Oooooh. Ook hand geschud?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]V = Victorie. Wilders wint voor ons op alle fronten. Lekker puh.SPOILER: godwinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Watuntrik
[..]
Nee Robin, ik ga niet kijken
Nopequote:
Ik sta op de foto met Richard de Mos.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NopeIk zag 'm langs lopen terwijl ik in een ruimte zat, zaten ook aardig wat bodyguards om hem heen dus kon sowieso niet in de buurt komen
De bedoelt de ED van de anime? Het einde van de anime? Het einde van de manga? Het einde van doe boeken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dafuq die ending van Welcome to the NHK
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met Richard de Mos.
Voor school heb ik ooit zo'n excursie gehad naar Den Haag. Als opdracht moest je op de foto met een politici (of daar kreeg je bonuspunten voor, zo iets). De enige die ik kon vinden was die clown
Vernietig al het bewijs!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met Richard de Mos.
de EDquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De bedoelt de ED van de anime? Het einde van de anime? Het einde van de manga? Het einde van doe boeken?
De ED is fucking briljant!quote:
Vond de tweede beter:quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De ED is fucking briljant!
BA-Brabrabrabbabraa akachan ningen!!! *Meee-meeedlee-meeeeeee!*
Jaaaaa, die zijn beide ook heel goed! Wat de ED betreft, tweede is mooier maar de eerste staat mij véééél beter bijquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Vond de tweede beter:
Oh ja, en deze track:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |