Pff, succes! Ik ben wel heel benieuwd naar de reviewsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:43 schreef .Cake. het volgende:
Ow en net Kokoro Connect 6,7 en 8 gekeken. Dat wordt heul veel typen.
Anders ik wel. Zat eerst te spelen met het idee om ze alledrie in één te gooien, maar er is gewoon teveel waar ik wat over wil vertellen. Dus in de loop van de week zullen ze één voor één verschijnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff, succes! Ik ben wel heel benieuwd naar de reviews
3 october waarschijnlijk girls und panzahsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:
Tsk tsk, muziek in op de fiets.
Zo dichtbij en toch zo ver weg....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
3 october waarschijnlijk girls und panzahs
Ja, mij doet het niets.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:01 schreef .Cake. het volgende:
Volgens mij zijn jullie echt de enige die daar warm van worden of niet?
Ach, meisjes in Panzer IV D's... of ....E?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:01 schreef .Cake. het volgende:
Volgens mij zijn jullie echt de enige die daar warm van worden of niet?
D maar zou ook een F1 met het stompje kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, meisjes in Panzer IV D's... of ....E?
Ja, dat is een grote plus. Hopelijk is het wel gebalanceerd.... niet dat de tanks maar een bijrol spelen.
Omdat in een pure tank vs tank een stumpy het misschien niet goed op kan nemen tegen een vroege Sherman? Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
D maar zou ook een F1 met het stompje kunnen zijn.
Maar waarom zit er nou een m3 lee in
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, meisjes in Panzer IV D's... of ....E?
Ja, dat is een grote plus. Hopelijk is het wel gebalanceerd.... niet dat de tanks maar een bijrol spelen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
D maar zou ook een F1 met het stompje kunnen zijn.
Maar waarom zit er nou een m3 lee in
Ik ben zo blij dat jullie hier mijn punt bewijzen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat in een pure tank vs tank een stumpy het misschien niet goed op kan nemen tegen een vroege Sherman? Ik weet het eigenlijk niet.
Ik weet eigenlijk maar heel weinig van Tanks en andere wapens. Aan de andere kant is het me wel opgevallen dat ik zojuist 'Tanks' met een hoofdletter heb geschreven, dus een connectie is er welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben zo blij dat jullie hier mijn punt bewijzen.
Fix'd. Te veel bestaat niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik weet te heel veel van tanks en de rest af
Het spijt me, maar ik heb vaak het idee dat mannen die zo helemaal fan zijn van wapens, tanks, geweld en oorlog iets te compenseren hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik weet te veel van tanks en de rest af
Zoals wat? Verstand?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik heb vaak het idee dat mannen die zo helemaal fan zijn van wapens, tanks, geweld en oorlog iets te compenseren hebben.
Misschien de lengte van hun pielewielie. Al heb ik daar geen empirisch bewijs voor gevonden.quote:
Moraalridder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:54 schreef Arashimashou het volgende:
Tsk tsk, muziek in op de fiets.
Wat heeft moraal er mee te maken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Moraalridder.
Rejoice, Emiya-kun! Girls und Oorlogsschepen komt misschien over een paar jaar!
"Fietsen met muziek is niet verantwoordelijk!!!!!einzzz"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft moraal er mee te maken?
alles met te ervoor is niet goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fix'd. Te veel bestaat niet.
Mwah, dat heeft niets met moraal te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Fietsen met muziek is niet verantwoordelijk!!!!!einzzz"
Pacifisten zijn zo naïef. Japan zal misschien binnenkort nog eens ruw wakke rgemaakt worden uit hunquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien de lengte van hun pielewielie. Al heb ik daar geen empirisch bewijs voor gevonden.
Maar ik weet niet. Ik vind het altijd zo'n nare verheerlijking van geweld
En nu voel ik me net een pacifist, terwijl ik dat ook niet ben
droom.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Moraalridder.
Rejoice, Emiya-kun! Girls und Oorlogsschepen komt misschien over een paar jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |