SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Dakgoot op 29-08-2012 16:12:37 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Naar school fietsen is ook kutquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:05 schreef Klipnap het volgende:
Wie wil de TT?
Morgen schoolNouja, ik heb alvast veel animeliedjes voor op de fiets.
Ik ben nieuwsgierig, betekent het ongeveer.quote:
Omdat het kanquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
The fuck
[ afbeelding ]
Wie
[ afbeelding ]
Wat
[ afbeelding ]
Waarom
Wat doe jij alemaal wel niet terwijl je anime kijktquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
The fuck
[ afbeelding ]
Wie
[ afbeelding ]
Wat
[ afbeelding ]
Waarom
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: http://dollars-bbs.org/
He, dit staat op tumblrquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wat doe jij alemaal wel niet terwijl je anime kijkt
mooie nagels heb jequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
The fuck
[ afbeelding ]
Wie
[ afbeelding ]
Wat
[ afbeelding ]
Waarom
Is dit niet gewoon een recap van de Tv serie net zoals Evangelion Rebuild is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Qunix het volgende:
Eerste trailer
http://www.madoka-magica.com/
Met in de hoofdrol.... Kyuubi
Op de site staat dat de movie komt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een recap van de Tv serie net zoals Evangelion Rebuild is?
Are you kidding mequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://myanimelist.net/anime/7762/Yondemasu_yo_Azazel-san.
mooi bruin jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij ook, na het avontuur met Roemer?
opdrukkende lepra kind, niets mis meequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat een enge avatar overigens.
Wahahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal vet dat deze artiest meerdere heeft gedaan zoals Haruhi
hxxp://g.e-hentai.org/g/244163/f2068a3ac4/ (verander xx naar tt)
Om de een of de andere reden vind ik dit minder bezwaarlijk dan een taylor lautner UI.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
opdrukkende lepra kind, niets mis mee
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om de een of de andere reden vind ik dit minder bezwaarlijk dan een taylor lautner UI.
Lelijke hater.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Fuck you Nyu, op Kohta na haat ik jou het meest.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Fuck you Nyu, op Kohta na haat ik jou het meest.
u wot m8?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om de een of de andere reden vind ik dit minder bezwaarlijk dan een taylor lautner UI.
Ze hebben hun koepel 180 graden gedraaid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
In een muv luv episode
[ afbeelding ]
Ja Vijand rent achter hun aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze hebben hun koepel 180 graden gedraaid?
Jakkiebahquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja Vijand rent achter hun aan [ afbeelding ]
Tevreden zijn met dat soort CGI.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
In een muv luv episode
[ afbeelding ]
Altijd maar zeuren over CGI.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tevreden zijn met dat soort CGI.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog 2 maanden tot Girls und panzer
quote:
Maar het is inderdaad de Panzer 4 F1quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alleen gebruiken ze hierin geloof ik pre-F2 versies...Maar misschien is dat alleen in de trailer zo.
Nou ja, dit is gewoon een simplistisch tank-modelletje. Om dat dan het predicaat "goed getekend" te geven. Meh.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren over CGI.
Een Grant?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad de Panzer 4 F1
Er zit zelfs een roze M3 in!
Hmmm. Echt getekend kan leuker zijn ja. Maar soms is een model ook mooier. Vind ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, dit is gewoon een simplistisch tank-modelletje. Om dat dan het predicaat "goed getekend" te geven. Meh.
Let ook op het woord "getekend".
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En allemaal moe meisjes met K-98 en MP-40 in die Hanomag.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, dit is gewoon een simplistisch tank-modelletje. Om dat dan het predicaat "goed getekend" te geven. Meh.
Let ook op het woord "getekend".
quote:
Als het om eten gaat, kunnen we op je rekenenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*bami eten met eetstokjes*
1e x paar,sinds ik vorige jaar Augistus een wok set had gekocht(inc 2x eetstokjes)
Ok.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, sorry. Las er overheen.
Uhm. Nee, sorry.
Maar de T-72 is in het echt ook een simpel tank modelletjequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, dit is gewoon een simplistisch tank-modelletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar de T-72 is in het echt ook een simpel tank modelletjeTankfetishesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar de T-72 is in het echt ook een simpel tank modelletjeI know, maar het ging me meer om het 3d-model zelf. Gewoon een beetje el cheapo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Ik had Muv Luv al afgeschoten op basis van de CGI. En dan die pakjes... Generieke bagger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tevreden zijn met dat soort CGI.
Daar heb ik ooit nog een essay over moeten schrijven.quote:
Alleen is dit geen standbeeld van Octavianus, maar van Augustus. Same guy, different statusquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Had dan gewoon Octavianus gezegd
Oke, daar heb je een puntquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit. Ik had Muv Luv al afgeschoten op basis van de CGI. En dan die pakjes... Generieke bagger.
[..]
Daar heb ik ooit nog een essay over moeten schrijven.
[..]
Alleen is dit geen standbeeld van Octavianus, maar van Augustus. Same guy, different status
Staat in de playlist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vanwaar de vraag? Heb jij het gekeken?
Fuck,je bent me voorquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen is dit geen standbeeld van Octavianus, maar van Augustus. Same guy, different status
En weer die CGIquote:
Het is een drama.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En weer die CGI
Bah.Die robots hebben haast geen detail in de textures.
Gelukkig heb ik die niet gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is een drama.
Die CGI-draak in Fate/SN![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk. Er had meer detail bij gekund hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dus robin is dit ook een slechte cgi?
[ afbeelding ]
klopt het lijkt gewoon een schip zonder krasje terwijl het net uit een gevecht ontsnaptquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Er had meer detail bij gekund hoor.
Beter dan Muv-Luv, maar gebrek aan detail. Het is net alsof ik een oude game speel met DirectX8 waar videokaarten nog geen high-res textures konden laden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dus robin is dit ook een slechte cgi?
[ afbeelding ]
In de Gundam franchise nog redelijk vaak hoor. Maar meestal is het niet permanentquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zulke beschadegingen zie je helaas amper in mecha's.
[ afbeelding ]
Don't fuck with Mermaid Melodyquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die niet gezien.
VN.![]()
Ach, sowieso heeft iedere anime vaak zijn slechte momenten. Dit vond ik in Madoka wel heel erg:
[ afbeelding ]
Al die auto's zien er hetzelfde uit en de schaduwen kloppen ook nog eens niet.
Of de cover van de Mermaid Melody manga
[ afbeelding ]
Na after war gundam of turn a gundam ( die heb ik niet gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
In de Gundam franchise nog redelijk vaak hoor. Maar meestal is het niet permanent
Ik weet hoe het voelt. Soms heb je er een bepaald sentiment bijquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Don't fuck with Mermaid Melody![]()
Of nou ja... Eigenlijk is het zeer kut.
Wel oldskoolquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zulke beschadegingen zie je helaas amper in mecha's.
[ afbeelding ]
Klopt, maar nog steeds wel aanwezig. Gundam AGE van paar weken geleden dat ze op Second Moon zaten zag je ook de beschadigde AGE een aantal weken lang beschadigd zijn. Totdat ie weer in de eigen basis kwam natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Na after war gundam of turn a gundam ( die heb ik niet gezien) is de schade in die vorm wel aardig afgenomen en zien ze er best wel schoo uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Klopt, maar nog steeds wel aanwezig. Gundam AGE van paar weken geleden dat ze op Second Moon zaten zag je ook de beschadigde AGE een aantal weken lang beschadigd zijn. Totdat ie weer in de eigen basis kwam natuurlijk.
Gundam 00 heeft een ED waarin je al die Gundams in vervallen staat ziet, niet helemaal eerlijk want ED en niet na een gevecht, maar telt toch mee vind ik. Als ik nu eens een video kon vinden ervan op youtube... lang leve copyrights!
EDIT: wel een degelijke afbeelding gevonden:Aan AGE ben ik overigens nooit begonnen, is die trouwens het kijken waard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Eeehm, de kwaliteit verschilt heel erg. Eerste arc is beetje kiddy maar wordt naar het einde toe wat beter, de tweede arc is écht best goed gedaan en de derde arc (waar we nu midden in zitten) begon wat slapjes maar lijkt ook weer aan te sterken. Maar dat komt vooral omdat de twee gasten uit de eerste arc er ook in zitten. Ik weet niet hoe het er nu voor staat, heb het al drie aflevering niet gezien vanwege vakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Aan AGE ben ik overigens nooit begonnen, is die trouwens het kijken waard?
Welke series schrijf je momenteel ook weer over?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef .Cake. het volgende:
Blegh, morgen begint m'n werk weer. En overmorgen ga ik weer beginnen met anime kijken, dus dan komt in de loop van de week animees ook weer op stoom
Ha, klinkt als een goede docent.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:49 schreef Klipnap het volgende:
Depri schoolintroductie hier. "Geen sociaal leven meer, maar dat hadden jullie toch al niet! Aan je huiswerk! Haha!"
Huiswerkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:49 schreef Klipnap het volgende:
Depri schoolintroductie hier. "Geen sociaal leven meer, maar dat hadden jullie toch al niet! Aan je huiswerk! Haha!"
Al huiswerk geven op de eerste schooldag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:49 schreef Klipnap het volgende:
Hij denkt dat de aarde plat is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ha, klinkt als een goede docent.
Op sommige plekken is de aarde zo plat als een dubbeltje. Nou ja... niet echt. Maar nou en. Zo plat als een dubbeltje dat een heeeeeel klein beetje gebogen is.quote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:49 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterkte.
Je moet het zo zien: er valt nog heel veel interessante stof te leren.
Een vrijdenker die zich afzet tegen de doorgeslagen bollandisten als leraar. Iets beters kun je toch niet wensen?quote:
wat een baasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:49 schreef Klipnap het volgende:
Archonia, misschien?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:21 schreef Purified het volgende:
Hey,
Ik heb al een site ( http://www.bookdepository.co.uk/ ) waar je manga online kunt bestellen en die ook redelijk goedkoop is, maar hier staat ook niet alles op. Geen verzendkosten hier btw!
Mijn vraag is, weet misschien 1 van jullie waar ik nog meer manga online kan bestellen? Ik vraag het hier want waarschijnlijk zal iemand wel een site weten die voordeliger is dan de rest of misschien veel aanbod heeft, dat zou me veel tijd schelen met zoeken!
Ahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mobile Suit gundam :The 08th MS Team
Bookdepository heeft denk ik wel het grootste aanbod.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:21 schreef Purified het volgende:
Hey,
Ik heb al een site ( http://www.bookdepository.co.uk/ ) waar je manga online kunt bestellen en die ook redelijk goedkoop is, maar hier staat ook niet alles op. Geen verzendkosten hier btw!
Mijn vraag is, weet misschien 1 van jullie waar ik nog meer manga online kan bestellen? Ik vraag het hier want waarschijnlijk zal iemand wel een site weten die voordeliger is dan de rest of misschien veel aanbod heeft, dat zou me veel tijd schelen met zoeken!
http://www.special-edition.nl/vmchk.htmlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef Purified het volgende:
Bedankt voor de reacties tot zover, ik kan geen creditcard gebruiken dus amazon valt sowieso af maar de anderen zou ik wel kunnen gebruiken.
Als er meer sites zijn die ik moet weten dan hoor ik het met plezier
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
http://www.special-edition.nl/vmchk.html
Heeft ook 2e handse manga.
isohunt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weet iemand nog een plek waar ik volledige series kan binnenhengelen die niet op bakabt nyaa of irc staan?
Ik ben de laatste tijd ook steeds meer op zoek naar torrents voor comics/manga's enzo, maar er is vaak zo weinig aanbod...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weet iemand nog een plek waar ik volledige series kan binnenhengelen die niet op bakabt nyaa of irc staan?
neits mis met de waarheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:49 schreef Klipnap het volgende:
O kut je hebt gelijk, balen.quote:
Arc denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef Lithia het volgende:
gintama blijft mij entertainen
Ik ben nu bij de Elisabeth saga (of hoe je zoiets ook noemt).
Ik verwarde deze gast met jouquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bookdepository heeft denk ik wel het grootste aanbod.
Verder: Archonia, amazon.de/co.uk, bol.com
Dat zocht ik, dank jequote:
Met Darth Vader?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef Lithia het volgende:
gintama blijft mij entertainen
Ik ben nu bij de Elisabeth saga (of hoe je zoiets ook noemt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:38 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Met Darth Vader?Ja, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik verwarde deze gast met jou![]()
http://forum.fok.nl/user/history/272086
Weinig aanbod? Noem eens een manga, dan durf ik te wedden dat ik die kan vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ook steeds meer op zoek naar torrents voor comics/manga's enzo, maar er is vaak zo weinig aanbod...
Die gast verkoopt zelfs anime dvd'squote:
Weet jij mischien waar ik Gunslinger girl en Full metal panic kan vindenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
[..]
Weinig aanbod? Noem eens een manga, dan durf ik te wedden dat ik die kan vinden.
DMquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Weet jij mischien waar ik Gunslinger girl en Full metal panic kan vindende anime dan
Hehe, wat een toeval! Hij verkoopt ook een DVD van Ché Guevara, dus ik denk dat dit mij al uitsluitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die gast verkoopt zelfs anime dvd's
Weer veilig in mijn man-cavequote:
Ohiquote:
Ach, dan neem je aan abonnement.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
klote kpnmet zijn 14 dagen retentie
...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Lekker met duitse subtitles kijken
Toen ik nog alleen via youtube keek (quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Lekker met duitse subtitles kijken
Ahwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen via youtube keek () heb ik Hana Kimi in het Duits gekeken omdat er verder geen subs waren
Streamenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen via youtube keek () heb ik Hana Kimi in het Duits gekeken omdat er verder geen subs waren
Haten waar jij je zelf ook wel eens aan schuldig maakt.quote:
Maar Gurren lagann heb ik wel ooit 5 episodes gestreamd toen ik net begon met animequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haten waar jij je zelf ook wel eens aan schuldig maakt.
Ja, ik had je Yamoto-thread op /a/ gezien. Kon gewoon niet missen dat jij dat was.
Oh, oké. Iemand postte een screenshot van Yamato (streamend) en vroeg waarom niemand het er over had. Ik weet niet waarom, maar ik had gelijk een vermoeden dat jij het was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heb nog geen yamato thread gemaakt op /a/ hooguit een K-on thread of wat shitposting.
en ik zie zojuist dat ik geen herfstvakantie heb
Ik over Kokoro Connect (wegens vakantie 3 afleveringen achterstand) en Repelsteeltju over SOA's. Alleen denk ik dat hij ook een kleine vakantie heeft genomen als ik zo kijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Welke series schrijf je momenteel ook weer over?
Hihi. Kokoro Connect is best goed vind ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik over Kokoro Connect (wegens vakantie 3 afleveringen achterstand) en Repelsteeltju over SOA's. Alleen denk ik dat hij ook een kleine vakantie heeft genomen als ik zo kijk.
*kuch*luiwammes*kuchekuch*
Watquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
Komt denk ik door de resolutie van de screenshot. Ik kon me herinneren dat jouw scherm ook dezelfde resolutie had, dus vandaar
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hihi. Kokoro Connect is best goed vind ik.
Is het raar dat ik dat onthoud dan?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik over Kokoro Connect (wegens vakantie 3 afleveringen achterstand) en Repelsteeltju over SOA's. Alleen denk ik dat hij ook een kleine vakantie heeft genomen als ik zo kijk.
*kuch*luiwammes*kuchekuch*
Fixed.quote:
Nog wel, binnenkort anime kijken in HD!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet ook dat jouw scherm 1280x1024 is. Heb ik het goed?
Mooi!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nog wel, binnenkort anime kijken in HD!
Je zou via MAL kunnen zoeken naar een fansub en op de site van een fansub kijken. Dit doe ik wel vaak met oude series.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik snap echt niet waarom jullie daar zo vaak moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je zou via MAL kunnen zoeken naar een fansub en op de site van een fansub kijken. Dit doe ik wel vaak met oude series.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jullie daar zo vaak moeite mee hebben.
Bij mij is het nog nooit voorgekomen dat ik iets niet kon vinden
Maar ik ook..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef gniffie het volgende:
Wij houden niet van mainstream toellie maar underground anime
Opgelost.quote:
Tijd voor een nieuw scherm?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
nieuwe tv?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel aardig van hem dat hij zijn beeldscherm daarvoor opoffert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee. Broer krijgt laptop voor zijn studie dus mag ik zijn scherm hebben
Opofferen? Dat scherm heeft hij niet meer nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel aardig van hem dat hij zijn beeldscherm daarvoor opoffert.
Nou, je kunt nog steeds het scherm aansluiten aan de laptop. Voor als het laptopscherm te klein voor hem is of wanneer hij behoefte heeft aan twee schermen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Opofferen? Dat scherm heeft hij niet meer nodig.
Dit. Dus maak hem niet wijzer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, je kunt nog steeds het scherm aansluiten aan de laptop. Voor als het laptopscherm te klein voor hem is of wanneer hij behoefte heeft aan twee schermen.
Hoe groot?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee. Broer krijgt laptop voor zijn studie dus mag ik zijn scherm hebben
Heb je dit niet al gepost?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Qunix het volgende:
AKB48 (*`Д´)ノ!!!
Beetje jonge meisjes gebruiken voor een enge en slechte spot...
Oh, zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb je dit niet al gepost?
Ziet er inderdaad niet leuk uit.
Zo moet je het doen:
Heb ik al gepostquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Qunix het volgende:
AKB48 (*`Д´)ノ!!!
Beetje jonge meisjes gebruiken voor een enge en slechte spot...
BEWBS!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:12 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, meer hier: http://www.dannychoo.com/(...)llennium+Itasha.html
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
BEWBS!!
Oké ik heb gelogen, vandaag nog steeds geen anime gekeken. Trollolollolollollololol!
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
BEWBS!!
Oké ik heb gelogen, vandaag nog steeds geen anime gekeken. Trollolollolollollololol!
Ik ben eigenlijk altijd meer op zoek naar artbooks. Op 1 van mijn vorige PC's had ik daar ooit een goede bookmark voor waar echt alles op stond, maar helaas...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
[..]
Weinig aanbod? Noem eens een manga, dan durf ik te wedden dat ik die kan vinden.
Ranma staat weer wel op mangafoxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 04:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd meer op zoek naar artbooks. Op 1 van mijn vorige PC's had ik daar ooit een goede bookmark voor waar echt alles op stond, maar helaas...
Ik heb trouwens sinds een paar maanden een nieuwe monitor, en kwam erachter dat je ook het scherm kunt kantelen, dus naast het argument dat ik e-books zoek om mee te kunnen nemen als ik emigreer (ik kan moeilijk al mijn boeken en manga enzo meenemen naar de andere kant van de wereld), is er nu ook nog het argument bijgekomen dat het op die nieuwe monitor waarschijnlijk wel fijn lezen is, zo'n comic/manga...
Om je toch even een uitdaging te geven (naast de eerder genoemde artbooks): Er zijn zeker geen vertaalde manga's van Ironfist Chin Mi!? (afgezien van de eerste 12 delen die in de UK zijn uitgekomen!?)
Daarnaast zijn oudere manga als Ranma 1/2 waarschijnlijk ook onvindbaar, wat betreft seeds.
Oh, en de ingekleurde versie van Akira.
Allemaal uitdagend genoeg voor je!?!?![]()
Ja,hoezo??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent vroeg... voel je je wel lekker?
Ik ga pas op /a/ kijken na het lezen van Naruto 599, maar er gaan atm zo veel fake spoilers rondquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wie is tobi gelijk hele shitstorm op /a/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In spoiler zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh nee he jongens.. de spoilers voor Naruto 599 zijn uit, en woorden schieten mij te kort, dus vandaar deze meme;
[ afbeelding ]
Dus ??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Omdat je normaal pas uit je coma ontwaakt tussen 4 en 6..
Zal wel een Sage feest wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga pas op /a/ kijken na het lezen van Naruto 599, maar er gaan atm zo veel fake spoilers rondIedereen trolled elkaar.
Ik spoil niks, dus ik zet niks in uitklap tagsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In spoiler zetten
[..]
Dus ??
Mijn foutquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik spoil niks, dus ik zet niks in uitklap tags
Spoiler zetten johquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wie is tobi gelijk hele shitstorm op /a/
Nog nooit van Mangafox gehoord. Wat is dat!?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ranma staat weer wel op mangafoxhihi
Ik weet niet hoe groot dat beeldscherm is, wel groter iig.
You are my new hero....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1000x thanks. Nu wellicht maar even een tablet overwegen om op die manier relaxed die meuk te kunnen lezen als ik in het buitenland zit![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck it, Naruto dropped for now. Gewoon complete fucking bullshit dit.
En blijkbaar met reden. Ik bedoel, jij bent meneer Naruto hier. Als jij ermee kapt, zal niemand het ooit oppakken denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ga het dan lezen, anders zul je toch niet begrijpen waarom het de grootste anti-climax ooit is. Oh wacht, niemand leest Naruto
Waarom is het bullshit? Diep in ons hart wisten we allemaal dat dit waar was.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck it, Naruto dropped for now. Gewoon complete fucking bullshit dit.
Omdat het niet logisch is, maar het is en blijft een manga. Oh well, back to /a/ om de shitstorm mee te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waarom is het bullshit? Diep in ons hart wisten we allemaal dat dit waar was.
Ik weet het niet hoe het met jou zit, maar dit zag ik toch mijlen ver aankomen (ook al was ik in denial, omdat het te obvious zou zijn).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat het niet logisch is, maar het is en blijft een manga. Oh well, back to /a/ om de shitstorm mee te maken
Dat was dus bij mij ook zo, maar nogmaals, het klopt qua chronologie gewoon niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoe het met jou zit, maar dit zag ik toch mijlen ver aankomen (ook al was ik in denial, omdat het te obvious zou zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat was dus bij mij ook zo, maar nogmaals, het klopt qua chronologie gewoon niet.
Ooit rekening gehouden dat de Tobi die 16 jaar geleden Konoha heeft aangevallen iemand anders zou kunnen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is een theorie die ik zelf geschreven heb grotendeels op gebaseerd. Ik dacht altijd datquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ooit rekening gehouden dat de Tobi die 16 jaar geleden Konoha heeft aangevallen iemand anders zou kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
10e, eerste rij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog geen nurutu shitposting gelukkig.
[ afbeelding ]
Het mooie aan Naruto is dat er zo veel verbanden te leggen zijn qua clans, characters etc. Ik kan er eindeloos over discussiëren met mensenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
10e, eerste rij.
Naruto is echt niet zo slecht hoor. Het is vooral de fanbase die het een slechte reputatie geven.
Hoe krijg je dat zo, eigenlijk?
catalog.neet.tvquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
10e, eerste rij.
Naruto is echt niet zo slecht hoor. Het is vooral de fanbase die het een slechte reputatie geven.
Hoe krijg je dat zo, eigenlijk?
Streamsite van manga. Gratis, fanscans.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog nooit van Mangafox gehoord. Wat is dat!?
Beeldscherm is 24 inch, 1920x1200Moet leesbaar zijn in gekantelde modus.
Ik zat er sowieso al aan te denken omdat ik laatst de eerste hardcover van Batman Court of Owls kocht, en de volgende HC komt pas begin volgend jaar uit.... maar het verhaal is GE-WEL-DIG, dus ik denk dat ik die eerst even download en dan koop ik het volgend jaar wel...
Maar in de OP zetten dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
is het niet trouwens alweer bijna tijd voor de autumn/fall anime seizoen?
Deze tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Streamen? Downloaden zul je!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb overigens zin om streamers op de BBQ te zetten.
Misschien de eerste anime die je met je broer kunt kijken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef Klipnap het volgende:
Mass Effect film![]()
Ik ga hem wel kijken, hihi.
Oh ok, thanks...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Streamsite van manga. Gratis, fanscans.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ok, thanks...
Maar heb hem al binnen door mijn nieuwe FOK! held, Robin...![]()
@Robin:
Whatever...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ok, thanks...
Maar heb hem al binnen door mijn nieuwe FOK! held, Robin...![]()
@Robin:
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien de eerste anime die je met je broer kunt kijken?
Hmm, ik fiets meestal ook snel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jaals hij dat wil.
Ik heb trouwens mijn fietsliedjes getest en zelfs een beter nummer gevonden dan GO GO MANIAC: crossing field, de OP van SOA, is zeer motiverend om snel te fietsen.
Ik fiets om door het bosquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik fiets meestal ook snel.
Soms als het heel lekker weer is neem ik de tijd en rijd ik soms expres een beetje om
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ging net bier halen wordt ik alsnog om mijn ID gevraagd de volgende keer maar een doehetzelfkassascangeval.
Crossing fieldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jaals hij dat wil.
Ik heb trouwens mijn fietsliedjes getest en zelfs een beter nummer gevonden dan GO GO MANIAC: crossing field, de OP van SOA, is zeer motiverend om snel te fietsen.
Pff, succes! Ik ben wel heel benieuwd naar de reviewsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:43 schreef .Cake. het volgende:
Ow en net Kokoro Connect 6,7 en 8 gekeken. Dat wordt heul veel typen.
Anders ik wel. Zat eerst te spelen met het idee om ze alledrie in één te gooien, maar er is gewoon teveel waar ik wat over wil vertellen. Dus in de loop van de week zullen ze één voor één verschijnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff, succes! Ik ben wel heel benieuwd naar de reviews
3 october waarschijnlijk girls und panzahsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:
Tsk tsk, muziek in op de fiets.
Zo dichtbij en toch zo ver weg....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
3 october waarschijnlijk girls und panzahs
Ja, mij doet het niets.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:01 schreef .Cake. het volgende:
Volgens mij zijn jullie echt de enige die daar warm van worden of niet?
Ach, meisjes in Panzer IV D's... of ....E?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:01 schreef .Cake. het volgende:
Volgens mij zijn jullie echt de enige die daar warm van worden of niet?
D maar zou ook een F1 met het stompje kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, meisjes in Panzer IV D's... of ....E?
Ja, dat is een grote plus. Hopelijk is het wel gebalanceerd.... niet dat de tanks maar een bijrol spelen.
Omdat in een pure tank vs tank een stumpy het misschien niet goed op kan nemen tegen een vroege Sherman? Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
D maar zou ook een F1 met het stompje kunnen zijn.
Maar waarom zit er nou een m3 lee in
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, meisjes in Panzer IV D's... of ....E?
Ja, dat is een grote plus. Hopelijk is het wel gebalanceerd.... niet dat de tanks maar een bijrol spelen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
D maar zou ook een F1 met het stompje kunnen zijn.
Maar waarom zit er nou een m3 lee in
Ik ben zo blij dat jullie hier mijn punt bewijzen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat in een pure tank vs tank een stumpy het misschien niet goed op kan nemen tegen een vroege Sherman? Ik weet het eigenlijk niet.
Ik weet eigenlijk maar heel weinig van Tanks en andere wapens. Aan de andere kant is het me wel opgevallen dat ik zojuist 'Tanks' met een hoofdletter heb geschreven, dus een connectie is er welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben zo blij dat jullie hier mijn punt bewijzen.
Fix'd. Te veel bestaat niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik weet te heel veel van tanks en de rest af
Het spijt me, maar ik heb vaak het idee dat mannen die zo helemaal fan zijn van wapens, tanks, geweld en oorlog iets te compenseren hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik weet te veel van tanks en de rest af
Zoals wat? Verstand?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik heb vaak het idee dat mannen die zo helemaal fan zijn van wapens, tanks, geweld en oorlog iets te compenseren hebben.
Misschien de lengte van hun pielewielie. Al heb ik daar geen empirisch bewijs voor gevonden.quote:
Moraalridder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:
Tsk tsk, muziek in op de fiets.
Wat heeft moraal er mee te maken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Moraalridder.
Rejoice, Emiya-kun! Girls und Oorlogsschepen komt misschien over een paar jaar!
"Fietsen met muziek is niet verantwoordelijk!!!!!einzzz"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft moraal er mee te maken?
alles met te ervoor is niet goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fix'd. Te veel bestaat niet.
Mwah, dat heeft niets met moraal te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Fietsen met muziek is niet verantwoordelijk!!!!!einzzz"
Pacifisten zijn zo naïef. Japan zal misschien binnenkort nog eens ruw wakke rgemaakt worden uit hunquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien de lengte van hun pielewielie. Al heb ik daar geen empirisch bewijs voor gevonden.
Maar ik weet niet. Ik vind het altijd zo'n nare verheerlijking van geweld
En nu voel ik me net een pacifist, terwijl ik dat ook niet ben
droom.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Moraalridder.
Rejoice, Emiya-kun! Girls und Oorlogsschepen komt misschien over een paar jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |