Die gast verkoopt zelfs anime dvd'squote:
Weet jij mischien waar ik Gunslinger girl en Full metal panic kan vindenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
[..]
Weinig aanbod? Noem eens een manga, dan durf ik te wedden dat ik die kan vinden.
DMquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Weet jij mischien waar ik Gunslinger girl en Full metal panic kan vindende anime dan
Hehe, wat een toeval! Hij verkoopt ook een DVD van Ché Guevara, dus ik denk dat dit mij al uitsluitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die gast verkoopt zelfs anime dvd's
Weer veilig in mijn man-cavequote:
Ohiquote:
Ach, dan neem je aan abonnement.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
klote kpnmet zijn 14 dagen retentie
...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Lekker met duitse subtitles kijken
Toen ik nog alleen via youtube keek (quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Lekker met duitse subtitles kijken
Ahwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen via youtube keek () heb ik Hana Kimi in het Duits gekeken omdat er verder geen subs waren
Streamenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen ik nog alleen via youtube keek () heb ik Hana Kimi in het Duits gekeken omdat er verder geen subs waren
Haten waar jij je zelf ook wel eens aan schuldig maakt.quote:
Maar Gurren lagann heb ik wel ooit 5 episodes gestreamd toen ik net begon met animequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haten waar jij je zelf ook wel eens aan schuldig maakt.
Ja, ik had je Yamoto-thread op /a/ gezien. Kon gewoon niet missen dat jij dat was.
Oh, oké. Iemand postte een screenshot van Yamato (streamend) en vroeg waarom niemand het er over had. Ik weet niet waarom, maar ik had gelijk een vermoeden dat jij het was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heb nog geen yamato thread gemaakt op /a/ hooguit een K-on thread of wat shitposting.
en ik zie zojuist dat ik geen herfstvakantie heb
Ik over Kokoro Connect (wegens vakantie 3 afleveringen achterstand) en Repelsteeltju over SOA's. Alleen denk ik dat hij ook een kleine vakantie heeft genomen als ik zo kijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Welke series schrijf je momenteel ook weer over?
Hihi. Kokoro Connect is best goed vind ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik over Kokoro Connect (wegens vakantie 3 afleveringen achterstand) en Repelsteeltju over SOA's. Alleen denk ik dat hij ook een kleine vakantie heeft genomen als ik zo kijk.
*kuch*luiwammes*kuchekuch*
Watquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
Komt denk ik door de resolutie van de screenshot. Ik kon me herinneren dat jouw scherm ook dezelfde resolutie had, dus vandaar
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hihi. Kokoro Connect is best goed vind ik.
Is het raar dat ik dat onthoud dan?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik over Kokoro Connect (wegens vakantie 3 afleveringen achterstand) en Repelsteeltju over SOA's. Alleen denk ik dat hij ook een kleine vakantie heeft genomen als ik zo kijk.
*kuch*luiwammes*kuchekuch*
Fixed.quote:
Nog wel, binnenkort anime kijken in HD!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet ook dat jouw scherm 1280x1024 is. Heb ik het goed?
Mooi!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nog wel, binnenkort anime kijken in HD!
Je zou via MAL kunnen zoeken naar een fansub en op de site van een fansub kijken. Dit doe ik wel vaak met oude series.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weet iemand nog een plek waar ik volledige series kan binnenhengelen die niet op bakabt nyaa of irc staan?
Ik snap echt niet waarom jullie daar zo vaak moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je zou via MAL kunnen zoeken naar een fansub en op de site van een fansub kijken. Dit doe ik wel vaak met oude series.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jullie daar zo vaak moeite mee hebben.
Bij mij is het nog nooit voorgekomen dat ik iets niet kon vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |