Nee, domme idioot,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:54 schreef mvdejong het volgende:
Weer teveel speciale snoepjes geslikt ?
Waaruit blijkt dit geweldige inzicht van Kennedy?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef GrapJ het volgende:
[..]
Nee, domme idioot,
Ik heb gewoon heel erg goed gelezen wat JFK voor het Volk wilde doen.
Hij zag namelijk in 1959 al dat er een financieele crisis zou komen en dat het enige slachtoffer het Volk zou zijn. De maatregelen die hij ertegen wilde nemen lijken mij redelijker als alles wat de huidige "volksvertegenwoordigers" willen doen. Die willen namelijk het Volk laten bloeden. Ze praten namelijk alleen maar over inleveren en niet over aanpssing of het aanpakken van de wet die het allemaal mogelijk maakt.
Ik begrijp niet dat niemand dit wil weten; En het is helemaal zielig dat er zo'n verschrikkelijke domme reactie komt. Maar als iedereen liever meer en meer wil blijven inleveren moeten ze vooral hun kop in het zand blijven steken en domme opmerkingen blijven geven, daar zijn de echte boeven al meer dan 50 jaar heel erg mee gebaat.
Maar wat wou JFK nu werkelijk doen? Je praat over een wet - verder niet. Wat ging JFK doen voor de burger waardoor we niets, maar dan ook niets zouden hoeven inleveren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef GrapJ het volgende:
[..]
Nee, domme idioot,
Ik heb gewoon heel erg goed gelezen wat JFK voor het Volk wilde doen.
Hij zag namelijk in 1959 al dat er een financieele crisis zou komen en dat het enige slachtoffer het Volk zou zijn. De maatregelen die hij ertegen wilde nemen lijken mij redelijker als alles wat de huidige "volksvertegenwoordigers" willen doen. Die willen namelijk het Volk laten bloeden. Ze praten namelijk alleen maar over inleveren en niet over aanpssing of het aanpakken van de wet die het allemaal mogelijk maakt.
Ik begrijp niet dat niemand dit wil weten; En het is helemaal zielig dat er zo'n verschrikkelijke domme reactie komt. Maar als iedereen liever meer en meer wil blijven inleveren moeten ze vooral hun kop in het zand blijven steken en domme opmerkingen blijven geven, daar zijn de echte boeven al meer dan 50 jaar heel erg mee gebaat.
Ons programma is in feite in lijn met het JFK verhaal. In plaats van private banken gaat de overheid geld scheppen. Precies wat JFK met zijn Zilverdollars wilde doen. En op 1 augustus jl. in een rapport van het IMF wordt geadviseerd om te doen om het schuldenprobleem op te lossen. Om nog iets preciezer te zijn gaat de coöperatieve gemeenschapsbank dit in opdracht van de overheid doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:11 schreef GrapJ het volgende:
Beste Bet,
Het is een prachtig idee maar het probleem wordt er niet mee opgelost.
Jouw verhaal (oplossingen) spelen zich af in het tweede en derde echelon. (Nadat de banken hun geld hebben ontvangen.)
Het eerste echelon is een groep particulieren die uit het niets geld fabriceren en dat aan de banken uitlenen (waarna de banken bijvoorbeeld jouw idee zouden kunnen uitvoeren); Over die allereerste (primaire) uitgifte van geld moet "rente" betaalt worden en dat verdwijnt niet (ZOALS HET HOORT) in de staatskas maar in de zakken van die particulieren waardoor de winst die eigenlijk het Volk toekomt dus verdwijnt. Dat wegvloeien van het geld is al 99 jaar gaande waardoor er ondertussen nagenoeg niets overblijft voor het Volk en er dus schulden zijn ontstaan. Probeer dat nou eens uit te zoeken en vooral te begrijpen dat de allereerste winst niet naar particulieren moet gaan maar naar de staatskas, dit is ook wat JFK wilde doen. Er is in de geschiedenis door diverse presidenten over gesproken maar daar wordt nu niet meer over gesproken. Ik zou het enorm op prijs stellen als je dit zou willen controleren en er dan commentaar op geeft want dat is precies de kern van het probleem.
Ik snap het ook niet helemaal. Ik ben blijkbaar onderdeel van het Volk. En als ik ambities heb en volksvertegenwoordiger word, dan ben ik plots een nietsontziend sujet die het slechtste met het Volk voorheeft, terwijl ik qua denkbeelden niet veranderd benquote:
Leg eens uit waarom aangezien ik er geen chocola van kan maken wat je allemaal hier neerpleurt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef GrapJ het volgende:
[..]
Het gaat over jouw toekomst (en van je kinderen en kleinkinderen) !!!
Inderdaad. Sinds 2010 ben ik ook een bovenmenselijk wezen geworden die vanuit een onbekende wereld is gezonden om in een gemeenteraad het volk te terroriseren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Ik ben blijkbaar onderdeel van het Volk. En als ik ambities heb en volksvertegenwoordiger wordt, dan ben ik plots een nietsontziend sujet die het slechtste met het Volk voorheeft, terwijl ik qua denkbeelden niet veranderd ben
of zoiets.
Ik ben blij dat we op dezelfde lijn zitten en dank je wel dat je op lijst 12 wilt stemmen.quote:Op zondag 2 september 2012 03:44 schreef GrapJ het volgende:
Lijst 12
Nou, mijn stem heb je
iemand die over de oorzaak durft te praten en niet opvallend ellenglang over de gevolgen en bijwerkingen van de gevolgen daarvan verdient mijn stem wel..
Wat vind jij er warrig aan als ik vragen mag?quote:
Lees het zelf nog eens vanaf het begin door zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 september 2012 12:05 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Wat vind jij er warrig aan als ik vragen mag?
Dat heb ik gedaan en om die reden heb ik mijn reacties geplaatst dat is het punt niet maar ik zie dat jij het jammer vindt dat je het niet snapt.quote:Op zondag 2 september 2012 12:09 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Lees het zelf nog eens vanaf het begin door zou ik zeggen.
Ik ben gewoon gestopt met lezen omdat het topic zo'n zooitje is.quote:Op zondag 2 september 2012 12:12 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en om die reden heb ik mijn reacties geplaatst dat is het punt niet maar ik zie dat jij het jammer vindt dat je het niet snapt.
sorry voor je
Mocht je daar over vragen hebben dan horen we het wel .quote:Op zondag 2 september 2012 12:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gestopt met lezen omdat het topic zo'n zooitje is.
Jammer, want dat er geen moer klopt van het huidige economische stelsel lijkt me duidelijk.
Bron van het vetgedrukte? Hoe zat dat in de betere jaren '90 en begin van de jaren '00?quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:40 schreef GrapJ het volgende:
Beste Godshand, ik weet niet wie je met TS bedoelt maar ik geef gewoon antwoord.
Het is jammer dat ik moet gaan uitleggen wat een Volk is maar hier is het dan:
Het Nederlandse Volk bestaat uit ongeveer 17 Miljoen mensen waarvan er ongeveer 100.000 profiteren van de crisis terwijl de rest (meer dan 99 %) er het slachtoffer van is. Omdat er ondertussen meer dan 130 landen in die crisis zijn beland zijn er dus heel veel mensen welke slachtoffer zijn. Die slachtoffers bedoel ik met Volk.
Oh ja? "Het geldbeheer werd geprivatiseerd"? Hebben we dat gezellig met z'n allen afgesproken destijds?quote:In 1913 werd het geldbeheer geprivatiseerd,
De huidige crisis toont aan dat ons financiële stelsel fundamenteel niet solide is. Er was in de jaren 90 tot 00 mogelijkheden om te groeien met name in de ICT of IT hoe je het ook noemen wil. In de jaren 20 was het de toepassing van elektriciteit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bron van het vetgedrukte? Hoe zat dat in de betere jaren '90 en begin van de jaren '00?
[..]
Oh ja? "Het geldbeheer werd geprivatiseerd"? Hebben we dat gezellig met z'n allen afgesproken destijds?
Gezien je verdere zwakzinnige riedeltje zul je wel doelen op het aannemen van de Federal Reserve Act in de VS. Als je denkt dat voor het aannemen van die act het 'geldbeheer' in publieke handen was en daarna in private handen, dan heb je er bijzonder weinig van begrepen. Je verder geneuzel past prima in de subfora TRU en BNW. In POL pogen we nog af en toe serieuze politieke discussies te voeren, niet allerhande samenzweringsidioterie neer te plempen.
Droom lekker verderquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:05 schreef GrapJ het volgende:
Er moet ook eigenlijk niet gepraat worden over aanpakken van de gevolgen.
De oplossing:
Het globale primaire geldbeheer (wat nu een particuliere groep mensen doet) moet terug naar het Volk. Het moet dus geen particulier beheer zijn maar staatsbeheer. Met andere woorden: Alle betrokken landen moeten een aantal Fiod- en belastingambtenaren leveren die in een Wereld Rekenraad de hele boel in de gaten kunnen houden.( Op het allereerste en allerhoogste niveau, daar waar het geld gemaakt wordt). Alles wat daarna gebeurt (dus ook het schandalige gegraai van de banken) kan dan gewoon doorgaan maar daar hebben de banken alleen zelf last van want de klanten lopen dan weg en gaan naar een ander (wat nu niet kan). Dus als iemand over verandering van de WET praat (van particulieren naar ambtenaren) dan verdienen die mensen mijn stem.
Ik zal ook even kijken wat www.libertarischepartij.nl daarover zegt maar omdat MenS (lijst 12) er beter en gefundeerder op in is gegaan krijgen die vooralsnog mijn stem.
EDIT:: het invoeren van de goudstandaard is momenteel geen goed idee; Er is in de geschiedenis van de mens op deze planeet ongeveer 1.510.000 KILO Goud gedolven, ongeveer de helft daarvan is in handen van EEN (eentje maar) persoon welke gelieerd is aan het IMF. De invoering van een goudstandaard zou op dit moment de rijken nog veel rijker maken en het Volk is er niet mee gebaat want de oorzaak wordt er niet mee aangepakt.::
Verder hoop ik dat ook de kneuzen deze thread goed willen doorlezen want het staat zo stom als je domme opmerkingen maakt terwijl daartegen is gewaarschuwd. Het geeft alleen maar aan dat je weet hoe de klok klinkt maar werkelijk geen flauw idee hebt dat er iets als een klepel is.
Met vriendelijke groeten............
Godshand, uiteraard zo als TS al schreef blijven er nog zaken banken om te beleggen of wat dan ook voor bankzaken maar mensen of het volk willen het anders, films als "inside Job" zorgen voor meer inzicht.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Droom lekker verder
PS: TS betekent Topic Starter, degene die post 1 plaatst.
Niemand binnen MenS zegt dat mensen geen realistische winst mogen maken voor een kwaliteitsproduct. Maar daar heb je geen rente voor nodig. Rente maakt alles alleen maar onnodig duurder, ten gunste van de banken. Het rekening houden met aandeelhouders door deze commerciele ondertnemingen is het probleem. Aandeelhouders zijn vaak zeer een zijdig winstgericht en pressen bedrijven tot winstmaximalisatie. Daarom willen wij een niet-commerciele cooperatieve gemeenschapsbank en de ondersteunende aandeelhouders zijn wijzelf!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:20 schreef Godshand het volgende:
De oplossing van de crisis getuigt van visie bij MenS, maar afschaffen van rente en Bruto Nationaal Geluk is je reinste onzin. Zonder winst worden buiten jullie nu eenmaal geen mensen geprikkeld om wat uit te gaan voeren...
Thanks !!!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:47 schreef GrapJ het volgende:
Nou, ik weet nu, als verontrustte burger, wel wie mijn stem krijgt (Lijst 12).
Ze durven wat ik nog geen andere partij heb zien en horen doen.
Ik heb dit topic alleen maar gestart omdat ik wilde weten of er ook politieke partijen zijn die het probleem (de financieele crisis) ook op zo'n manier wilden aanpakken dat het Volk (de burgers) (want daar ben ik er ook een van) uiteindelijk WEL minder lasten, kosten en zorgen zou kunnen hebben.
MenS(lijst 12) is nog steeds de enige die daarop met inhoudelijke informatie heeft gereageerd en daarom alleen al verdienen ze mijn stem. Ze verdienen ook Uw stem !!
Helaas kijken andere partijen liever de andere kant op waardoor de echte problemen (door die partijen) nooit zullen worden aangepakt. (hoe hard ze ook schreeuwen.)
Ik heb de antwoorden die ik wilde horen dus voor mij is de keuze helder en duideljik.
Dank je.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef nikk het volgende:
Holy fuck. Dit topic.
Succes bij de verkiezingen!
En altijd volledig onschuldig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:21 schreef Monolith het volgende:
'het Volk', de illustere entiteit die altijd de lul is.
De Federal Reserve Act uit 1913, hierdoor werd het (ondertussen globale) geldbeheer door particulieren mogelijk.quote:
Misschien handiger om toch even te kijken welke wet jij mist dan kan daar inhoudelijk op ingegaan worden. Ik heb begrepen dat jij het in het topic niet hebt kunnen vinden.quote:
WIllem van Oranje is in 1584 vermoord, dat was een ruwe 150 voordat Napoleon geboren werdquote:Op zondag 9 september 2012 18:56 schreef GrapJ het volgende:
Beste Bet,
Dat stukje van Ragner is het precies. 100% accuraat.
Wist je trouwens dat Willem van Oranje het ook voor het Volk wilde doen; (en die is ook vermoord)
Die geschiedenispiepeltjes moeten dat ook maar eens uitzoeken.
Wat ze ook uit mogen zoeken is wat Napoleon erover gezegd heeft; Die was er namelijk ook tegen; Die is op een andere manier uitgerangeerd.
Als de geschiedenis de waarheid kan onthullen waarom blijven de echte boeven dan toch bezig met dat grote steelwerk???? En waarom geeft het Volk ze die kans?????
Ik hoop echt dat MenS in ieder geval een zetel krijgt want er moet een keer over gepraat gaan worden.
Reageer dan inhoudelijk op 'die idioten en kneuzen'. Zo worden jij en je belangrijke gedachtegoed nooit serieus genomen hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef GrapJ het volgende:
Beste Bet,
Ik was na het lezen van de andere reacties al overtuigd van de stomme ideoterie van die kneuzen die ongefundeerd allerlei achterlijke opmerkingen maken en niet willen beseffen dat ze daarmee het boeventuig nog meer macht geven; Er was me in het verleden al een keer verteld dat het Volk allemaal idiote kneuzen zijn die graag genaaid willen worden, als ik dan naar de domme reacties kijk kan ik dat niet ontkennen MAAR jouw reactie (eindelijk gefundeerd met de juiste woorden) geeft me weer enige hoop.
Het gaat er in de kern inderdaad om dat de macht (het geldbeheer) uit handen van die particulieren moet worden gehaald en terug moet naar een instantie of organisatie die het voor het Volk doet (zoals jouw cooperatieve bank); Omdat jij precies de kern van het probleem durft te bespreken geef ik jouw partij graag mijn stem. Je kan bij lekkage inderdaad beter de kraan dichtdraaien dan dat je je hele leven lang gaat dweilen.
Ik heb ook een tekst op het Internet staan welke het resultaat is van jarenlang onderzoek en daar wilde ik ook wel eens met een nuchter en verstandig persoon over discussieren dus misschien kan je daar wat tijd voor vrijmaken. De tekst is te vinden via http://waarheid.webs.com/index2.html en ik hoop dat het een eyeopener is.
In afwachting.........
Waarom reageer jij niet inhoudelijk over hoe wij het financiële hier schrijven. Persoonlijk vind ik het nogal lauw klinken om op TS zo te reageren omdat het niet on topic is en waar het over gaat niet in te gaan. Mocht je dit alles niet begrijpen dan heb ik daar natuurlijk begrip voor.Misschien horen we nog wat van je ook als het helemaal niets vind dan kunnen we het in ieder geval on topic houden.quote:Op zondag 9 september 2012 19:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Reageer dan inhoudelijk op 'die idioten en kneuzen'. Zo worden jij en je belangrijke gedachtegoed nooit serieus genomen hier.
Kun je ook nog iets inhoudelijks schrijven over het topic.TS zegt toch niet dat ze op de zelfde tijd geleefd hebben. Graag zou ik de reacties on topic houden.quote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
WIllem van Oranje is in 1584 vermoord, dat was een ruwe 150 voordat Napoleon geboren werd![]()
![]()
Als TS enige vorm van inhoud zou hebben zou ik dat kunnen doen, niemand snapt wat ie nou bedoeld.quote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets inhoudelijks schrijven over het topic.TS zegt toch niet dat ze op de zelfde tijd geleefd hebben. Graag zou ik de reacties on topic houden.
Dit is vermijdings gedrag,we weten met jou waar we aan toe zijn,geeft niet.quote:Op zondag 9 september 2012 20:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als TS enige vorm van inhoud zou hebben zou ik dat kunnen doen, niemand snapt wat ie nou bedoeld.
Gelukkig zie je steeds meer dat mensen dit gaan begrijpen en natuurlijk is het ook een moeilijk onderwerp voor sommige mensen o.a. een paar hier op het forum die niet weten hoe er op te reageren.Ook goeie hoor die inhoudelijk reageerden. Verandering is eng,stel je voor dat je altijd op de zelfde partij hebt gestemd dan stap je daar niet gemakkelijk van af en ook kudde gedrag van een heleboel mensen om precies zo te reageren als hun omgeving/vrienden die duven niet voor zich zelf te denken maar dat veranderd wel.quote:Op zondag 9 september 2012 18:56 schreef GrapJ het volgende:
Beste Bet,
Dat stukje van Ragner is het precies. 100% accuraat.
Wist je trouwens dat Willem van Oranje het ook voor het Volk wilde doen; (en die is ook vermoord)
Die geschiedenispiepeltjes moeten dat ook maar eens uitzoeken.
Wat ze ook uit mogen zoeken is wat Napoleon erover gezegd heeft; Die was er namelijk ook tegen; Die is op een andere manier uitgerangeerd.
Als de geschiedenis de waarheid kan onthullen waarom blijven de echte boeven dan toch bezig met dat grote steelwerk???? En waarom geeft het Volk ze die kans?????
Ik hoop echt dat MenS in ieder geval een zetel krijgt want er moet een keer over gepraat gaan worden.
TS trekt een link tussen Napoleon en Willem van Oranje, moet ik daar fucking serieus op in gaan?quote:Op zondag 9 september 2012 20:34 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Dit is vermijdings gedrag,we weten met jou waar we aan toe zijn,geeft niet.
Die link is er ook als je goed leest en ik zie dat het je aangrijpt,je probeert door middel van het woord "fucking' nog indruk te maken,staat wel schattig al zeg ik het zelfquote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
TS trekt een link tussen Napoleon en Willem van Oranje, moet ik daar fucking serieus op in gaan?
quote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Die link is er ook als je goed leest en ik zie dat het je aangrijpt,je probeert door middel van het woord "fucking' nog indruk te maken,staat wel schattig al zeg ik het zelf
Het is wel de stem van het Volk, kijken of ik op dat niveau kan communiceren:quote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
TS trekt een link tussen Napoleon en Willem van Oranje, moet ik daar fucking serieus op in gaan?
Helemaal mee eens hoor, maar probeer beetje duidelijk te formuleren, je komt op zijn zachst gezegt soms nogal warrig en paranoide over. Heb je wel eens in Bitcoin verdiept?quote:Op zondag 9 september 2012 20:54 schreef GrapJ het volgende:
[..]
Het is wel de stem van het Volk, kijken of ik op dat niveau kan communiceren:
Beste Raptorix, Je kan met geld op veel manieren geld verdienen.
Omdat geld al meer dan tweeduizend jaar bestaat worden die trucjes die je met geld kan uithalen ook al zolang gedaan, een van die trucjes is "creatie (uit lucht)" daar heeft zelfs Plato over geschreven. Je kan zoiets op een heel laag niveau (straatniveau) wel oogluikend toestaan maar als je het op een heel Volk toepast is er maar een verliezer. En die hoort daartegen beschermd te zijn maar dat is nu niet zo en daarom is het zo'n fucking klotebende.
Als je de spirit hebt en denkt dat deze crisis anders aangepakt moet worden zoals wij dat willen doen.quote:
Als dit topic gebruikt wordt om reclame mee te maken betekent dat het wel goed gelezen wordt toch?quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef GrapJ het volgende:
Nou, dus de enige die dit topic gevolgd heeft deed dat om reclame te maken, nou lekker dan
en Bitcoin is natuurlijk pas interressant als er over de oorzaak wordt gepraat
stem nou maar gewoon op lijst 12 en dan zien we wel weer verder.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef Bet_T het volgende:
Het probleem met bitcoin is dat er 1 iemand de regie heeft en dat vind ik een beetje eng. Als die persoon denkt ik stop er mee wat dan? Er gaan ook geluiden op dat het neer komt op een pyramide spel.
Zelf denk ik aan bijv een nationale munt,wij als MenS willen de nieuwe gulden bij de Euro.
Er zijn Grieken die ook een eigen munt hebben kijk maar eens op eenvandaag
http://msn.eenvandaag.nl/(...)unt_in_grieks_stadje
Ik vermoed dat je gelijk hebt.We krijgen wel steeds meer leden en wij van Mens en spirit lopen campagne en praten er over. Misschien lukt het jou om in jouw omgeving iets te doen voor woensdag.Misschien staat jouw omgeving er voor open.quote:Op zondag 9 september 2012 22:11 schreef GrapJ het volgende:
Bet, de mensen willen geen verandering, ze leven al hun hele leven in chaos en ellende en er is voor sommigen een perfecte kunstmatige vrijheid geregeld, dat die vrijheid heel veel geld kost nemen ze op de koop toe, de mensen zijn zo goed geconditioneerd dat ze niet eens willen weten of er echt iets kan veranderen. Zo erg is het.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:16 schreef Bonkers. het volgende:
Het is maar goed dat dhr. Poot deze vraag niet hoefde te beantwoorden.
Was ie tot volgende week nog bezig geweest met ontcijferen.
Nee durf ik echt te zeggen dat wist ik niet. Ik vond het al vreemd van het IMF normaal zijn ze niet zo met de burgers begaan maar goed ik dacht ijsland kan het http://www.earth-matters.(...)-ijslandse-revolutiequote:Op maandag 10 september 2012 15:21 schreef remlof het volgende:
Hey Bet_T je weet dat die gratis NRC Next een fake was hè?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ext-mooi-compliment/
Deze circuleert al een tijdje op het internet maar goed voor jou is die nog nieuw applausje voor je zelf.Je bent goed joh....quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef golfer het volgende:
Het gewauwel van MenS doet mij steeds meer denken aan deze partij:
Dankje en ik zweef niet eens.quote:
Nou 23 uur zweven naar Australië is ook een beetje zweven he? Want zwemmen is iets te ver.quote:
Dank, maar nogal offtopic.quote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Nou 23 uur zweven naar Australië is ook een beetje zweven he? Want zwemmen is iets te ver.
Ik zag op je website dat je ook op Fraser Island bent geweest en in Gympie,zelf ken ik het daar ook wel redelijk.
Mijn dochter woont in Hervey Bay de opstapplaats naar Het eiland Ken je die plaats ook en haar schoonouders wonen in Gympie. Leuk om het op jouw site terug te zien.Ik ga er verschillende keren naar toe natuurlijk.Ook een week op Fraser Island geweest met de Jeep over het strand en natuurlijk de vele dingo's.
Uit Gympie komt oorspronkelijk de Macademia noot die door de Amerikanen ingevoerd is en van daar uit geëxporteerd word.
Mooie website trouwens.,leuk
en het leger!!!!quote:Op maandag 10 september 2012 23:14 schreef GrapJ het volgende:
Wist je dat er een hele grote organisatie is waar zwijgen beloond wordt en het ook gestraft wordt als dat zwijgen doorbroken wordt; Juist, de Maffia. Ik vind het heel vreemd dat er zoveel gezwegen wordt terwijl er toch veel gezegd wordt. (waar uiteindelijk niemand echt wat aan heeft)(ja, degenen die eraan verdienen)
Oh maar we hebben het wel over het leger en we zeggen er ook wat vanquote:Op maandag 10 september 2012 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
en het leger!!!!
waarom zegt niemand daar wat van!!!
waarom heeft mijn vader me niet gewaarschuwd!?!?!?
waarom zegt MenS er niets van???
waarom zegt niemand daar wat van!!!quote:Op maandag 10 september 2012 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
en het leger!!!!
Met happy ending, toch wel, mag ik hopen?quote:Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef GrapJ het volgende:
We hebben het hier namelijk niet over het leger maar over een wet die het voor een groepje particulieren mogelijk maakt hele volken uit te zuigen.
precies mijn punt ...quote:Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef GrapJ het volgende:
[..]
We hebben het hier namelijk niet over het leger maar over een wet die het voor een groepje particulieren mogelijk maakt hele volken uit te zuigen.
Ik meen me te herinneren dat dit topic gaat over DE OORZAAK van de financieele crisis.quote:Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
het is een beetje een gekscherende reactie
ik kan niet zoveel met dit soort verhalen
het zou niets uit moeten maken of de piratenpartij ergens wel of niet wat over te melden heeft, het doet er simpelweg niet toe voor 'jullie' partijprogramma, de prioriteiten liggen simpelweg elders
de piratenpartij wil gratis ieders intellectuele eigendom kunnen downloaden ofzoiets ... wat de banken met je geld doen zal ze feitelijk een zorg zijn en dat is hun goed recht, dat kun je niet gebruiken/misbruiken om je eigen standpunten kracht bij te zetten
quote:Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef GrapJ het volgende:
[..]
- Dat is voor mij ook een brandende vraag
- Hij zal het niet geweten hebben
- Als je goed had gelezen is MenS de enige die erover wil praten.
Verder vind ik het van een Mod niet netjes om te frustreren, je kunt toch gewoon proberen het te begrijpen!! We hebben het hier namelijk niet over het leger maar over een wet die het voor een groepje particulieren mogelijk maakt hele volken uit te zuigen.
Ik begrijp dat je niet zoveel met dit soort verhalen kunt maar om het dan inderdaad te gaan frustreren als Mod. vind ik ook niet getuigen van respect.Volgens mij ben jij hier om het op het forum zo soepel mogelijk te laten lopen maar goed je bent ook maar een mens.Persoonlijk kan ik er zelf goed tegen maar het zou wel fijn zijn als je als Mod doet wat van jou verwacht wordt.Dank jequote:Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
het is een beetje een gekscherende reactie
ik kan niet zoveel met dit soort verhalen
het zou niets uit moeten maken of de piratenpartij ergens wel of niet wat over te melden heeft, het doet er simpelweg niet toe voor 'jullie' partijprogramma, de prioriteiten liggen simpelweg elders
de piratenpartij wil gratis ieders intellectuele eigendom kunnen downloaden ofzoiets ... wat de banken met je geld doen zal ze feitelijk een zorg zijn en dat is hun goed recht, dat kun je niet gebruiken/misbruiken om je eigen standpunten kracht bij te zetten
Als je aan de ontvangende kant staat kan je heel erg HAPPY zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Met happy ending, toch wel, mag ik hopen?
Kan zomaar helemaal anders gaan lopen,ben je goed in het houden van een moestuin.Wat dacht je wat er gaat gebeuren als ons geld richting de arme Europa landen gaan.Wij komen echt een keer aan de beurt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
ik moest hieraan denkenquote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Gunnery Sergeant Hartman: I bet you're the kind of guy that would fuck a person in the ass and not even have the goddamn common courtesy to give him a reach-around. I'll be watching you.
Er is duidelijk onrust bij partijen maar wie reageert er op niemand .Er wordt steeds gekeken naar de vorm en niet naar de inhoud ,jij doet het ook weer door te zeggen dat het verhaal afgezwakt wordt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
ik ben mod van een ander deel van fok! dus er word hier niet zo heel veel verwacht
maar mijn punt blijft staan, je kunt er een hele lading randzaken bijhalen maar dat maakt je verhaal niet heel veel sterker ... integendeel zelfs
voer dan die discussie zonder de doodse stile van de piratenpartij erbij te halen en zonder te roepen dat iedereen die je niet direct gelijk geeft gewoon niet beter weetquote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Er is duidelijk onrust bij partijen maar wie reageert er op niemand .Er wordt steeds gekeken naar de vorm en niet naar de inhoud ,jij doet het ook weer door te zeggen dat het verhaal afgezwakt wordt.
Wat wij willen is een discussie die gevoerd kan worden door verschillende stemmers.
Wij als MenS hebben onze eigen manier om uit de crisis te komen en ook om het zo aan te pakken dat we daar niet meer inkomen maar ik begrijp dat je het verhaal niet sterk vind of niet interessant kan ook toch?
En jij vindt jouw copy-paste reacties wel inhoudelijk en iets wezenlijks bijdragen aan een onzinnige discussie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef Bet_T het volgende:
Dit is natuurlijk wel Fok en die staat bekend om inhoud loze reacties vanwege het leeftijd verschil.
Ik kan er niet meer van maken,ben niet van de telegraaf of zo.Ik begrijp dat je meer sensatie wilt maar helaas ik doe mijn best maar ik mag toch ook verwachten dat als je de vorm belangrijk vindt je toch ook op de inhoud van het topic kan reageren.Zo is het toch niet in balans.Ik vind dit nogal kortzichtig eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 september 2012 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
voer dan die discussie zonder de doodse stile van de piratenpartij erbij te halen en zonder te roepen dat iedereen die je niet direct gelijk geeft gewoon niet beter weet
de vorm is juist heel belangrijk!
waarom denk je dat zoveel mensen een hekel hebben aan Wilders?
niet om de inhoud want die geeft hij niet echt prijs ... de vorm is gewoon kut
ik wil juist minder sensatie in de politiekquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:07 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer van maken,ben niet van de telegraaf of zo.Ik begrijp dat je meer sensatie wilt maar helaas ik doe mijn best maar ik mag toch ook verwachten dat als je de vorm belangrijk vindt je toch ook op de inhoud van het topic kan reageren.Zo is het toch niet in balans.Ik vind dit nogal kortzichtig eerlijk gezegd.
Levenservaring misschien,het ziet er vaak gemengd uit jongeren van 17 die mee willen doen met die van 35 en dan kan het nog wel eens puberaal aan toe gaan. Overigens zijn er ook hele goeie posts hoor,zolang het maar niet te moeilijk is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij vindt jouw copy-paste reacties wel inhoudelijk en iets wezenlijks bijdragen aan een onzinnige discussie?
En wat heeft leeftijdsverschil met inhoud te maken?
case in point ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef Bet_T het volgende:
GrapJ,als ik kijk naar de vele views is het niet voor niets.Soms moet je niet op reacties rekenen maar gewoon vanuit jouw zelf iets schrijven en in dit geval heb ik er op gereageerd.Er zijn mensen die dit draadje volgen niet mee willen schrijven of denken maar het toch volgen en ik zou zeggen het is niet voor niets toch?
Verder hebben sommige hier al toegegeven dat ze reacties plaatsen om leuk te zijn en ook toegegeven dat ze er geen verstand van hebben,het zij zo.
Dit is natuurlijk wel Fok en die staat bekend om inhoud loze reacties vanwege het leeftijd verschil.
Als dat de trigger is houden we daar rekening mee,bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil juist minder sensatie in de politiek
als je een punt hebt maak je je punt en als ik snap waar het om gaat en het me wat kan schelen dan ga ik er op in maar kom niet aan zetten met 'waarom zegt hij nix, en zij nix en de rest van de wereld nix maar alleen wij wel en niemand anders?' want ik weet het niet en dergelijke borstklopperij vind ik heel erg moeilijk serieus te nemen
leg je standpunt fatsoenlijk uit en je krijgt fatsoenlijke reacties
Ik ben het helemaal met je eens dat dit me geen stemmen op gaat leveren.Ik denk dat het irritatie is vanwege het feit dat er af en toe reacties komen die voor mij niets toe te voegen hebben maar je hebt je punt gemaakt en ook aangegeven wat daar de trigger van is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef sp3c het volgende:
je komt hier met de verkeerde instelling, je denkt makkelijk 17 jarige jongetjes die strax voor het eerst gaan stemmen in te palmen met grote praatjes over grote boze dingen waar ze geen verstand van hebben maar dat is fok! precies niet
een heleboel fok!kers kunnen jou een lesje levenservaring geven waar je oren van gaan suizen en ja er zitten ook stoere jongetjes van 17 jaar en jonger maar neem het wel een beetje serieus aub want dit gaat je geen stemmen opleveren
quote:
Nee hoor Mono, hij was vandaag gewoon te bereiken in de studio van Radio Noord-Holland op tel.nr.: 020-850.51.52 tussen 16.00 en 17.00 uur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Monolith het volgende:
Fred Teeven is van schrik vertrokken naar een of ander obscuur belastingparadijs toen hij dit topic las, dus een antwoord zul je voorlopig niet krijgen.
Beste Godshand,quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Godshand het volgende:
GrapJ, je moet maar eerst eens leren een samenhangend betoog te typen, want je springt van de hak op de tak. Leer eens een betoog op te stellen met introduktie, hypothesestelling, toelichting van je kreten (volk) en duidelijke puntsgewijze bespreking van je argumenten. Wat dat betreft kan je een hoop leren van de MenS user die dat wel duidelijk en helder kan (ook al ben ik niet met alles eens).
LEES DIT HELE TOPIC EERST GOED DOOR VOORDAT JE OPMERKINGEN GEEFTquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef Illiberal het volgende:
De oorzaken van de crises zijn best complex. Niemand heeft daar echt de vinger op. Het is een beetje een samenhang van naoorlogse omstandigheden.
Ik heb het globaal gelezen. Mijn opmerking is dus: niemand heeft echt de volledige grip op de oorzaken van de crises. Libertariërs niet, socialisten niet. Persoonlijk twijfel ik of dat iemand een klip en klaar antwoord op de vraag van "de oorzaak" heeft. Als iemand dat antwoord heeft, getuigt dat van enorm veel hoogmoed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:43 schreef GrapJ het volgende:
[..]
LEES DIT HELE TOPIC EERST GOED DOOR VOORDAT JE OPMERKINGEN GEEFT
Wel bedankt dat je er echt serieus mee om bent gegaan,mijn respect heb je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:49 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik heb het globaal gelezen. Mijn opmerking is dus: niemand heeft echt de volledige grip op de oorzaken van de crises. Libertariërs niet, socialisten niet. Persoonlijk twijfel ik of dat iemand een klip en klaar antwoord op de vraag van "de oorzaak" heeft. Als iemand dat antwoord heeft, getuigt dat van enorm veel hoogmoed.
En zijn de mensen die "het antwoord" hebben dan ook niet totalitair? De geschiedenis kent veel voorbeelden van groepen met "het antwoord".
Dat durf ik bijna niet te geloven als je het over zetels hebt maar met 1 zijn we ook al heel erg blij. Het is wel zo dat onze website heel veel bekeken wordt en we dagelijks erg veel betalende leden er bij krijgen.Op facebook komen er nieuwe mensen bij die mee beginnen te praten,een erg gezellige groep overigens.Achter de schermen zijn mensen dagelijks bezig om mailtjes te beantwoorden,om telefoontjes te beantwoorden en wat ik begrepen heb hebben ze echt versterking er bij moeten halen.quote:Op woensdag 12 september 2012 01:35 schreef GrapJ het volgende:
IK STEM MenS en Spirit (lijst 12) keuze 3; Alleen maar omdat ze over de oorzaak durven praten!!!!
Wat er later gebeurt zien we wel verder.
Oja, Bet, in de afgelopen twee dagen hebben er meer mensen dit topic bekeken dan gedurende het hele verkiezings-circus. Ik ben toch benieuwd hoeveel zetels (let op het meervoud) MenS gaat krijgen.
GrapJ ik wil jou echt danken voor dit mooie topic waar jij mee begonnen bent.Erg leuk om zo veel tegen te komen bij nog iemand wat ik zelf ook voelde. Helaas hebben we het niet gered maar we gaan verder. Misschien is het een idee voor jou om echt lid te worden van of MenS of een andere politieke partij om mee te kunnen praten.Ik zie dat het je raakt.quote:Op zondag 2 september 2012 03:44 schreef GrapJ het volgende:
Lijst 12
Nou, mijn stem heb je
iemand die over de oorzaak durft te praten en niet opvallend ellenglang over de gevolgen en bijwerkingen van de gevolgen daarvan verdient mijn stem wel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |