quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
BEWBS!!
Oké ik heb gelogen, vandaag nog steeds geen anime gekeken. Trollolollolollollololol!
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
BEWBS!!
Oké ik heb gelogen, vandaag nog steeds geen anime gekeken. Trollolollolollollololol!
Ik ben eigenlijk altijd meer op zoek naar artbooks. Op 1 van mijn vorige PC's had ik daar ooit een goede bookmark voor waar echt alles op stond, maar helaas...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
[..]
Weinig aanbod? Noem eens een manga, dan durf ik te wedden dat ik die kan vinden.
Ranma staat weer wel op mangafoxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 04:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd meer op zoek naar artbooks. Op 1 van mijn vorige PC's had ik daar ooit een goede bookmark voor waar echt alles op stond, maar helaas...
Ik heb trouwens sinds een paar maanden een nieuwe monitor, en kwam erachter dat je ook het scherm kunt kantelen, dus naast het argument dat ik e-books zoek om mee te kunnen nemen als ik emigreer (ik kan moeilijk al mijn boeken en manga enzo meenemen naar de andere kant van de wereld), is er nu ook nog het argument bijgekomen dat het op die nieuwe monitor waarschijnlijk wel fijn lezen is, zo'n comic/manga...
Om je toch even een uitdaging te geven (naast de eerder genoemde artbooks): Er zijn zeker geen vertaalde manga's van Ironfist Chin Mi!? (afgezien van de eerste 12 delen die in de UK zijn uitgekomen!?)
Daarnaast zijn oudere manga als Ranma 1/2 waarschijnlijk ook onvindbaar, wat betreft seeds.
Oh, en de ingekleurde versie van Akira.
Allemaal uitdagend genoeg voor je!?!?![]()
Ja,hoezo??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent vroeg... voel je je wel lekker?
Ik ga pas op /a/ kijken na het lezen van Naruto 599, maar er gaan atm zo veel fake spoilers rondquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wie is tobi gelijk hele shitstorm op /a/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In spoiler zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh nee he jongens.. de spoilers voor Naruto 599 zijn uit, en woorden schieten mij te kort, dus vandaar deze meme;
[ afbeelding ]
Dus ??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Omdat je normaal pas uit je coma ontwaakt tussen 4 en 6..
Zal wel een Sage feest wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga pas op /a/ kijken na het lezen van Naruto 599, maar er gaan atm zo veel fake spoilers rondIedereen trolled elkaar.
Ik spoil niks, dus ik zet niks in uitklap tagsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In spoiler zetten
[..]
Dus ??
Mijn foutquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik spoil niks, dus ik zet niks in uitklap tags
Spoiler zetten johquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wie is tobi gelijk hele shitstorm op /a/
Nog nooit van Mangafox gehoord. Wat is dat!?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ranma staat weer wel op mangafoxhihi
Ik weet niet hoe groot dat beeldscherm is, wel groter iig.
You are my new hero....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1000x thanks. Nu wellicht maar even een tablet overwegen om op die manier relaxed die meuk te kunnen lezen als ik in het buitenland zit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck it, Naruto dropped for now. Gewoon complete fucking bullshit dit.
En blijkbaar met reden. Ik bedoel, jij bent meneer Naruto hier. Als jij ermee kapt, zal niemand het ooit oppakken denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ga het dan lezen, anders zul je toch niet begrijpen waarom het de grootste anti-climax ooit is. Oh wacht, niemand leest Naruto
Waarom is het bullshit? Diep in ons hart wisten we allemaal dat dit waar was.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck it, Naruto dropped for now. Gewoon complete fucking bullshit dit.
Omdat het niet logisch is, maar het is en blijft een manga. Oh well, back to /a/ om de shitstorm mee te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waarom is het bullshit? Diep in ons hart wisten we allemaal dat dit waar was.
Ik weet het niet hoe het met jou zit, maar dit zag ik toch mijlen ver aankomen (ook al was ik in denial, omdat het te obvious zou zijn).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat het niet logisch is, maar het is en blijft een manga. Oh well, back to /a/ om de shitstorm mee te maken
Dat was dus bij mij ook zo, maar nogmaals, het klopt qua chronologie gewoon niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoe het met jou zit, maar dit zag ik toch mijlen ver aankomen (ook al was ik in denial, omdat het te obvious zou zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat was dus bij mij ook zo, maar nogmaals, het klopt qua chronologie gewoon niet.
Ooit rekening gehouden dat de Tobi die 16 jaar geleden Konoha heeft aangevallen iemand anders zou kunnen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is een theorie die ik zelf geschreven heb grotendeels op gebaseerd. Ik dacht altijd datquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:44 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ooit rekening gehouden dat de Tobi die 16 jaar geleden Konoha heeft aangevallen iemand anders zou kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
10e, eerste rij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog geen nurutu shitposting gelukkig.
[ afbeelding ]
Het mooie aan Naruto is dat er zo veel verbanden te leggen zijn qua clans, characters etc. Ik kan er eindeloos over discussiëren met mensenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
10e, eerste rij.
Naruto is echt niet zo slecht hoor. Het is vooral de fanbase die het een slechte reputatie geven.
Hoe krijg je dat zo, eigenlijk?
catalog.neet.tvquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
10e, eerste rij.
Naruto is echt niet zo slecht hoor. Het is vooral de fanbase die het een slechte reputatie geven.
Hoe krijg je dat zo, eigenlijk?
Streamsite van manga. Gratis, fanscans.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog nooit van Mangafox gehoord. Wat is dat!?
Beeldscherm is 24 inch, 1920x1200Moet leesbaar zijn in gekantelde modus.
Ik zat er sowieso al aan te denken omdat ik laatst de eerste hardcover van Batman Court of Owls kocht, en de volgende HC komt pas begin volgend jaar uit.... maar het verhaal is GE-WEL-DIG, dus ik denk dat ik die eerst even download en dan koop ik het volgend jaar wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |