Soort Apple onder muziekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dr Dre beats zijn echt wel goed, alleen veel en veel te duur.
Zijn ook wel goed, maar compleet overpriced. Iedereen koopt ze alleen omdat je gelijk kan zien dat het dure shit is. Ultiem triest dus om met zon ding te lopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Het was dus gewoon een gratis analyse, net als rabbit die geeft. Bedankt Rensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
Omdat ik wilde zeggen dat die neppe helemaal niet veel slechter zijn dan de echte. Wilde dus meer aangeven dat het heel erg zonde is om zo'n echt ding te kopen. Zonde van je geld.
Ze zijn niet goed. Ze zijn goed voor de low range van 30 euro qua geluidskwaliteitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ik was aan het slapen, terechte keuze. Was erg moe.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Oja Stinho
Waar was jij gisteren
De live topics liepen lang niet zo goed omdat we langer moesten wachten op een nieuwe elke keer
volgende keer krijg je een ban als je ons weer in de steek laatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was aan het slapen, terechte keuze. Was erg moe.
12 secondenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Contador verliest weer 6 seconden
en wat ijsbeer al zei, hij is gewoon dauphine - tour de france - olympische spelen - vuelta tering goed, dat is ziekquote:
Wielrennenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Contador verliest weer 6 seconden
Mietje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
volgende keer krijg je een ban als je ons weer in de steek laat
Niks mietje, je hoort gewoon die topics binnen 1 seconden open te hebbenquote:
Kan jij dat niet dan? Ik ga wel een cursus uitbreiden via de paint als het zo slecht gaat met topics klaar zettenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mietje, je hoort gewoon die topics binnen 1 seconden open te hebben
Zelfs FOK! denkt; Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er nog maar quoten doet het niet meer
Jij bent onze topickaperquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij dat niet dan? Ik ga wel een cursus uitbreiden via de paint als het zo slecht gaat met topics klaar zetten
Hangt van de etappe af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
5 minuten leuk, de rest is het slaapverwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |