quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 04:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel grappig dat Lukaku blijkbaar echt werk van is gemaakt. Van de exotische optie's misschien wel meest genoemd hier (en even vaak weer afgeschoten, of zelfs te licht bevonden want Fernandez). Bleek dus even onhaalbaar als Kuyt en Castaignos.
Ik bedacht me trouwens, zouden we niet (half)jaartje Pelle kunnen huren () Vorig jaar verhuurd door Parma en opnieuw weinig indruk. Dit jaar nog geen nieuwe huurclub en rugnummer 99 bij Parma. Weet het, vrijwel overal gefaald en scoort vrijwel nooit. Maar wel iemand die je tenminste diep in de spits aan kan spelen en dan de bal ff vasthoudt of kaatsje opzet. Zou volgens mij best een vooruitgang zijn t.o.v. Fernandez of Cisse.
Maar ja.. Pelle..
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Heb alleen de eerste aflevering gezien sindsdien was ik op vakantie dus alles gemist. Van vrijdag was dus geweldig?
Dit. Bovendien kan de rest van de aanval veel beter renderen als je eens een balletje in kan spelen op Pelle ipv Fernandez.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben niet zo negatief over Pelle, als het een beetje meezit kan hij wel eens boven ieders verwachting gaan presteren.
Zelfs spitsen als Malki, Junker, Bulykin en die dikke Belg kunnen scoren in Nederland. Waarom een lange sterke mooiboy Italiaan dan niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben niet zo negatief over Pelle, als het een beetje meezit kan hij wel eens boven ieders verwachting gaan presteren.
Ik heb mijn gratis analyse er gister al op gegeven een tweede/herhaling gaat geld kosten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
Zo zo, een gratis analyse, eigenlijk ben jij veel te goed voor deze wereld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn gratis analyse er gister al op gegeven een tweede/herhaling gaat geld kosten.
Dit dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Oja Stinho
Waar was jij gisteren
De live topics liepen lang niet zo goed omdat we langer moesten wachten op een nieuwe elke keer
Zeker maar je moet je fans koesteren he.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo zo, een gratis analyse, eigenlijk ben jij veel te goed voor deze wereld.
Die hing er toch nog van Guidetti joh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij wil wel een grote spiegel in de kleedkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |