Ok.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, sorry. Las er overheen.
Uhm. Nee, sorry.
Maar de T-72 is in het echt ook een simpel tank modelletjequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, dit is gewoon een simplistisch tank-modelletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar de T-72 is in het echt ook een simpel tank modelletjeTankfetishesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar de T-72 is in het echt ook een simpel tank modelletjeI know, maar het ging me meer om het 3d-model zelf. Gewoon een beetje el cheapo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Ik had Muv Luv al afgeschoten op basis van de CGI. En dan die pakjes... Generieke bagger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tevreden zijn met dat soort CGI.
Daar heb ik ooit nog een essay over moeten schrijven.quote:
Alleen is dit geen standbeeld van Octavianus, maar van Augustus. Same guy, different statusquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Had dan gewoon Octavianus gezegd
Oke, daar heb je een puntquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit. Ik had Muv Luv al afgeschoten op basis van de CGI. En dan die pakjes... Generieke bagger.
[..]
Daar heb ik ooit nog een essay over moeten schrijven.
[..]
Alleen is dit geen standbeeld van Octavianus, maar van Augustus. Same guy, different status
Staat in de playlist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vanwaar de vraag? Heb jij het gekeken?
Fuck,je bent me voorquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen is dit geen standbeeld van Octavianus, maar van Augustus. Same guy, different status
En weer die CGIquote:
Het is een drama.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En weer die CGI
Bah.Die robots hebben haast geen detail in de textures.
Gelukkig heb ik die niet gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is een drama.
Die CGI-draak in Fate/SN![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk. Er had meer detail bij gekund hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dus robin is dit ook een slechte cgi?
[ afbeelding ]
klopt het lijkt gewoon een schip zonder krasje terwijl het net uit een gevecht ontsnaptquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Er had meer detail bij gekund hoor.
Beter dan Muv-Luv, maar gebrek aan detail. Het is net alsof ik een oude game speel met DirectX8 waar videokaarten nog geen high-res textures konden laden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dus robin is dit ook een slechte cgi?
[ afbeelding ]
In de Gundam franchise nog redelijk vaak hoor. Maar meestal is het niet permanentquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zulke beschadegingen zie je helaas amper in mecha's.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |