Alles -1/-2 als ze tegen Ajax spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer Real Madrid![]()
HMF heeft nu al al het geld wat ie in chernobyl heeft verdiend op deze wedstrijd gezet.
En ook echt alles hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles -1/-2 als ze tegen Ajax spelen
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 18:41:51F. Wanneer is de finale??😄 reageer retweet
Prima ploegen, in ieder geval speelt Ajax 6 mooie wedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Kakkerlakken en andere stakkers die lachen!!!!
Veel plezier in het oostblok mochten jullie de volgende ronde halen
Ik vind het wel een mooie loting ergens
Lekker naar Duitsland en Engeland
Wel een mooie poule, maar zelfs derde gaat lastig worden nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef Tjacka het volgende:
Ach wij zijn Ajax, wij worden minimaal tweede in de poule.
ach ik lach omdat dit wel geweldige wedstrijden zijn. Helaas kunnen we niet alle wedstrijden live checken (man city-real bv).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat hem sowieso niet worden maar we krijgen wel heerlijke tripjes al ga ik niet weer naar Madrid omdat ik er al ben geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een mooie poule, maar zelfs derde gaat lastig worden nu.
Derde worden heb je bijna niks aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een mooie poule, maar zelfs derde gaat lastig worden nu.
Ik voel mij niet aangesproken, ik wens je veel plezier.. top wedstrijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
En Anderlecht dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat hem sowieso niet worden maar we krijgen wel heerlijke tripjes al ga ik niet weer naar Madrid omdat ik er al ben geweest
En we hebben city, mijn 2e club
Kom op, is toch wel een beetje komisch dat je PRECIES de sterkste uit iedere pot pakt en dan nog ALWEER Real d'r bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE.
Nee nog 2 of 4 Europese wedstrijden spelen heb je inderdaad niets aan, doe je geen ervaring op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Derde worden heb je bijna niks aan
Is gewoon een club dat ik af en toe kijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |