quote:
Maar het is inderdaad de Panzer 4 F1quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alleen gebruiken ze hierin geloof ik pre-F2 versies...Maar misschien is dat alleen in de trailer zo.
Nou ja, dit is gewoon een simplistisch tank-modelletje. Om dat dan het predicaat "goed getekend" te geven. Meh.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren over CGI.
Een Grant?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad de Panzer 4 F1
Er zit zelfs een roze M3 in!
Hmmm. Echt getekend kan leuker zijn ja. Maar soms is een model ook mooier. Vind ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, dit is gewoon een simplistisch tank-modelletje. Om dat dan het predicaat "goed getekend" te geven. Meh.
Let ook op het woord "getekend".
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En allemaal moe meisjes met K-98 en MP-40 in die Hanomag.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, dit is gewoon een simplistisch tank-modelletje. Om dat dan het predicaat "goed getekend" te geven. Meh.
Let ook op het woord "getekend".
quote:
Als het om eten gaat, kunnen we op je rekenenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*bami eten met eetstokjes*
1e x paar,sinds ik vorige jaar Augistus een wok set had gekocht(inc 2x eetstokjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |