En blijkbaar met reden. Ik bedoel, jij bent meneer Naruto hier. Als jij ermee kapt, zal niemand het ooit oppakken denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ga het dan lezen, anders zul je toch niet begrijpen waarom het de grootste anti-climax ooit is. Oh wacht, niemand leest Naruto
Waarom is het bullshit? Diep in ons hart wisten we allemaal dat dit waar was.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck it, Naruto dropped for now. Gewoon complete fucking bullshit dit.
Omdat het niet logisch is, maar het is en blijft een manga. Oh well, back to /a/ om de shitstorm mee te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waarom is het bullshit? Diep in ons hart wisten we allemaal dat dit waar was.
Ik weet het niet hoe het met jou zit, maar dit zag ik toch mijlen ver aankomen (ook al was ik in denial, omdat het te obvious zou zijn).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat het niet logisch is, maar het is en blijft een manga. Oh well, back to /a/ om de shitstorm mee te maken
Dat was dus bij mij ook zo, maar nogmaals, het klopt qua chronologie gewoon niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoe het met jou zit, maar dit zag ik toch mijlen ver aankomen (ook al was ik in denial, omdat het te obvious zou zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat was dus bij mij ook zo, maar nogmaals, het klopt qua chronologie gewoon niet.
Ooit rekening gehouden dat de Tobi die 16 jaar geleden Konoha heeft aangevallen iemand anders zou kunnen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is een theorie die ik zelf geschreven heb grotendeels op gebaseerd. Ik dacht altijd datquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ooit rekening gehouden dat de Tobi die 16 jaar geleden Konoha heeft aangevallen iemand anders zou kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
10e, eerste rij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog geen nurutu shitposting gelukkig.
[ afbeelding ]
Het mooie aan Naruto is dat er zo veel verbanden te leggen zijn qua clans, characters etc. Ik kan er eindeloos over discussiëren met mensenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
10e, eerste rij.
Naruto is echt niet zo slecht hoor. Het is vooral de fanbase die het een slechte reputatie geven.
Hoe krijg je dat zo, eigenlijk?
catalog.neet.tvquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
10e, eerste rij.
Naruto is echt niet zo slecht hoor. Het is vooral de fanbase die het een slechte reputatie geven.
Hoe krijg je dat zo, eigenlijk?
Streamsite van manga. Gratis, fanscans.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog nooit van Mangafox gehoord. Wat is dat!?
Beeldscherm is 24 inch, 1920x1200Moet leesbaar zijn in gekantelde modus.
Ik zat er sowieso al aan te denken omdat ik laatst de eerste hardcover van Batman Court of Owls kocht, en de volgende HC komt pas begin volgend jaar uit.... maar het verhaal is GE-WEL-DIG, dus ik denk dat ik die eerst even download en dan koop ik het volgend jaar wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |