Werd ook wel tijd, ik dacht een grote klim aan het einde, maar ze zijn er al bijna.quote:
Meer dan 20%quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Werd ook wel tijd, ik dacht een grote klim aan het einde, maar ze zijn er al bijna.
Contador moet geloof ik maar 1 seconde goedmaken om op de 1e plaats te komen.quote:
Pelle bedoelde ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Contador moet geloof ik maar 1 seconde goedmaken om op de 1e plaats te komen.
zero zero zero zero zero zero zero zero zro zero tres procentequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
Contador heeft zo te zien ook weer een verkeerd biefstukje gegeten
hij lostquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
Contador heeft zo te zien ook weer een verkeerd biefstukje gegeten
eurosport? dan verliest hij nog 4 klopt toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kan niet rekenen, Contador krijgt ook 8 seconden zei hij een minuut voor de finish.
Gewoon uit het niets wordt hij opeens 2e in TDF en doet het goed in de rest van de klassiekers/tourenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Froome eindelijk waar ie thuis hoort
begon al in de vuelta vorig jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon uit het niets wordt hij opeens 2e in TDF en doet het goed in de rest van de klassiekers/touren
Nee, die op de NOS, die heeft het over 19 seconden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eurosport? dan verliest hij nog 4 klopt toch?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Die neppe beats by Dr Dre die ik in Turkije heb gekocht werken gewoon serieus fucking goed, scheelt weinig met de orginele. Is iets minder, maar kost natuurlijk niks dit. 15 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |