de echte zijn dan ook niet meer dan 10euro waardquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Die neppe beats by Dr Dre die ik in Turkije heb gekocht werken gewoon serieus fucking goed, scheelt weinig met de orginele. Is iets minder, maar kost natuurlijk niks dit. 15 euro
Met nep spul rondlopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Die neppe beats by Dr Dre die ik in Turkije heb gekocht werken gewoon serieus fucking goed, scheelt weinig met de orginele. Is iets minder, maar kost natuurlijk niks dit. 15 euro
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
En hoeveelste werd hij toenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
begon al in de vuelta vorig jaar
Als het dan ook nog kwaliteit is valt het nog mee, maar het is gewoon overpriced crap.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
Hier zijn gasten die paar honderd euro eraan uitgeven.
Deze gaan snel stuk ik weet het, maar wel mooi afgedingt. Sommige kochten deze neppe voor 25 euro per stuk
Iedere euro is teveel voor zon nepding manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
Hier zijn gasten die paar honderd euro eraan uitgeven.
Deze gaan snel stuk ik weet het, maar wel mooi afgedingt. Sommige kochten deze neppe voor 25 euro per stuk
http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Froome. Kijk wat hij doorvoor heeft gepresteerdquote:
Waarom kom je dan stoer doen met je Dr.Dre Beats?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Wat kan mij die kanker merken nou schelen, gaat mij om het geluid. Al stond er geen merk op kan mij het schelen.
Waarom begin je dan over beats van dr drequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Wat kan mij die kanker merken nou schelen, gaat mij om het geluid. Al stond er geen merk op kan mij het schelen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom kom je dan stoer doen met je Dr.Dre Beats?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over beats van dr dreAls er iets kk geluid heeft
Koop dan gewoon het eigen merk van de mediamarkt man. Maar jij wil straks gaaf doen op het schoolplein met een beats by dre uit Turkijequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
ja daarom maar hij staat er dus ineens in de grote rondes, klassiekers nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Froome. Kijk wat hij doorvoor heeft gepresteerd
Ja maar de echte zijn ook gewoon kutquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Omdat ik wilde zeggen dat die neppe helemaal niet veel slechter zijn dan de echte. Wilde dus meer aangeven dat het heel erg zonde is om zo'n echt ding te kopen. Zonde van je geld.
De echte zijn kut, wat je hier niet zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Beter koop je dan AKG shitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de echte zijn ook gewoon kut
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja daarom maar hij staat er dus ineens in de grote rondes, klassiekers niet
Ja of gewoon senheisser cx300quote:
Standaard oordopjes van Samsung zit nog beter geluid in dan Dr Drequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of gewoon senheisser cx300
Meer dan 20 euro zijn ze niet waard nee en jij betaald voor neppe gewoon 25quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dr Dre beats zijn echt wel goed, alleen veel en veel te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |