Omdat je bloed irritant doet en dan neem ik graag de tijd om je hilarische grap serieus te nemen.quote:
Goed man. Gefundeerd ook enzo, die verwachtingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:17 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik denk dat ze sowieso bij United zitten
Ach, Madrid moeten ze niet loten.. Tijd voor wat nieuwsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je bloed irritant doet en dan neem ik graag de tijd om je hilarische grap serieus te nemen.
quote:Veel misbruikte tieners verleidden priester'
NEW YORK - Een invloedrijke katholieke geestelijke heeft met een interview voor ophef gezorgd in de Verenigde Staten.
Foto: NU.nl/Chris Heijmans
De Amerikaanse priester Benedict Groeschel zei tegen een katholiek tijdschrift dat misbruikte kinderen vaak de priester hebben verleid. Op internetsites en Twitter wordt hij donderdag fel bekritiseerd.
''Stel je voor dat een man een zenuwinzinking krijgt en een jongere komt achter hém aan. In veel gevallen is de jongere - 14, 16, 18 jaar oud - de verleider'', zei Groeschel tegen de National Catholic Register. Hij denkt dat de tieners op zoek zijn naar een vaderfiguur om mee te knuffelen.
Groeschel vindt ook dat priesters die voor het eerst schuldig worden bevonden aan misbruik, niet horen te worden bestraft. ''Ze waren niet van plan een misdrijf te plegen'', aldus de priester.
Groeschel is oprichter van de Franciscaner Broeders van de Vernieuwing, een conservatieve monnikenorde.
Kan ik hoorde futbalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:18 schreef TwenteFC het volgende:
http://tn.nova.cz/zpravy/(...)-prahy-a-utekli.html
Rotterdam, HOoliguns?
Want?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain is erg irritant vandaag.
quote:
quote:
wtfquote:Groeschel vindt ook dat priesters die voor het eerst schuldig worden bevonden aan misbruik, niet horen te worden bestraft. ''Ze waren niet van plan een misdrijf te plegen'', aldus de priester.
Je kan ook zeggen waarom, dan kan ik verbeterenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik vind je al tijden irritant dus het maakt niet uit.
Goede, volwassen reactie DP. Als ik mod was zou ik je een maand abo cadeau doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen waarom, dan kan ik verbeteren
EL in eigen huis, prima.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Het zou natuurlijk nog kutter zijn wanneer je Milan, Braga en Nordsjaelland loot en niet door gaat.
Geen idee, lijkt mij van niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Elke keer als ik dit soort ranzige berichten lees zou ik haast de moeite nemen om mij uit te schrijven.. is dat het teveel moeite is anders had ik het al gedaan.
Lees eens terug zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen waarom, dan kan ik verbeteren
Quote het gewoonquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees eens terug zou ik zeggen.
en dit vind jij leuk omdat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die gasten worden schijnbaar alle kanten op geslagen door Sparta Praag.
Die Feyenoorders moeten ook wennen, al jaren niet meer gevochten. Vooral internationaal, die moeten nog wedstrijdritme krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
EL is het kankergezwel der Europese competities. Eigenlijk zouden de hoog geseede clubs na de winterstop in moeten stromen of zo. Vroegâh met de EC1, 2 en 3. Toen waren alle competities leuk om te kijken.quote:
Vind het gewoon grappigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dit vind jij leuk omdat?
Die UI. Ik raak er niet aan gewend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees eens terug zou ik zeggen.
Je bent er een uurtje mee bezig ofzo. Staat op internet hoe het moet. Iedereen zou het moeten doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
Wat is er grappig aan? Leuk als je daar bent met je kind en je wordt geslagen door een of andere klapjostiquote:
Mwa EL wedstrijden zijn vaak leuker dan CL wedstrijden maar er missen inderdaad vaak wel teveel grote namen. Sowieso moet er iets worden verzonnen om het interessant te maken voor bijv. Engelse ploegen die het nu vaak laten lopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
EL is het kankergezwel der Europese competities. Eigenlijk zouden de hoog geseede clubs na de winterstop in moeten stromen of zo. Vroegâh met de EC1, 2 en 3. Toen waren alle competities leuk om te kijken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan? Leuk als je daar bent met je kind en je wordt geslagen door een of andere klapjostiGa toch weg man.
Sparta Praag is dan ook niet op zoek naar de hoolis maar juist de kleine groepjes die ze ff makkelijk in elkaar kunnen beuken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je gaat met je kind naar Sparta Praag en dan met de hooli's van Feyenoord lopen.. ofc.
Alsof je gaat rellen met je kindquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan? Leuk als je daar bent met je kind en je wordt geslagen door een of andere klapjostiGa toch weg man.
nee, als jij door de stad loopt en je kind draagt het shirt van feijenoord wordt je ook geklaptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je gaat met je kind naar Sparta Praag en dan met de hooli's van Feyenoord lopen.. ofc.
Ik heb een post gevonden van A442 waarin "PSV" en "quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord onderuit gaat.
PSV, AZ, Twente winnen
Ik ging al mee in de maxi cosi hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof je gaat rellen met je kind
Dit dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, als jij door de stad loopt en je kind draagt het shirt van feijenoord wordt je ook geklapt.
Als mijn kind een Feyenoord shirt zou dragen dan klap ik hem zelfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, als jij door de stad loopt en je kind draagt het shirt van feijenoord wordt je ook geklapt.
Mooi man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een post gevonden van A442 waarin "PSV" en "" niet samen staan.
inderdaad, gelukkig is callie elite en zit ie in de grote groep.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sparta Praag is dan ook niet op zoek naar de hoolis maar juist de kleine groepjes die ze ff makkelijk in elkaar kunnen beuken.
google translatequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe halen jullie deze informatie over hooligans uit dit bericht. Of ben ik de enige hier die geen Tsjechisch kan lezen?
Ik lees alleen in het mandarijn,.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe halen jullie deze informatie over hooligans uit dit bericht. Of ben ik de enige hier die geen Tsjechisch kan lezen?
En Happel dan? Die heeft niets meer van zich laten horenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig is callie elite en zit ie in de grote groep.
stoer man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als mijn kind een Feyenoord shirt zou dragen dan klap ik hem zelf
Voor het eerst sinds jaren weer dreigende taal uit Duitslandquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als mijn kind een Feyenoord shirt zou dragen dan klap ik hem zelf
Alsof ze zonder dreigende taal niets kunnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren weer dreigende taal uit Duitsland
Hopen dat ze meteen doorvliegen naar rotterdamquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren weer dreigende taal uit Duitsland
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ze zonder dreigende taal niets kunnen
Ze hebben wat utrechtspelers in elkaar geslagenOok al heb ik een aversie tegen utrecht, spelers neerslaan is van het laagste soort
En vuurwerk in het kindervak gegooidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ze zonder dreigende taal niets kunnen
Ze hebben wat utrechtspelers in elkaar geslagenOok al heb ik een aversie tegen utrecht, spelers neerslaan is van het laagste soort
nee, nu doen we net als bij de media doet bij Feijenoord. het was elke fan van twente.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]"Ze" was ook maar een klein groepje hoor
Ja we stonden daar met 100,000 tegen 3 man te vechten, was wel link want we verloren ook nog bijna.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, nu doen we net als bij de media. het was elke fan van twente.
Lol 100k.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja we stonden daar met 100,000 tegen 3 man te vechten, was wel link want we verloren ook nog bijna.
Stoere boys daar in Duitsland hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja we stonden daar met 100,000 tegen 3 man te vechten, was wel link want we verloren ook nog bijna.
En tienduizenden supportersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef Doublepain het volgende:
Twente heeft ook maar 10 fans en 19.990 succesfans
Noem eens een korfbalclub en 2 korfbalspelers?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja... voetbalfans en hun praatjesIk ga weer met Stijn korfballen.
Excelsior en Fortuna Delft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een korfbalclub en 2 korfbalspelers?
El Stinho en Volkan zijn dikke allochtoonse teammaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een korfbalclub en 2 korfbalspelers?
haha ja dat kan natuurlijk helemaal niet hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
El Stinho en Volkan zijn dikke allochtoonse teammaat.
Jezusquote:Syrië bombardeert mensen die op brood wachten
BEIROET - Syrische gevechtsvliegtuigen en artillerie hebben de afgelopen drie weken zeker tien bakkerijen in Aleppo bestookt.
Foto: AFP
Daardoor kwamen tientallen mensen om het leven die in de rij stonden om brood te kopen. Dat meldde Human Rights Watch (HRW) donderdag.
Vaag, waarom zullen ze juist bakkerijen bombarderen.quote:
Zo doen we het.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, nu doen we net als bij de media doet bij Feijenoord. het was elke fan van twente.
Die woont ook in het mooie Leidenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is er ook nog goed nieuws.
[ afbeelding ]
zeg dat welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is er ook nog goed nieuws.
[ afbeelding ]
Zo snel terug bij een spierscheuring. Ik denk dat hij bij Dick van Toorn is geweest. Straks speelt hij een paar wedstrijden en dan is hij er een jaar uit.quote:
Superlijm ofzo, ik weet niet hoe ze het gefixed hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo snel terug bij een spierscheuring. Ik denk dat hij bij Dick van Toorn is geweest. Straks speelt hij een paar wedstrijden en dan is hij er een jaar uit.
Tegen Ajax heeft Twente toch geen kansquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Superlijm ofzo, ik weet niet hoe ze het gefixed hebben.
Of het was gewoon niet zo erg als gedacht
Als we hem er tegen Ajax maar bij hebben, hebben we hard nodig
Je moeder had geen kans vannacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Tegen Ajax heeft Twente toch geen kans
Wat is deze?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moeder had geen kans vannacht.
vanaf 17.40quote:
Mooi, hopen dat het een keer meezitquote:
Zal wel weer een lelijke loting wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, hopen dat het een keer meezit
Al dat geouwehoer iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Eerste half uur kun je wel skippen
Dat gebeuren er omheen interesseert me helemaal niks, ik wil gewoon zo snel mogelijk de poule-indeling hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal wel weer een lelijke loting worden
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gebeuren er omheen interesseert me helemaal niks, ik wil gewoon zo snel mogelijk de poule-indeling hebben.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil dit weer, maakt niet uit waar
Nu nog richting Enschede jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kom TWente-Burssa kijken dan, na de wedstrijd.
Waar gaat Nigel heen dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
Nigel de Jong en Sulejmani misschien toch nog weg.
ac milanquote:
AC Milanquote:
Hey Rensie, net wakker?quote:
Nee ritme is na mijn vakantie in Turkije veel verbeterd. Gisteren en vandaag voor 12:00 wakker het is een wonder. Moet ook wel want maandag weer naar school.quote:
1e trainer die eruit vliegt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
Robert Maaskant is ook niet erg ambitieus meer met Groningen, hij is nu al tevreden met een gelijk spel tegen Den Haag.
http://www.telegraaf.nl/t(...)k_is_ook_goed__.html
Ja dan moet je je ritme wel aanpassen, anders zou je alleen af en toe het laatste uur mee kunnen pikken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ritme is na mijn vakantie in Turkije veel verbeterd. Gisteren en vandaag voor 12:00 wakker het is een wonder. Moet ook wel want maandag weer naar school.
Dit dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e trainer die eruit vliegt.
Ik denk het ook, het spel is waardeloos en Groningen wil eigenlijk verder omhoog, al denk ik dat dat nooit wat wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e trainer die eruit vliegt.
Je ging toch naar Heerenveen?quote:
Deze vakantie o.a veel omgegaan met gasten uit Groningen. Waren 2 gezinnen uit het Oosterpark. Voor ik wegging naar NL nodigde ze me uit voor een wedstrijdje daar, eerst zaterdag daar uitgaan en dan zondag op de Z-side. Vond ik best.quote:
Ben er weer bij in het Abe. Dit keer met me Ajax shirt in het Heerenveen vakquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag leuke voetbal dag3 leuke wedstrijden op rij.
Dom, zal niks gebeuren waarschijnlijk maar waarom provoceren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben er weer bij in het Abe. Dit keer met me Ajax shirt in het Heerenveen vak![]()
BIj Heerenveen kan dat gewoon hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom, zal niks gebeuren waarschijnlijk maar waarom provoceren.
beweren fanatiek te zijn en dan ajacied verkeerd schrijvenquote:Als fanatiek Ajaxied kan ik hier ontzettend van genieten....wat een goal.
ScratchMcGroin | 27-08-12 @ 11:03 | + -59
Klinkt wel als iemand uit jouw regione, Mc Groin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo hatelijk dit he
[..]
beweren fanatiek te zijn en dan ajacied verkeerd schrijven
Als je er iets van zegt beweert hij vast dieslekties te zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo hatelijk dit he
[..]
Alleen ben ik Macquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klinkt wel als iemand uit jouw regione, Mc Groin.
alleen nooit gekonstateert XDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je er iets van zegt beweert hij vast dieslekties te zijn.
Ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een Ajax shirt kijken lijkt mij provocerender dan juichen voor een Ajax doelpunt anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ga sinds me 9e/10e met me opa mee. Heel het vak weet dat ik voor Ajax ben maar als Heerenveen speelt tegen een andere club ik voor Heerenveen juich. Doen ze nooit moeilijk over. Alleen ga ik geen Ajax liedjes meezingen en overdreven meejuichen natuurlijk. Moet er nog een heel jaar zitten. Maar een Ajax shirt kan gewoon hoor. Bij wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord zie je wel meer shirtjes van de uitpartij in het stadion.
Alleen en shirt van Groningen kan je daar beter niet aandoen, en Cambuur helemaal niet :p
Ik heb soms teletekst de gehele wedstrijd aan staan dus ik bepaal zelf wel of ik mij een fanatiek Ajaxied noem of nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo hatelijk dit he
[..]
Alleen met de ketnetkroket kijk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit je al klaar voor canvas 422?
Mooi klimmetje dadelijk hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen met de ketnetkroket kijk ik
Oh, Ik kijk zaterdag wel weer. Bazeneindklimquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi klimmetje dadelijk hoor.
Goede beslissing. Behoorlijk steil ding. Zal wel Rodriguez worden maar goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schakel toch maar even in, Contador gaat de rode trui binnenhalennn
Jij bent nog erger dan Johan Derksen qua voorspellen dus hij zal wel vallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zei trouwens dat het op Canvas was, maar het was op Éénquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goede beslissing. Behoorlijk steil ding. Zal wel Rodriguez worden maar goed.
Nog steeds aan 't chillen in de lobby?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Indrinken is begonnen. Eerste Fanta Vodka is ingeschonken voor mezelf. Ouders zijn al weg dus heb hele avond voormezelf en straks vrienden. Straks naar het uitgaansavond van het jaar hier en dan voor het eerst weer wiet
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds aan 't chillen in de lobby?
Die van Vrijdag moet je sowieso terugkijken. Een gruwelijke & meesterlijke TOPSHOWquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe waren de VI afleveringen eigenlijk?
Hou je bek man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds aan 't chillen in de lobby?
Fanta Vodkaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Indrinken is begonnen. Eerste Fanta Vodka is ingeschonken voor mezelf. Ouders zijn al weg dus heb hele avond voormezelf en straks vrienden. Straks naar het uitgaansavond van het jaar hier en dan voor het eerst weer wiet
Praat me gewoon even bijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van Vrijdag moet je sowieso terugkijken. Een gruwelijke & meesterlijke TOPSHOW
Komt door mijn vakantie in Bodrum. Drinken ze alleen Wiskey Cola en Vodka Fanta. OF Sex on the Beach en Blue lagoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fanta VodkaBreezerslet die je bent.
Ja lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een hapje van mijn shoarma om het goed te maken?
Heb je je huiswerk al af?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste show in jaren.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 04:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel grappig dat Lukaku blijkbaar echt werk van is gemaakt. Van de exotische optie's misschien wel meest genoemd hier (en even vaak weer afgeschoten, of zelfs te licht bevonden want Fernandez). Bleek dus even onhaalbaar als Kuyt en Castaignos.
Ik bedacht me trouwens, zouden we niet (half)jaartje Pelle kunnen huren () Vorig jaar verhuurd door Parma en opnieuw weinig indruk. Dit jaar nog geen nieuwe huurclub en rugnummer 99 bij Parma. Weet het, vrijwel overal gefaald en scoort vrijwel nooit. Maar wel iemand die je tenminste diep in de spits aan kan spelen en dan de bal ff vasthoudt of kaatsje opzet. Zou volgens mij best een vooruitgang zijn t.o.v. Fernandez of Cisse.
Maar ja.. Pelle..
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Heb alleen de eerste aflevering gezien sindsdien was ik op vakantie dus alles gemist. Van vrijdag was dus geweldig?
Dit. Bovendien kan de rest van de aanval veel beter renderen als je eens een balletje in kan spelen op Pelle ipv Fernandez.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben niet zo negatief over Pelle, als het een beetje meezit kan hij wel eens boven ieders verwachting gaan presteren.
Zelfs spitsen als Malki, Junker, Bulykin en die dikke Belg kunnen scoren in Nederland. Waarom een lange sterke mooiboy Italiaan dan niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben niet zo negatief over Pelle, als het een beetje meezit kan hij wel eens boven ieders verwachting gaan presteren.
Ik heb mijn gratis analyse er gister al op gegeven een tweede/herhaling gaat geld kosten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
Zo zo, een gratis analyse, eigenlijk ben jij veel te goed voor deze wereld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn gratis analyse er gister al op gegeven een tweede/herhaling gaat geld kosten.
Dit dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Oja Stinho
Waar was jij gisteren
De live topics liepen lang niet zo goed omdat we langer moesten wachten op een nieuwe elke keer
Zeker maar je moet je fans koesteren he.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo zo, een gratis analyse, eigenlijk ben jij veel te goed voor deze wereld.
Die hing er toch nog van Guidetti joh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij wil wel een grote spiegel in de kleedkamer.
Werd ook wel tijd, ik dacht een grote klim aan het einde, maar ze zijn er al bijna.quote:
Meer dan 20%quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Werd ook wel tijd, ik dacht een grote klim aan het einde, maar ze zijn er al bijna.
Contador moet geloof ik maar 1 seconde goedmaken om op de 1e plaats te komen.quote:
Pelle bedoelde ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Contador moet geloof ik maar 1 seconde goedmaken om op de 1e plaats te komen.
zero zero zero zero zero zero zero zero zro zero tres procentequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
Contador heeft zo te zien ook weer een verkeerd biefstukje gegeten
hij lostquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
Contador heeft zo te zien ook weer een verkeerd biefstukje gegeten
eurosport? dan verliest hij nog 4 klopt toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kan niet rekenen, Contador krijgt ook 8 seconden zei hij een minuut voor de finish.
Gewoon uit het niets wordt hij opeens 2e in TDF en doet het goed in de rest van de klassiekers/tourenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Froome eindelijk waar ie thuis hoort
begon al in de vuelta vorig jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon uit het niets wordt hij opeens 2e in TDF en doet het goed in de rest van de klassiekers/touren
Nee, die op de NOS, die heeft het over 19 seconden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eurosport? dan verliest hij nog 4 klopt toch?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Die neppe beats by Dr Dre die ik in Turkije heb gekocht werken gewoon serieus fucking goed, scheelt weinig met de orginele. Is iets minder, maar kost natuurlijk niks dit. 15 euro
de echte zijn dan ook niet meer dan 10euro waardquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Die neppe beats by Dr Dre die ik in Turkije heb gekocht werken gewoon serieus fucking goed, scheelt weinig met de orginele. Is iets minder, maar kost natuurlijk niks dit. 15 euro
Met nep spul rondlopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
En hoeveelste werd hij toenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
begon al in de vuelta vorig jaar
Als het dan ook nog kwaliteit is valt het nog mee, maar het is gewoon overpriced crap.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
Hier zijn gasten die paar honderd euro eraan uitgeven.
Deze gaan snel stuk ik weet het, maar wel mooi afgedingt. Sommige kochten deze neppe voor 25 euro per stuk
Iedere euro is teveel voor zon nepding manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
Hier zijn gasten die paar honderd euro eraan uitgeven.
Deze gaan snel stuk ik weet het, maar wel mooi afgedingt. Sommige kochten deze neppe voor 25 euro per stuk
http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Froome. Kijk wat hij doorvoor heeft gepresteerdquote:
Waarom kom je dan stoer doen met je Dr.Dre Beats?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Wat kan mij die kanker merken nou schelen, gaat mij om het geluid. Al stond er geen merk op kan mij het schelen.
Waarom begin je dan over beats van dr drequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Wat kan mij die kanker merken nou schelen, gaat mij om het geluid. Al stond er geen merk op kan mij het schelen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom kom je dan stoer doen met je Dr.Dre Beats?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over beats van dr dreAls er iets kk geluid heeft
Koop dan gewoon het eigen merk van de mediamarkt man. Maar jij wil straks gaaf doen op het schoolplein met een beats by dre uit Turkijequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
ja daarom maar hij staat er dus ineens in de grote rondes, klassiekers nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Froome. Kijk wat hij doorvoor heeft gepresteerd
Ja maar de echte zijn ook gewoon kutquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Omdat ik wilde zeggen dat die neppe helemaal niet veel slechter zijn dan de echte. Wilde dus meer aangeven dat het heel erg zonde is om zo'n echt ding te kopen. Zonde van je geld.
De echte zijn kut, wat je hier niet zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Beter koop je dan AKG shitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de echte zijn ook gewoon kut
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja daarom maar hij staat er dus ineens in de grote rondes, klassiekers niet
Ja of gewoon senheisser cx300quote:
Standaard oordopjes van Samsung zit nog beter geluid in dan Dr Drequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of gewoon senheisser cx300
Meer dan 20 euro zijn ze niet waard nee en jij betaald voor neppe gewoon 25quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dr Dre beats zijn echt wel goed, alleen veel en veel te duur.
Soort Apple onder muziekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn ook wel goed, maar compleet overpriced. Iedereen koopt ze alleen omdat je gelijk kan zien dat het dure shit is. Ultiem triest dus om met zon ding te lopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Het was dus gewoon een gratis analyse, net als rabbit die geeft. Bedankt Rensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Omdat ik wilde zeggen dat die neppe helemaal niet veel slechter zijn dan de echte. Wilde dus meer aangeven dat het heel erg zonde is om zo'n echt ding te kopen. Zonde van je geld.
Ze zijn niet goed. Ze zijn goed voor de low range van 30 euro qua geluidskwaliteitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ik was aan het slapen, terechte keuze. Was erg moe.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Oja Stinho
Waar was jij gisteren
De live topics liepen lang niet zo goed omdat we langer moesten wachten op een nieuwe elke keer
volgende keer krijg je een ban als je ons weer in de steek laatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was aan het slapen, terechte keuze. Was erg moe.
12 secondenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Contador verliest weer 6 seconden
en wat ijsbeer al zei, hij is gewoon dauphine - tour de france - olympische spelen - vuelta tering goed, dat is ziekquote:
Wielrennenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Contador verliest weer 6 seconden
Mietje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
volgende keer krijg je een ban als je ons weer in de steek laat
Niks mietje, je hoort gewoon die topics binnen 1 seconden open te hebbenquote:
Kan jij dat niet dan? Ik ga wel een cursus uitbreiden via de paint als het zo slecht gaat met topics klaar zettenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mietje, je hoort gewoon die topics binnen 1 seconden open te hebben
Zelfs FOK! denkt; Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er nog maar quoten doet het niet meer
Jij bent onze topickaperquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij dat niet dan? Ik ga wel een cursus uitbreiden via de paint als het zo slecht gaat met topics klaar zetten
Hangt van de etappe af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
5 minuten leuk, de rest is het slaapverwekkend
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er ook niet. Om 19:00 ben ik tot 21:00 weg sowieso.
6 uur volgensmijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef onlogisch het volgende:
Hoe laat is die loting? En dan bedoel ik niet dat gebrabbel vooraf, maar het daadwerkelijke balletjes pakken?
Gewoon kijken, mietje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef onlogisch het volgende:
Hoe laat is die loting? En dan bedoel ik niet dat gebrabbel vooraf, maar het daadwerkelijke balletjes pakken?
18uur geloof ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef onlogisch het volgende:
18:00 op private spicequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef onlogisch het volgende:
quote:VVV lijkt Plet en Suk te vergeten met huur van oude bekende Lokhoff
VVV-Venlo werd in verband gebracht met onder anderen Glynor Plet en Hyun-Jun Suk, maar lijkt het te laten bij Roland Bergkamp. De 21-jarige aanvaller speelt de rest van het seizoen voor de Limburgers: hij wordt gehuurd van Brighton & Hove Albion. Dat meldt VVV via de officiële kanalen.
Serieus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is nu Meiden van Holland hard geworden
korfbal?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er ook niet. Om 19:00 ben ik tot 21:00 weg sowieso.
of vriendinnetjequote:
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno Vermeulen de commentator bij de loting
Alles -1/-2 als ze tegen Ajax spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer Real Madrid![]()
HMF heeft nu al al het geld wat ie in chernobyl heeft verdiend op deze wedstrijd gezet.
En ook echt alles hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles -1/-2 als ze tegen Ajax spelen
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 18:41:51F. Wanneer is de finale??😄 reageer retweet
Prima ploegen, in ieder geval speelt Ajax 6 mooie wedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Kakkerlakken en andere stakkers die lachen!!!!
Veel plezier in het oostblok mochten jullie de volgende ronde halen
Ik vind het wel een mooie loting ergens
Lekker naar Duitsland en Engeland
Wel een mooie poule, maar zelfs derde gaat lastig worden nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef Tjacka het volgende:
Ach wij zijn Ajax, wij worden minimaal tweede in de poule.
ach ik lach omdat dit wel geweldige wedstrijden zijn. Helaas kunnen we niet alle wedstrijden live checken (man city-real bv).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat hem sowieso niet worden maar we krijgen wel heerlijke tripjes al ga ik niet weer naar Madrid omdat ik er al ben geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een mooie poule, maar zelfs derde gaat lastig worden nu.
Derde worden heb je bijna niks aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een mooie poule, maar zelfs derde gaat lastig worden nu.
Ik voel mij niet aangesproken, ik wens je veel plezier.. top wedstrijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
En Anderlecht dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat hem sowieso niet worden maar we krijgen wel heerlijke tripjes al ga ik niet weer naar Madrid omdat ik er al ben geweest
En we hebben city, mijn 2e club
Kom op, is toch wel een beetje komisch dat je PRECIES de sterkste uit iedere pot pakt en dan nog ALWEER Real d'r bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE.
Nee nog 2 of 4 Europese wedstrijden spelen heb je inderdaad niets aan, doe je geen ervaring op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Derde worden heb je bijna niks aan
Is gewoon een club dat ik af en toe kijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |