abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 23:42:32 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116628986
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef GrapJ het volgende:

[..]
We hebben het hier namelijk niet over het leger maar over een wet die het voor een groepje particulieren mogelijk maakt hele volken uit te zuigen.

precies mijn punt ...

we hebben het hier ook niet over de SP of de partij van de dieren of de maffia, dat sleep je er allemaal bij om je woorden kracht bij te zetten

zou niet helemaal nodig moeten zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116629080
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
het is een beetje een gekscherende reactie

ik kan niet zoveel met dit soort verhalen

het zou niets uit moeten maken of de piratenpartij ergens wel of niet wat over te melden heeft, het doet er simpelweg niet toe voor 'jullie' partijprogramma, de prioriteiten liggen simpelweg elders

de piratenpartij wil gratis ieders intellectuele eigendom kunnen downloaden ofzoiets ... wat de banken met je geld doen zal ze feitelijk een zorg zijn en dat is hun goed recht, dat kun je niet gebruiken/misbruiken om je eigen standpunten kracht bij te zetten
Ik meen me te herinneren dat dit topic gaat over DE OORZAAK van de financieele crisis.
Niet over bijzaken of gevolgen.
Als je wat aan de financieele crisis wil doen moet je niet blijven betalen maar ervoor zorgen dat wat er betaalt wordt GEGARANDEERD terugkomt bij het betalende Volk. Of in ieder geval een groot deel ervan. Nu mogen we ons eigen geld weer teruglenen!?!? En dat is echt geen oplossing.
pi_116629102
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef GrapJ het volgende:

[..]

waarom zegt niemand daar wat van!!!
- Dat is voor mij ook een brandende vraag

waarom heeft mijn vader me niet gewaarschuwd!?!?!?
- Hij zal het niet geweten hebben

waarom zegt MenS er niets van???
- Als je goed had gelezen is MenS de enige die erover wil praten.

Verder vind ik het van een Mod niet netjes om te frustreren, je kunt toch gewoon proberen het te begrijpen!! We hebben het hier namelijk niet over het leger maar over een wet die het voor een groepje particulieren mogelijk maakt hele volken uit te zuigen.

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
het is een beetje een gekscherende reactie

ik kan niet zoveel met dit soort verhalen

het zou niets uit moeten maken of de piratenpartij ergens wel of niet wat over te melden heeft, het doet er simpelweg niet toe voor 'jullie' partijprogramma, de prioriteiten liggen simpelweg elders

de piratenpartij wil gratis ieders intellectuele eigendom kunnen downloaden ofzoiets ... wat de banken met je geld doen zal ze feitelijk een zorg zijn en dat is hun goed recht, dat kun je niet gebruiken/misbruiken om je eigen standpunten kracht bij te zetten
Ik begrijp dat je niet zoveel met dit soort verhalen kunt maar om het dan inderdaad te gaan frustreren als Mod. vind ik ook niet getuigen van respect.Volgens mij ben jij hier om het op het forum zo soepel mogelijk te laten lopen maar goed je bent ook maar een mens.Persoonlijk kan ik er zelf goed tegen maar het zou wel fijn zijn als je als Mod doet wat van jou verwacht wordt.Dank je
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds
Albert Einstein
pi_116629196
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Met happy ending, toch wel, mag ik hopen?
Als je aan de ontvangende kant staat kan je heel erg HAPPY zijn.
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 23:47:27 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116629227
ik ben mod van een ander deel van fok! dus er word hier niet zo heel veel verwacht

maar mijn punt blijft staan, je kunt er een hele lading randzaken bijhalen maar dat maakt je verhaal niet heel veel sterker ... integendeel zelfs
pi_116629230
quote:

[..]

Kan zomaar helemaal anders gaan lopen,ben je goed in het houden van een moestuin.Wat dacht je wat er gaat gebeuren als ons geld richting de arme Europa landen gaan.Wij komen echt een keer aan de beurt.
Albert Einstein
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 23:48:07 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116629264
quote:

[..]

ik moest hieraan denken _O-

quote:
Gunnery Sergeant Hartman: I bet you're the kind of guy that would fuck a person in the ass and not even have the goddamn common courtesy to give him a reach-around. I'll be watching you.
pi_116629602
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
ik ben mod van een ander deel van fok! dus er word hier niet zo heel veel verwacht

maar mijn punt blijft staan, je kunt er een hele lading randzaken bijhalen maar dat maakt je verhaal niet heel veel sterker ... integendeel zelfs
Er is duidelijk onrust bij partijen maar wie reageert er op niemand .Er wordt steeds gekeken naar de vorm en niet naar de inhoud ,jij doet het ook weer door te zeggen dat het verhaal afgezwakt wordt.
Wat wij willen is een discussie die gevoerd kan worden door verschillende stemmers.

Wij als MenS hebben onze eigen manier om uit de crisis te komen en ook om het zo aan te pakken dat we daar niet meer inkomen maar ik begrijp dat je het verhaal niet sterk vind of niet interessant kan ook toch?
Albert Einstein
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 23:58:34 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116629764
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Bet_T het volgende:

[..]

Er is duidelijk onrust bij partijen maar wie reageert er op niemand .Er wordt steeds gekeken naar de vorm en niet naar de inhoud ,jij doet het ook weer door te zeggen dat het verhaal afgezwakt wordt.
Wat wij willen is een discussie die gevoerd kan worden door verschillende stemmers.

Wij als MenS hebben onze eigen manier om uit de crisis te komen en ook om het zo aan te pakken dat we daar niet meer inkomen maar ik begrijp dat je het verhaal niet sterk vind of niet interessant kan ook toch?
voer dan die discussie zonder de doodse stile van de piratenpartij erbij te halen en zonder te roepen dat iedereen die je niet direct gelijk geeft gewoon niet beter weet

de vorm is juist heel belangrijk!

waarom denk je dat zoveel mensen een hekel hebben aan Wilders?
niet om de inhoud want die geeft hij niet echt prijs ... de vorm is gewoon kut
pi_116629955
GrapJ,als ik kijk naar de vele views is het niet voor niets.Soms moet je niet op reacties rekenen maar gewoon vanuit jouw zelf iets schrijven en in dit geval heb ik er op gereageerd.Er zijn mensen die dit draadje volgen niet mee willen schrijven of denken maar het toch volgen en ik zou zeggen het is niet voor niets toch?

Verder hebben sommige hier al toegegeven dat ze reacties plaatsen om leuk te zijn en ook toegegeven dat ze er geen verstand van hebben,het zij zo.

Dit is natuurlijk wel Fok en die staat bekend om inhoud loze reacties vanwege het leeftijd verschil.
Albert Einstein
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:05:56 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116630072
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef Bet_T het volgende:

Dit is natuurlijk wel Fok en die staat bekend om inhoud loze reacties vanwege het leeftijd verschil.
En jij vindt jouw copy-paste reacties wel inhoudelijk en iets wezenlijks bijdragen aan een onzinnige discussie?
En wat heeft leeftijdsverschil met inhoud te maken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_116630133
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

voer dan die discussie zonder de doodse stile van de piratenpartij erbij te halen en zonder te roepen dat iedereen die je niet direct gelijk geeft gewoon niet beter weet

de vorm is juist heel belangrijk!

waarom denk je dat zoveel mensen een hekel hebben aan Wilders?
niet om de inhoud want die geeft hij niet echt prijs ... de vorm is gewoon kut
Ik kan er niet meer van maken,ben niet van de telegraaf of zo.Ik begrijp dat je meer sensatie wilt maar helaas ik doe mijn best maar ik mag toch ook verwachten dat als je de vorm belangrijk vindt je toch ook op de inhoud van het topic kan reageren.Zo is het toch niet in balans.Ik vind dit nogal kortzichtig eerlijk gezegd.
Albert Einstein
  Moderator dinsdag 11 september 2012 @ 00:09:51 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116630219
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:07 schreef Bet_T het volgende:

[..]

Ik kan er niet meer van maken,ben niet van de telegraaf of zo.Ik begrijp dat je meer sensatie wilt maar helaas ik doe mijn best maar ik mag toch ook verwachten dat als je de vorm belangrijk vindt je toch ook op de inhoud van het topic kan reageren.Zo is het toch niet in balans.Ik vind dit nogal kortzichtig eerlijk gezegd.
ik wil juist minder sensatie in de politiek

als je een punt hebt maak je je punt en als ik snap waar het om gaat en het me wat kan schelen dan ga ik er op in maar kom niet aan zetten met 'waarom zegt hij nix, en zij nix en de rest van de wereld nix maar alleen wij wel en niemand anders?' want ik weet het niet en dergelijke borstklopperij vind ik heel erg moeilijk serieus te nemen

leg je standpunt fatsoenlijk uit en je krijgt fatsoenlijke reacties
pi_116630292
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:05 schreef golfer het volgende:

[..]

En jij vindt jouw copy-paste reacties wel inhoudelijk en iets wezenlijks bijdragen aan een onzinnige discussie?
En wat heeft leeftijdsverschil met inhoud te maken?
Levenservaring misschien,het ziet er vaak gemengd uit jongeren van 17 die mee willen doen met die van 35 en dan kan het nog wel eens puberaal aan toe gaan. Overigens zijn er ook hele goeie posts hoor,zolang het maar niet te moeilijk is.

Verder wil ik het hier bij laten en weer on-topic gaan met zo nu en dan een copy paste ter verduidelijking. :)
Albert Einstein
  Moderator dinsdag 11 september 2012 @ 00:12:54 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116630338
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef Bet_T het volgende:
GrapJ,als ik kijk naar de vele views is het niet voor niets.Soms moet je niet op reacties rekenen maar gewoon vanuit jouw zelf iets schrijven en in dit geval heb ik er op gereageerd.Er zijn mensen die dit draadje volgen niet mee willen schrijven of denken maar het toch volgen en ik zou zeggen het is niet voor niets toch?

Verder hebben sommige hier al toegegeven dat ze reacties plaatsen om leuk te zijn en ook toegegeven dat ze er geen verstand van hebben,het zij zo.

case in point ...
pi_116630369
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik wil juist minder sensatie in de politiek

als je een punt hebt maak je je punt en als ik snap waar het om gaat en het me wat kan schelen dan ga ik er op in maar kom niet aan zetten met 'waarom zegt hij nix, en zij nix en de rest van de wereld nix maar alleen wij wel en niemand anders?' want ik weet het niet en dergelijke borstklopperij vind ik heel erg moeilijk serieus te nemen

leg je standpunt fatsoenlijk uit en je krijgt fatsoenlijke reacties
Als dat de trigger is houden we daar rekening mee,bedankt voor je uitleg.
Albert Einstein
  Moderator dinsdag 11 september 2012 @ 00:22:01 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116630674
je komt hier met de verkeerde instelling, je denkt makkelijk 17 jarige jongetjes die strax voor het eerst gaan stemmen in te palmen met grote praatjes over grote boze dingen waar ze geen verstand van hebben maar dat is fok! precies niet

een heleboel fok!kers kunnen jou een lesje levenservaring geven waar je oren van gaan suizen en ja er zitten ook stoere jongetjes van 17 jaar en jonger maar neem het wel een beetje serieus aub want dit gaat je geen stemmen opleveren
pi_116631074
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef sp3c het volgende:
je komt hier met de verkeerde instelling, je denkt makkelijk 17 jarige jongetjes die strax voor het eerst gaan stemmen in te palmen met grote praatjes over grote boze dingen waar ze geen verstand van hebben maar dat is fok! precies niet

een heleboel fok!kers kunnen jou een lesje levenservaring geven waar je oren van gaan suizen en ja er zitten ook stoere jongetjes van 17 jaar en jonger maar neem het wel een beetje serieus aub want dit gaat je geen stemmen opleveren
Ik ben het helemaal met je eens dat dit me geen stemmen op gaat leveren.Ik denk dat het irritatie is vanwege het feit dat er af en toe reacties komen die voor mij niets toe te voegen hebben maar je hebt je punt gemaakt en ook aangegeven wat daar de trigger van is.

Dat wil ik respecteren als het aan mij ligt zal er niets naar buiten komen waarom of hoe het komt dat niemand hier op reageert. Iedere oudere die dit topic gelezen heeft en verantwoording gevoel heeft had M.I. in kunnen grijpen op mijn tocht zoals jij het schrijft naar 17 jarige jongeren in te palmen. Daar dat niet gebeurt is neem ik aan dat mijn reden hier net zo gezien wordt als de andere partijen hier vertegenwoordigd op Fok.
Albert Einstein
pi_116631152
Dit soort gediscussieer is precies wat de boeven willen en niemand heeft er wat aan
Dus nog een keer het standpunt:
Als we wat aan de financieele crisis willen doen moeten we praten over aanpassing van de wet in het voordeel van het Volk.

Mocht iemand het daar absoluut niet mee eens zijn dan graag een reactie maar blijf anders gewoon stil en volg het topic. Ik heb dat eerder gevraagd en daar schijnen een heleboel mensen begrip en respect voor op te brengen.

Nog een keer het standpunt :
Als we wat aan de financieele crisis willen doen moeten we praten over aanpassing van de wet in het voordeel van het Volk. Dat is echt het aller- allereerste waarover gepraat moet worden.

En nu ga ik eerst even de was ophangen want hij is klaar met centrifugeren.......
pi_116632538
Ik heb nog wel een prangende vraag:
Er wordt door allerlei mensen over de oorzaak van de crisis gepraat en mijn vraag is: Wie heeft dat onderzocht?
Was dat een groep onafhankelijke politie- en Fiodmensen uit alle betrokken landen verenigd in een soort CSI Earth of was het een andere organisatie en welke organisatie was dat dan?

Omdat ik denk dat meneer Teeven deskundige is op dat gebied hoop ik dat hij (met feiten) die vraag zou willen beantwoorden. Een ander die zijn of haar deskundigheid kan bewijzen mag natuurlijk ook antwoord geven.

en nu wacht ik weer even af.
pi_116640468
En het zwijgen duurt voort
  Moderator dinsdag 11 september 2012 @ 13:16:28 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116640510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef GrapJ het volgende:
En het zwijgen duurt voort
:O
pi_116648082
Fred Teeven is van schrik vertrokken naar een of ander obscuur belastingparadijs toen hij dit topic las, dus een antwoord zul je voorlopig niet krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116649985
GrapJ, je moet maar eerst eens leren een samenhangend betoog te typen, want je springt van de hak op de tak. Leer eens een betoog op te stellen met introduktie, hypothesestelling, toelichting van je kreten (volk) en duidelijke puntsgewijze bespreking van je argumenten. Wat dat betreft kan je een hoop leren van de MenS user die dat wel duidelijk en helder kan (ook al ben ik niet met alles eens).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_116670851
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Monolith het volgende:
Fred Teeven is van schrik vertrokken naar een of ander obscuur belastingparadijs toen hij dit topic las, dus een antwoord zul je voorlopig niet krijgen.
Nee hoor Mono, hij was vandaag gewoon te bereiken in de studio van Radio Noord-Holland op tel.nr.: 020-850.51.52 tussen 16.00 en 17.00 uur.
Daarna was hij te gast in het live tv-programma RTV N-H, helaas was voor mij in beide gevallen ondanks verwoede pogingen de studio niet te bereiken.
Ik ga ervan uit dat als hij het topic gelezen had hij er wel iets over gezegd zou hebben maar als iedereen zwijgt hoort zo'n man er ook niets van.
En als je onwetend bent is het logisch dat je zwijgt. Die mensen hebben echt niet de tijd om alles te lezen wat er hier wordt gecommuniceerd dus het verbaasd me niet dat hij niet reageert. Ik zou natuurlijk kunnen opperen dat er een bom onder zijn bed ligt waardoor de kans veel groter wordt dat ie wel van dit topic op de hoogte gesteld wordt maar dat vind ik een verkeerde manier van aandachttrekkerij. Als voldoende mensen begrijpen wat er in dit topic wordt behandeld zal hij vanzelf op de hoogte worden gesteld. Wat me wel dwars zit is dat alle andere partijen nog steeds niets van zich laten horen.
pi_116671085
Sarcasme is niet aan sommige mensen besteed, blijkt maar weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116671361
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Godshand het volgende:
GrapJ, je moet maar eerst eens leren een samenhangend betoog te typen, want je springt van de hak op de tak. Leer eens een betoog op te stellen met introduktie, hypothesestelling, toelichting van je kreten (volk) en duidelijke puntsgewijze bespreking van je argumenten. Wat dat betreft kan je een hoop leren van de MenS user die dat wel duidelijk en helder kan (ook al ben ik niet met alles eens).
Beste Godshand,

Ik ben maar een gewoon techneutje met een salaris van 1500 euro per maand.
Ik ben geen politicus, heb geen mediatraining gehad en de opleiding communicatievaardigheid is voor mijn huidige werk niet of nauwelijks nodig dus ik wil dat ook helemaal niet maar ik zie wel wat er mis is.
Normale mensen zullen begrijpen dat als je een hele vervelende situatie hebt en je wil een oplossing bedenken dan moet je over de oorzaak praten en niet de gevolgen willen aanpakken als dat aantoonbaar al tientallen jaren alleen maar meer problemen oplevert. Dat is gewoon dom.

Helaas wordt er schijnbaar van mij verwacht dat ik met introduktie, hypothesestelling, toelichting van mijn kreten (volk) en duidelijke puntsgewijze bespreking van mijn argumenten het werkelijke probleem kan verwoorden. Als ik de vlammen uit een huis zie slaan en ik schreeuw BRAND dan ga ik ervan uit dat de deskundigen het dan overnemen maar volgens jou moet ik ook eerst gaan vertellen waarom er brand is, wat er brand, hoe heet het vuur is, waar de brandbare stoffen liggen opgeslagen en hoe er het beste geblust kan worden. Probeer je eens in mijn situatie te verplaatsen. Ik ga ervan uit dat een goed verstaander maar een paar woorden nodig heeft. Er is op dit moment een situatie met een continue oplopende schuld waar steeds meer mensen slachtoffer van worden, dan is het toch logisch dat er gekeken moet worden naar de OORZAAK. Pas als we de echte oorzaak weten kunnen we effectief maatregelen nemen, helaas wordt er alleen maar gepraat over het aanpakken van de gevolgen. Waarom doet nou iedereen alsof ze volslagen gek zijn??????????????

Oorzaak en gevolg

EEN VOORBEELD

Als het plotseling heel erg donker wordt terwijl het even daarvoor goed verlicht was dan kan je natuurlijk grote kosten maken door dure extra armaturen op te hangen of elektrische aggregaten neer te zetten. Licht in de duisternis brengen.
Je pakt daarmee het gevolg (donker) aan, ik zeg dat je beter gewoon de oorzaak (het kapotte lampje) kan aanpakken, dat is meestal de goedkoopste oplossing. In het geval van de financieele crisis moet er ook naar de oorzaak worden gekeken om het probleem goed aan te pakken, dat gebeurt echter helemaal niet en er wordt heel opvallend alleen maar over het aanpakken van de gevolgen gepraat (terwijl dat al tientallen jaren niet de juiste oplossing blijkt te zijn want de schuld blijft oplopen) en dat is wat ik duidelijk wilde maken maar dat schijnt niemand te willen begrijpen. Omdat MenS de enige partij is die WEL over de oorzaak wil praten (ze zijn de enigen die toegaven te weten dat JFK er ook mee bezig is geweest) krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel. Als ze wel zetels krijgen en daarna ook gaan zwijgen als het graf zal ik bij de volgende verkiezingen weer op zoek gaan naar een andere partij die wel over de oorzaak wil praten. Misschien wordt dat een levenslang projekt maar dan heb ik wat te doen.
  Moderator dinsdag 11 september 2012 @ 23:39:45 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116671445
jij doet alsof iedereen volslagen gek is

dat is niet helemaal hetzelfde ...
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:41:45 #129
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116671536
De oorzaken van de crises zijn best complex. Niemand heeft daar echt de vinger op. Het is een beetje een samenhang van naoorlogse omstandigheden.
pi_116671673
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef Illiberal het volgende:
De oorzaken van de crises zijn best complex. Niemand heeft daar echt de vinger op. Het is een beetje een samenhang van naoorlogse omstandigheden.
LEES DIT HELE TOPIC EERST GOED DOOR VOORDAT JE OPMERKINGEN GEEFT
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:49:40 #131
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116671949
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:43 schreef GrapJ het volgende:

[..]

LEES DIT HELE TOPIC EERST GOED DOOR VOORDAT JE OPMERKINGEN GEEFT
Ik heb het globaal gelezen. Mijn opmerking is dus: niemand heeft echt de volledige grip op de oorzaken van de crises. Libertariėrs niet, socialisten niet. Persoonlijk twijfel ik of dat iemand een klip en klaar antwoord op de vraag van "de oorzaak" heeft. Als iemand dat antwoord heeft, getuigt dat van enorm veel hoogmoed.

En zijn de mensen die "het antwoord" hebben dan ook niet totalitair? De geschiedenis kent veel voorbeelden van groepen met "het antwoord".
pi_116673482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:49 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Ik heb het globaal gelezen. Mijn opmerking is dus: niemand heeft echt de volledige grip op de oorzaken van de crises. Libertariėrs niet, socialisten niet. Persoonlijk twijfel ik of dat iemand een klip en klaar antwoord op de vraag van "de oorzaak" heeft. Als iemand dat antwoord heeft, getuigt dat van enorm veel hoogmoed.

En zijn de mensen die "het antwoord" hebben dan ook niet totalitair? De geschiedenis kent veel voorbeelden van groepen met "het antwoord".
Wel bedankt dat je er echt serieus mee om bent gegaan,mijn respect heb je.
Albert Einstein
pi_116674195
Nou mijn respect heeft ie niet, ik heb in dit hele topic meer dan 7 keer duidelijk gemaakt wat er aan de hand is en hij snapt het niet. Omdat niemand over de oorzaak praat is de oplossing nog niet ter zake doende , toch heb ik (ALS ER GOED GELEZEN WORDT) die oplossing al gegeven (Wereld RekenRaad),
Als je dit topic GOED leest (dat kost je ongeveer 6 uur van je leven, inclusief de filmpjes) weet je alles. Omdat ik nu in herhaling val doe ik nog maar een herhaling:
IK STEM MenS en Spirit (lijst 12) keuze 3; Alleen maar omdat ze over de oorzaak durven praten!!!!
Wat er later gebeurt zien we wel verder.

Oja, Bet, in de afgelopen twee dagen hebben er meer mensen dit topic bekeken dan gedurende het hele verkiezings-circus. Ik ben toch benieuwd hoeveel zetels (let op het meervoud) MenS gaat krijgen.
pi_116675709
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 01:35 schreef GrapJ het volgende:

IK STEM MenS en Spirit (lijst 12) keuze 3; Alleen maar omdat ze over de oorzaak durven praten!!!!
Wat er later gebeurt zien we wel verder.

Oja, Bet, in de afgelopen twee dagen hebben er meer mensen dit topic bekeken dan gedurende het hele verkiezings-circus. Ik ben toch benieuwd hoeveel zetels (let op het meervoud) MenS gaat krijgen.
Dat durf ik bijna niet te geloven als je het over zetels hebt maar met 1 zijn we ook al heel erg blij. Het is wel zo dat onze website heel veel bekeken wordt en we dagelijks erg veel betalende leden er bij krijgen.Op facebook komen er nieuwe mensen bij die mee beginnen te praten,een erg gezellige groep overigens.Achter de schermen zijn mensen dagelijks bezig om mailtjes te beantwoorden,om telefoontjes te beantwoorden en wat ik begrepen heb hebben ze echt versterking er bij moeten halen.

Het gaat bijzonder goed dus maar in ieder geval aan ons heeft het niet gelegen GrapJ,dit was vond ik zelf een goed topic en om die reden is het ook vaak bekeken.
Albert Einstein
pi_116742085
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 03:44 schreef GrapJ het volgende:
Lijst 12

Nou, mijn stem heb je
iemand die over de oorzaak durft te praten en niet opvallend ellenglang over de gevolgen en bijwerkingen van de gevolgen daarvan verdient mijn stem wel..
GrapJ ik wil jou echt danken voor dit mooie topic waar jij mee begonnen bent.Erg leuk om zo veel tegen te komen bij nog iemand wat ik zelf ook voelde. Helaas hebben we het niet gered maar we gaan verder. Misschien is het een idee voor jou om echt lid te worden van of MenS of een andere politieke partij om mee te kunnen praten.Ik zie dat het je raakt.

Ik ga weer verder met mijn gewone leven met MenS ben ik en blijf ik wel bezig maar niet meer zo druk als wat geweest is.

In ieder geval wilde ik jou zeggen dat ik het heel bijzonder vond om met jou hier te mogen schrijven,daarvoor mijn dank.

Vriendelijke groet

Betty
Albert Einstein
pi_116746048
Beste Betty,

Als ik iets in de politiek ga doen wil ik meteen meepraten want ook MenS heeft puntjes die echt veel beter kunnen.
Het Volk is een simpele entiteit, ze willen brood en spelen (en niet te duur), het aanpakken van wat dan ook zou in begrijpelijke bewoordingen moeten gebeuren (en kort).
De uitslag van de verkiezingen geeft alleen maar aan dat de mensen nog steeds luisteren naar de grootste prater met de gladste praatjes en bang zijn voor verandering; Waarom zou je immers stemmen op mensen die in het verleden bewezen hebben het niet te kunnen.
En omdat ik wel begrijp wat er aan de hand is vind ik het helemaal ongelovelijk dat er niet over de oorzaak van de financieele crisis gepraat wordt, maargoed.
Je zou nu een financieel plaatje moeten maken, zoals wat een brood kost en dergelijke en dan aan het einde van deze regeertermijn kijken of het goedkoper is geworden want ik zeg nu al dat er veel meer betaald moet gaan worden dus alles wordt gegarandeerd duurder. Waarom weet ik dat??
DE SCHULD BLIJFT OPLOPEN en niemand verteld mij hoe we die schuld kunnen doen stoppen met oplopen en daarom weet ik dat het alleen maar erger wordt.
Wist je dat deze situatie in onze menselijke geschiedenis al meerdere keren is voorgekomen?
Het kenmerkt zich door chaos, niemand schijnt te weten wat te doen en het Volk is de lul.
Zoveel grote mannen en vrouwen in de geschiedenis hebben erover gepraat maar daar wordt niet naar geluisterd; Nee, we luisteren naar fluwelen tongen met gladde praatjes, WAAROM doet iedereen zo dom?? Voorlopig wacht ik af en kijk wel hoe het gaat lopen, waarschijnlijk scheldt het IMF een deel van de schuld kwijt zodat we wat adem kunnen halen en de grote "leiders" kunnen zich dan op de borst slaan door te zeggen dat ze toch iets voor het Volk gedaan hebben. Daardoor neemt het vertrouwen in die figuren weer toe en de volgende keer winnen ze weer. Daarom is het belangrijk om nu een prijslijstje te maken zodat we over een aantal jaren kunnen aantonen dat het echt alleen maar erger is geworden.

Als er een probleem is kan je beter naar de oorsprong, oorzaak kijken of het veranderd kan worden om het in de toekomst te voorkomen dan dat je de gevolgen gaat aanpakken en daar levenslang mee bezig blijft. Een mooi voorbeeld is brand, dat is een probleem, dat wil je niet dus probeer je het te voorkomen en als het dan een keer gebeurt gaan we blussen TOTDAT HET UIT IS. De hele wereld staat ondertussen in brand, we maken tegenwoordig helemaal nix uit en die kleine emmertjes water die we aanslepen lijken het vuur alleen maar aan te wakkeren. Zo pak je het probleem niet aan hoor.
Nou, tot de volgende keer maar weer.

Vriendelijke groet,

Hoogachtend,

een verontrustte burger

[ Bericht 5% gewijzigd door GrapJ op 13-09-2012 19:34:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')