Hey Rensie, net wakker?quote:
Nee ritme is na mijn vakantie in Turkije veel verbeterd. Gisteren en vandaag voor 12:00 wakker het is een wonder. Moet ook wel want maandag weer naar school.quote:
1e trainer die eruit vliegt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
Robert Maaskant is ook niet erg ambitieus meer met Groningen, hij is nu al tevreden met een gelijk spel tegen Den Haag.
http://www.telegraaf.nl/t(...)k_is_ook_goed__.html
Ja dan moet je je ritme wel aanpassen, anders zou je alleen af en toe het laatste uur mee kunnen pikken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ritme is na mijn vakantie in Turkije veel verbeterd. Gisteren en vandaag voor 12:00 wakker het is een wonder. Moet ook wel want maandag weer naar school.
Dit dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e trainer die eruit vliegt.
Ik denk het ook, het spel is waardeloos en Groningen wil eigenlijk verder omhoog, al denk ik dat dat nooit wat wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e trainer die eruit vliegt.
Je ging toch naar Heerenveen?quote:
Deze vakantie o.a veel omgegaan met gasten uit Groningen. Waren 2 gezinnen uit het Oosterpark. Voor ik wegging naar NL nodigde ze me uit voor een wedstrijdje daar, eerst zaterdag daar uitgaan en dan zondag op de Z-side. Vond ik best.quote:
Ben er weer bij in het Abe. Dit keer met me Ajax shirt in het Heerenveen vakquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag leuke voetbal dag3 leuke wedstrijden op rij.
Dom, zal niks gebeuren waarschijnlijk maar waarom provoceren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben er weer bij in het Abe. Dit keer met me Ajax shirt in het Heerenveen vak![]()
BIj Heerenveen kan dat gewoon hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom, zal niks gebeuren waarschijnlijk maar waarom provoceren.
beweren fanatiek te zijn en dan ajacied verkeerd schrijvenquote:Als fanatiek Ajaxied kan ik hier ontzettend van genieten....wat een goal.
ScratchMcGroin | 27-08-12 @ 11:03 | + -59
Klinkt wel als iemand uit jouw regione, Mc Groin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo hatelijk dit he
[..]
beweren fanatiek te zijn en dan ajacied verkeerd schrijven
Als je er iets van zegt beweert hij vast dieslekties te zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo hatelijk dit he
[..]
beweren fanatiek te zijn en dan ajacied verkeerd schrijven
Alleen ben ik Macquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klinkt wel als iemand uit jouw regione, Mc Groin.
alleen nooit gekonstateert XDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je er iets van zegt beweert hij vast dieslekties te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |