precies mijn punt ...quote:Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef GrapJ het volgende:
[..]
We hebben het hier namelijk niet over het leger maar over een wet die het voor een groepje particulieren mogelijk maakt hele volken uit te zuigen.
Ik meen me te herinneren dat dit topic gaat over DE OORZAAK van de financieele crisis.quote:Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
het is een beetje een gekscherende reactie
ik kan niet zoveel met dit soort verhalen
het zou niets uit moeten maken of de piratenpartij ergens wel of niet wat over te melden heeft, het doet er simpelweg niet toe voor 'jullie' partijprogramma, de prioriteiten liggen simpelweg elders
de piratenpartij wil gratis ieders intellectuele eigendom kunnen downloaden ofzoiets ... wat de banken met je geld doen zal ze feitelijk een zorg zijn en dat is hun goed recht, dat kun je niet gebruiken/misbruiken om je eigen standpunten kracht bij te zetten
quote:Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef GrapJ het volgende:
[..]
waarom zegt niemand daar wat van!!!
- Dat is voor mij ook een brandende vraag
waarom heeft mijn vader me niet gewaarschuwd!?!?!?
- Hij zal het niet geweten hebben
waarom zegt MenS er niets van???
- Als je goed had gelezen is MenS de enige die erover wil praten.
Verder vind ik het van een Mod niet netjes om te frustreren, je kunt toch gewoon proberen het te begrijpen!! We hebben het hier namelijk niet over het leger maar over een wet die het voor een groepje particulieren mogelijk maakt hele volken uit te zuigen.
Ik begrijp dat je niet zoveel met dit soort verhalen kunt maar om het dan inderdaad te gaan frustreren als Mod. vind ik ook niet getuigen van respect.Volgens mij ben jij hier om het op het forum zo soepel mogelijk te laten lopen maar goed je bent ook maar een mens.Persoonlijk kan ik er zelf goed tegen maar het zou wel fijn zijn als je als Mod doet wat van jou verwacht wordt.Dank jequote:Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
het is een beetje een gekscherende reactie
ik kan niet zoveel met dit soort verhalen
het zou niets uit moeten maken of de piratenpartij ergens wel of niet wat over te melden heeft, het doet er simpelweg niet toe voor 'jullie' partijprogramma, de prioriteiten liggen simpelweg elders
de piratenpartij wil gratis ieders intellectuele eigendom kunnen downloaden ofzoiets ... wat de banken met je geld doen zal ze feitelijk een zorg zijn en dat is hun goed recht, dat kun je niet gebruiken/misbruiken om je eigen standpunten kracht bij te zetten
Als je aan de ontvangende kant staat kan je heel erg HAPPY zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Met happy ending, toch wel, mag ik hopen?
Kan zomaar helemaal anders gaan lopen,ben je goed in het houden van een moestuin.Wat dacht je wat er gaat gebeuren als ons geld richting de arme Europa landen gaan.Wij komen echt een keer aan de beurt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
ik moest hieraan denkenquote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Gunnery Sergeant Hartman: I bet you're the kind of guy that would fuck a person in the ass and not even have the goddamn common courtesy to give him a reach-around. I'll be watching you.
Er is duidelijk onrust bij partijen maar wie reageert er op niemand .Er wordt steeds gekeken naar de vorm en niet naar de inhoud ,jij doet het ook weer door te zeggen dat het verhaal afgezwakt wordt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:47 schreef sp3c het volgende:
ik ben mod van een ander deel van fok! dus er word hier niet zo heel veel verwacht
maar mijn punt blijft staan, je kunt er een hele lading randzaken bijhalen maar dat maakt je verhaal niet heel veel sterker ... integendeel zelfs
voer dan die discussie zonder de doodse stile van de piratenpartij erbij te halen en zonder te roepen dat iedereen die je niet direct gelijk geeft gewoon niet beter weetquote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Er is duidelijk onrust bij partijen maar wie reageert er op niemand .Er wordt steeds gekeken naar de vorm en niet naar de inhoud ,jij doet het ook weer door te zeggen dat het verhaal afgezwakt wordt.
Wat wij willen is een discussie die gevoerd kan worden door verschillende stemmers.
Wij als MenS hebben onze eigen manier om uit de crisis te komen en ook om het zo aan te pakken dat we daar niet meer inkomen maar ik begrijp dat je het verhaal niet sterk vind of niet interessant kan ook toch?
En jij vindt jouw copy-paste reacties wel inhoudelijk en iets wezenlijks bijdragen aan een onzinnige discussie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef Bet_T het volgende:
Dit is natuurlijk wel Fok en die staat bekend om inhoud loze reacties vanwege het leeftijd verschil.
Ik kan er niet meer van maken,ben niet van de telegraaf of zo.Ik begrijp dat je meer sensatie wilt maar helaas ik doe mijn best maar ik mag toch ook verwachten dat als je de vorm belangrijk vindt je toch ook op de inhoud van het topic kan reageren.Zo is het toch niet in balans.Ik vind dit nogal kortzichtig eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 september 2012 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
voer dan die discussie zonder de doodse stile van de piratenpartij erbij te halen en zonder te roepen dat iedereen die je niet direct gelijk geeft gewoon niet beter weet
de vorm is juist heel belangrijk!
waarom denk je dat zoveel mensen een hekel hebben aan Wilders?
niet om de inhoud want die geeft hij niet echt prijs ... de vorm is gewoon kut
ik wil juist minder sensatie in de politiekquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:07 schreef Bet_T het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer van maken,ben niet van de telegraaf of zo.Ik begrijp dat je meer sensatie wilt maar helaas ik doe mijn best maar ik mag toch ook verwachten dat als je de vorm belangrijk vindt je toch ook op de inhoud van het topic kan reageren.Zo is het toch niet in balans.Ik vind dit nogal kortzichtig eerlijk gezegd.
Levenservaring misschien,het ziet er vaak gemengd uit jongeren van 17 die mee willen doen met die van 35 en dan kan het nog wel eens puberaal aan toe gaan. Overigens zijn er ook hele goeie posts hoor,zolang het maar niet te moeilijk is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij vindt jouw copy-paste reacties wel inhoudelijk en iets wezenlijks bijdragen aan een onzinnige discussie?
En wat heeft leeftijdsverschil met inhoud te maken?
case in point ...quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef Bet_T het volgende:
GrapJ,als ik kijk naar de vele views is het niet voor niets.Soms moet je niet op reacties rekenen maar gewoon vanuit jouw zelf iets schrijven en in dit geval heb ik er op gereageerd.Er zijn mensen die dit draadje volgen niet mee willen schrijven of denken maar het toch volgen en ik zou zeggen het is niet voor niets toch?
Verder hebben sommige hier al toegegeven dat ze reacties plaatsen om leuk te zijn en ook toegegeven dat ze er geen verstand van hebben,het zij zo.
Dit is natuurlijk wel Fok en die staat bekend om inhoud loze reacties vanwege het leeftijd verschil.
Als dat de trigger is houden we daar rekening mee,bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil juist minder sensatie in de politiek
als je een punt hebt maak je je punt en als ik snap waar het om gaat en het me wat kan schelen dan ga ik er op in maar kom niet aan zetten met 'waarom zegt hij nix, en zij nix en de rest van de wereld nix maar alleen wij wel en niemand anders?' want ik weet het niet en dergelijke borstklopperij vind ik heel erg moeilijk serieus te nemen
leg je standpunt fatsoenlijk uit en je krijgt fatsoenlijke reacties
Ik ben het helemaal met je eens dat dit me geen stemmen op gaat leveren.Ik denk dat het irritatie is vanwege het feit dat er af en toe reacties komen die voor mij niets toe te voegen hebben maar je hebt je punt gemaakt en ook aangegeven wat daar de trigger van is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef sp3c het volgende:
je komt hier met de verkeerde instelling, je denkt makkelijk 17 jarige jongetjes die strax voor het eerst gaan stemmen in te palmen met grote praatjes over grote boze dingen waar ze geen verstand van hebben maar dat is fok! precies niet
een heleboel fok!kers kunnen jou een lesje levenservaring geven waar je oren van gaan suizen en ja er zitten ook stoere jongetjes van 17 jaar en jonger maar neem het wel een beetje serieus aub want dit gaat je geen stemmen opleveren
quote:
Nee hoor Mono, hij was vandaag gewoon te bereiken in de studio van Radio Noord-Holland op tel.nr.: 020-850.51.52 tussen 16.00 en 17.00 uur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Monolith het volgende:
Fred Teeven is van schrik vertrokken naar een of ander obscuur belastingparadijs toen hij dit topic las, dus een antwoord zul je voorlopig niet krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |