Omdat je bloed irritant doet en dan neem ik graag de tijd om je hilarische grap serieus te nemen.quote:
Goed man. Gefundeerd ook enzo, die verwachtingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:17 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik denk dat ze sowieso bij United zitten
Ach, Madrid moeten ze niet loten.. Tijd voor wat nieuwsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je bloed irritant doet en dan neem ik graag de tijd om je hilarische grap serieus te nemen.
quote:Veel misbruikte tieners verleidden priester'
NEW YORK - Een invloedrijke katholieke geestelijke heeft met een interview voor ophef gezorgd in de Verenigde Staten.
Foto: NU.nl/Chris Heijmans
De Amerikaanse priester Benedict Groeschel zei tegen een katholiek tijdschrift dat misbruikte kinderen vaak de priester hebben verleid. Op internetsites en Twitter wordt hij donderdag fel bekritiseerd.
''Stel je voor dat een man een zenuwinzinking krijgt en een jongere komt achter hém aan. In veel gevallen is de jongere - 14, 16, 18 jaar oud - de verleider'', zei Groeschel tegen de National Catholic Register. Hij denkt dat de tieners op zoek zijn naar een vaderfiguur om mee te knuffelen.
Groeschel vindt ook dat priesters die voor het eerst schuldig worden bevonden aan misbruik, niet horen te worden bestraft. ''Ze waren niet van plan een misdrijf te plegen'', aldus de priester.
Groeschel is oprichter van de Franciscaner Broeders van de Vernieuwing, een conservatieve monnikenorde.
Kan ik hoorde futbalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:18 schreef TwenteFC het volgende:
http://tn.nova.cz/zpravy/(...)-prahy-a-utekli.html
Rotterdam, HOoliguns?
Want?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain is erg irritant vandaag.
quote:
quote:
wtfquote:Groeschel vindt ook dat priesters die voor het eerst schuldig worden bevonden aan misbruik, niet horen te worden bestraft. ''Ze waren niet van plan een misdrijf te plegen'', aldus de priester.
Je kan ook zeggen waarom, dan kan ik verbeterenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik vind je al tijden irritant dus het maakt niet uit.
Goede, volwassen reactie DP. Als ik mod was zou ik je een maand abo cadeau doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen waarom, dan kan ik verbeteren
EL in eigen huis, prima.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Het zou natuurlijk nog kutter zijn wanneer je Milan, Braga en Nordsjaelland loot en niet door gaat.
Geen idee, lijkt mij van niet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Elke keer als ik dit soort ranzige berichten lees zou ik haast de moeite nemen om mij uit te schrijven.. is dat het teveel moeite is anders had ik het al gedaan.
Lees eens terug zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen waarom, dan kan ik verbeteren
Quote het gewoonquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees eens terug zou ik zeggen.
en dit vind jij leuk omdat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die gasten worden schijnbaar alle kanten op geslagen door Sparta Praag.
Die Feyenoorders moeten ook wennen, al jaren niet meer gevochten. Vooral internationaal, die moeten nog wedstrijdritme krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
EL is het kankergezwel der Europese competities. Eigenlijk zouden de hoog geseede clubs na de winterstop in moeten stromen of zo. Vroegâh met de EC1, 2 en 3. Toen waren alle competities leuk om te kijken.quote:
Vind het gewoon grappigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dit vind jij leuk omdat?
Die UI. Ik raak er niet aan gewend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees eens terug zou ik zeggen.
Je bent er een uurtje mee bezig ofzo. Staat op internet hoe het moet. Iedereen zou het moeten doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
Wat is er grappig aan? Leuk als je daar bent met je kind en je wordt geslagen door een of andere klapjostiquote:
Mwa EL wedstrijden zijn vaak leuker dan CL wedstrijden maar er missen inderdaad vaak wel teveel grote namen. Sowieso moet er iets worden verzonnen om het interessant te maken voor bijv. Engelse ploegen die het nu vaak laten lopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
EL is het kankergezwel der Europese competities. Eigenlijk zouden de hoog geseede clubs na de winterstop in moeten stromen of zo. Vroegâh met de EC1, 2 en 3. Toen waren alle competities leuk om te kijken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan? Leuk als je daar bent met je kind en je wordt geslagen door een of andere klapjostiGa toch weg man.
Sparta Praag is dan ook niet op zoek naar de hoolis maar juist de kleine groepjes die ze ff makkelijk in elkaar kunnen beuken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je gaat met je kind naar Sparta Praag en dan met de hooli's van Feyenoord lopen.. ofc.
Alsof je gaat rellen met je kindquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan? Leuk als je daar bent met je kind en je wordt geslagen door een of andere klapjostiGa toch weg man.
nee, als jij door de stad loopt en je kind draagt het shirt van feijenoord wordt je ook geklaptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je gaat met je kind naar Sparta Praag en dan met de hooli's van Feyenoord lopen.. ofc.
Ik heb een post gevonden van A442 waarin "PSV" en "quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord onderuit gaat.
PSV, AZ, Twente winnen
Ik ging al mee in de maxi cosi hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof je gaat rellen met je kind
Dit dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, als jij door de stad loopt en je kind draagt het shirt van feijenoord wordt je ook geklapt.
Als mijn kind een Feyenoord shirt zou dragen dan klap ik hem zelfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, als jij door de stad loopt en je kind draagt het shirt van feijenoord wordt je ook geklapt.
Mooi man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een post gevonden van A442 waarin "PSV" en "" niet samen staan.
inderdaad, gelukkig is callie elite en zit ie in de grote groep.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sparta Praag is dan ook niet op zoek naar de hoolis maar juist de kleine groepjes die ze ff makkelijk in elkaar kunnen beuken.
google translatequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe halen jullie deze informatie over hooligans uit dit bericht. Of ben ik de enige hier die geen Tsjechisch kan lezen?
Ik lees alleen in het mandarijn,.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe halen jullie deze informatie over hooligans uit dit bericht. Of ben ik de enige hier die geen Tsjechisch kan lezen?
En Happel dan? Die heeft niets meer van zich laten horenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig is callie elite en zit ie in de grote groep.
stoer man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als mijn kind een Feyenoord shirt zou dragen dan klap ik hem zelf
Voor het eerst sinds jaren weer dreigende taal uit Duitslandquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als mijn kind een Feyenoord shirt zou dragen dan klap ik hem zelf
Alsof ze zonder dreigende taal niets kunnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren weer dreigende taal uit Duitsland
Hopen dat ze meteen doorvliegen naar rotterdamquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren weer dreigende taal uit Duitsland
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ze zonder dreigende taal niets kunnen
Ze hebben wat utrechtspelers in elkaar geslagenOok al heb ik een aversie tegen utrecht, spelers neerslaan is van het laagste soort
En vuurwerk in het kindervak gegooidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ze zonder dreigende taal niets kunnen
Ze hebben wat utrechtspelers in elkaar geslagenOok al heb ik een aversie tegen utrecht, spelers neerslaan is van het laagste soort
nee, nu doen we net als bij de media doet bij Feijenoord. het was elke fan van twente.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]"Ze" was ook maar een klein groepje hoor
Ja we stonden daar met 100,000 tegen 3 man te vechten, was wel link want we verloren ook nog bijna.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, nu doen we net als bij de media. het was elke fan van twente.
Lol 100k.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja we stonden daar met 100,000 tegen 3 man te vechten, was wel link want we verloren ook nog bijna.
Stoere boys daar in Duitsland hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja we stonden daar met 100,000 tegen 3 man te vechten, was wel link want we verloren ook nog bijna.
En tienduizenden supportersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef Doublepain het volgende:
Twente heeft ook maar 10 fans en 19.990 succesfans
Noem eens een korfbalclub en 2 korfbalspelers?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja... voetbalfans en hun praatjesIk ga weer met Stijn korfballen.
Excelsior en Fortuna Delft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een korfbalclub en 2 korfbalspelers?
El Stinho en Volkan zijn dikke allochtoonse teammaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een korfbalclub en 2 korfbalspelers?
haha ja dat kan natuurlijk helemaal niet hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
El Stinho en Volkan zijn dikke allochtoonse teammaat.
Jezusquote:Syrië bombardeert mensen die op brood wachten
BEIROET - Syrische gevechtsvliegtuigen en artillerie hebben de afgelopen drie weken zeker tien bakkerijen in Aleppo bestookt.
Foto: AFP
Daardoor kwamen tientallen mensen om het leven die in de rij stonden om brood te kopen. Dat meldde Human Rights Watch (HRW) donderdag.
Vaag, waarom zullen ze juist bakkerijen bombarderen.quote:
Zo doen we het.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, nu doen we net als bij de media doet bij Feijenoord. het was elke fan van twente.
Die woont ook in het mooie Leidenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is er ook nog goed nieuws.
[ afbeelding ]
zeg dat welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is er ook nog goed nieuws.
[ afbeelding ]
Zo snel terug bij een spierscheuring. Ik denk dat hij bij Dick van Toorn is geweest. Straks speelt hij een paar wedstrijden en dan is hij er een jaar uit.quote:
Superlijm ofzo, ik weet niet hoe ze het gefixed hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo snel terug bij een spierscheuring. Ik denk dat hij bij Dick van Toorn is geweest. Straks speelt hij een paar wedstrijden en dan is hij er een jaar uit.
Tegen Ajax heeft Twente toch geen kansquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Superlijm ofzo, ik weet niet hoe ze het gefixed hebben.
Of het was gewoon niet zo erg als gedacht
Als we hem er tegen Ajax maar bij hebben, hebben we hard nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |