Hey Rensie, net wakker?quote:
Nee ritme is na mijn vakantie in Turkije veel verbeterd. Gisteren en vandaag voor 12:00 wakker het is een wonder. Moet ook wel want maandag weer naar school.quote:
1e trainer die eruit vliegt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
Robert Maaskant is ook niet erg ambitieus meer met Groningen, hij is nu al tevreden met een gelijk spel tegen Den Haag.
http://www.telegraaf.nl/t(...)k_is_ook_goed__.html
Ja dan moet je je ritme wel aanpassen, anders zou je alleen af en toe het laatste uur mee kunnen pikken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ritme is na mijn vakantie in Turkije veel verbeterd. Gisteren en vandaag voor 12:00 wakker het is een wonder. Moet ook wel want maandag weer naar school.
Dit dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e trainer die eruit vliegt.
Ik denk het ook, het spel is waardeloos en Groningen wil eigenlijk verder omhoog, al denk ik dat dat nooit wat wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e trainer die eruit vliegt.
Je ging toch naar Heerenveen?quote:
Deze vakantie o.a veel omgegaan met gasten uit Groningen. Waren 2 gezinnen uit het Oosterpark. Voor ik wegging naar NL nodigde ze me uit voor een wedstrijdje daar, eerst zaterdag daar uitgaan en dan zondag op de Z-side. Vond ik best.quote:
Ben er weer bij in het Abe. Dit keer met me Ajax shirt in het Heerenveen vakquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag leuke voetbal dag3 leuke wedstrijden op rij.
Dom, zal niks gebeuren waarschijnlijk maar waarom provoceren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben er weer bij in het Abe. Dit keer met me Ajax shirt in het Heerenveen vak![]()
BIj Heerenveen kan dat gewoon hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom, zal niks gebeuren waarschijnlijk maar waarom provoceren.
beweren fanatiek te zijn en dan ajacied verkeerd schrijvenquote:Als fanatiek Ajaxied kan ik hier ontzettend van genieten....wat een goal.
ScratchMcGroin | 27-08-12 @ 11:03 | + -59
Klinkt wel als iemand uit jouw regione, Mc Groin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo hatelijk dit he
[..]
beweren fanatiek te zijn en dan ajacied verkeerd schrijven
Als je er iets van zegt beweert hij vast dieslekties te zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo hatelijk dit he
[..]
Alleen ben ik Macquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klinkt wel als iemand uit jouw regione, Mc Groin.
alleen nooit gekonstateert XDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je er iets van zegt beweert hij vast dieslekties te zijn.
Ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een Ajax shirt kijken lijkt mij provocerender dan juichen voor een Ajax doelpunt anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ga sinds me 9e/10e met me opa mee. Heel het vak weet dat ik voor Ajax ben maar als Heerenveen speelt tegen een andere club ik voor Heerenveen juich. Doen ze nooit moeilijk over. Alleen ga ik geen Ajax liedjes meezingen en overdreven meejuichen natuurlijk. Moet er nog een heel jaar zitten. Maar een Ajax shirt kan gewoon hoor. Bij wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord zie je wel meer shirtjes van de uitpartij in het stadion.
Alleen en shirt van Groningen kan je daar beter niet aandoen, en Cambuur helemaal niet :p
Ik heb soms teletekst de gehele wedstrijd aan staan dus ik bepaal zelf wel of ik mij een fanatiek Ajaxied noem of nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo hatelijk dit he
[..]
Alleen met de ketnetkroket kijk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit je al klaar voor canvas 422?
Mooi klimmetje dadelijk hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen met de ketnetkroket kijk ik
Oh, Ik kijk zaterdag wel weer. Bazeneindklimquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi klimmetje dadelijk hoor.
Goede beslissing. Behoorlijk steil ding. Zal wel Rodriguez worden maar goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schakel toch maar even in, Contador gaat de rode trui binnenhalennn
Jij bent nog erger dan Johan Derksen qua voorspellen dus hij zal wel vallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zei trouwens dat het op Canvas was, maar het was op Éénquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goede beslissing. Behoorlijk steil ding. Zal wel Rodriguez worden maar goed.
Nog steeds aan 't chillen in de lobby?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Indrinken is begonnen. Eerste Fanta Vodka is ingeschonken voor mezelf. Ouders zijn al weg dus heb hele avond voormezelf en straks vrienden. Straks naar het uitgaansavond van het jaar hier en dan voor het eerst weer wiet
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds aan 't chillen in de lobby?
Die van Vrijdag moet je sowieso terugkijken. Een gruwelijke & meesterlijke TOPSHOWquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe waren de VI afleveringen eigenlijk?
Hou je bek man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds aan 't chillen in de lobby?
Fanta Vodkaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Indrinken is begonnen. Eerste Fanta Vodka is ingeschonken voor mezelf. Ouders zijn al weg dus heb hele avond voormezelf en straks vrienden. Straks naar het uitgaansavond van het jaar hier en dan voor het eerst weer wiet
Praat me gewoon even bijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van Vrijdag moet je sowieso terugkijken. Een gruwelijke & meesterlijke TOPSHOW
Komt door mijn vakantie in Bodrum. Drinken ze alleen Wiskey Cola en Vodka Fanta. OF Sex on the Beach en Blue lagoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fanta VodkaBreezerslet die je bent.
Ja lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een hapje van mijn shoarma om het goed te maken?
Heb je je huiswerk al af?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste show in jaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |