10e, eerste rij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog geen nurutu shitposting gelukkig.
[ afbeelding ]
Het mooie aan Naruto is dat er zo veel verbanden te leggen zijn qua clans, characters etc. Ik kan er eindeloos over discussiėren met mensenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
10e, eerste rij.
Naruto is echt niet zo slecht hoor. Het is vooral de fanbase die het een slechte reputatie geven.
Hoe krijg je dat zo, eigenlijk?
catalog.neet.tvquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
10e, eerste rij.
Naruto is echt niet zo slecht hoor. Het is vooral de fanbase die het een slechte reputatie geven.
Hoe krijg je dat zo, eigenlijk?
Streamsite van manga. Gratis, fanscans.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog nooit van Mangafox gehoord. Wat is dat!?
Beeldscherm is 24 inch, 1920x1200Moet leesbaar zijn in gekantelde modus.
Ik zat er sowieso al aan te denken omdat ik laatst de eerste hardcover van Batman Court of Owls kocht, en de volgende HC komt pas begin volgend jaar uit.... maar het verhaal is GE-WEL-DIG, dus ik denk dat ik die eerst even download en dan koop ik het volgend jaar wel...
Maar in de OP zetten dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
is het niet trouwens alweer bijna tijd voor de autumn/fall anime seizoen?
Deze tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Streamen? Downloaden zul je!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb overigens zin om streamers op de BBQ te zetten.
Misschien de eerste anime die je met je broer kunt kijken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef Klipnap het volgende:
Mass Effect film![]()
Ik ga hem wel kijken, hihi.
Oh ok, thanks...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Streamsite van manga. Gratis, fanscans.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ok, thanks...
Maar heb hem al binnen door mijn nieuwe FOK! held, Robin...![]()
@Robin:
Whatever...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ok, thanks...
Maar heb hem al binnen door mijn nieuwe FOK! held, Robin...![]()
@Robin:
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien de eerste anime die je met je broer kunt kijken?
Hmm, ik fiets meestal ook snel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jaals hij dat wil.
Ik heb trouwens mijn fietsliedjes getest en zelfs een beter nummer gevonden dan GO GO MANIAC: crossing field, de OP van SOA, is zeer motiverend om snel te fietsen.
Ik fiets om door het bosquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik fiets meestal ook snel.
Soms als het heel lekker weer is neem ik de tijd en rijd ik soms expres een beetje om
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ging net bier halen wordt ik alsnog om mijn ID gevraagd de volgende keer maar een doehetzelfkassascangeval.
Crossing fieldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jaals hij dat wil.
Ik heb trouwens mijn fietsliedjes getest en zelfs een beter nummer gevonden dan GO GO MANIAC: crossing field, de OP van SOA, is zeer motiverend om snel te fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |