Oh was jij datquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
heb ik ook weleens gedaan, profiel aangemaakt met iemand anders foto om mannen te fokken en vervolgens niet komen opdagen als we hadden afgesprokenMaar toen was ik 14 en was de lol er na een week af.
Zal de psyche wel zijn dan.quote:
Nog trauma's vanquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
heb ik ook weleens gedaan, profiel aangemaakt met iemand anders foto om mannen te fokken en vervolgens niet komen opdagen als we hadden afgesprokenMaar toen was ik 14 en was de lol er na een week af.
Je kan ook gewoon niet reageren hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:40 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat ze je daar bannen als je iets negatiefs zegt, ook al ben je dan eerlijk.
Jou geloof ik al vanaf dag 1 niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik weet ook precies wie je bedoeld btwquote:
Nope. dont care.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Allure is de naam. Ga backtracen dan.
Eerste keren misschien nog niet, maar gewoon even doorzetten en bijna dagelijks postten dan komt het vanzelf. Moet je wel af en toe zelf ook positief anderen pijpen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan moet ik er ook maar eens een foto op gooien
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Als dat het punt is kunnen ze hun foto's ook achterwege houden en het hele forum opdoeken. Zonder negatieve reacties krijg je geen discussies.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet reageren hoor.
Bang voor wat je gaat uitvinden ook, natuurlijk. Soms is het gewoon beter om de illusie in stand te houden.quote:
die gestippelde weet ik wel, wie is de beer?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet ook precies wie je bedoeld btw
huilenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Allure is de naam. Ga backtracen dan.
Mooiboiiiquote:
Begrijpelijk, op 14-jarigen zou ik ook afkomen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik deed dat ook altijd, maar dan andersom.
die mod.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die gestippelde weet ik wel, wie is de beer?
Nogmaals, dont carequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bang voor wat je gaat uitvinden ook, natuurlijk. Soms is het gewoon beter om de illusie in stand te houden.
te veel moeite.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerste keren misschien nog niet, maar gewoon even doorzetten en bijna dagelijks postten dan komt het vanzelf. Moet je wel af en toe zelf ook positief anderen pijpen.
Zo te zien wel, weet niet zeker.quote:
ik ben geen modquote:
Dat zijn de homo's waar ik niet tegen kan. Zo'n dickriders die echt naar de pik roepen zeg maar.quote:
Van die bobby'squote:Op maandag 27 augustus 2012 14:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat zijn de homo's waar ik niet tegen kan. Zo'n dickriders die echt naar de pik roepen zeg maar.
Bij 1 persoon wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
Nogmaals, dont care
Nou ja bij 1 persoon
nevermind.quote:
Net een vrouw hequote:
Vind ik ook. Dat veelbetekenend ge-jeweetwel maakt het er niet transparanter op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef Anthropos het volgende:
Waarom noemen jullie niet de namen? Dat is veel handiger.
Wel zwaar ja, broodje kaas voor iemand van 38kg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:48 schreef Zosk het volgende:
Ik ga zo kotsen, denk ik. Net twee broodjes met kaas op maar die vielen niet zo goed.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net een vrouw he
"HEY JONGENS ECHT IETS MEEGMAAKT!!!"
vertel meid
"OHNEEEE LAAT MAAR HIHI"
Normaal eet ik er drie hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel zwaar ja, broodje kaas voor iemand van 38kg.
En intussen Bobbert maar een beetje van gayness betichten, als afleiding zeker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net een vrouw he
vertel meid
"OHNEEEE LAAT MAAR HIHI"
[..]
Net een vrouw he
vertel meid
"OHNEEEE LAAT MAAR HIHI"
Je ziet dwars door mij heen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En intussen Bobbert maar een beetje van gayness betichten, als afleiding zeker..
grote meidquote:
you don't sayquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, ik kan in de winter mijn laptop ook als schootverwarming gebruiken.
Hoe multifunctioneel.
[..]
Net een vrouw he
vertel meid
"OHNEEEE LAAT MAAR HIHI"
In de zomer ook, maar dan als straalkachel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, ik kan in de winter mijn laptop ook als schootverwarming gebruiken.
Hoe multifunctioneel.
Tsss, heb je niet nagewreven met een droge stoffen doek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vloeren drogen ook niet op snel zeg
Ja, ik vind het wel goed zoquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Tsss, heb je niet nagewreven met een droge stoffen doek.
Ik ben trots..quote:
Nooit te nat dweilen. Oh en daarna altijd even alles tegen elkaar openzetten... gaat het heel snelquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vloeren drogen ook niet op snel zeg
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Nooit te nat dweilen. Oh en daarna altijd even alles tegen elkaar openzetten... gaat het heel snel
tips van assepoester
cavias kanje daarna wel weer opwarmen via magnetronquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Keep them coming
Ik kan hier alleen niets tegen elkaar open zetten, want dan vatten de cavia's kou![]()
Kutcavia's. Blijf je je hele leven cavia's als huisdier houden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Keep them coming
Ik kan hier alleen niets tegen elkaar open zetten, want dan vatten de cavia's kou![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cavias kanje daarna wel weer opwarmen via magnetron
laptop op hun kooi zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Keep them coming
Neequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kutcavia's. Blijf je je hele leven cavia's als huisdier houden?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, of gewoon als Swiffer gebruiken.
Hier 20, maar het is meer de tocht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laptop op hun kooi zetten.
en tis 25 graden..
Laten we het hopen. Is er dan plaats voor een man in je leven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NeeIk denk dat er ooit wel een einde aan komt.
gvdquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kutcavia's. Blijf je je hele leven cavia's als huisdier houden?
Ja, 1 zo'n hipster en 2 punky'squote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]van die langharigen kan zeker wel..toch
Hoeveel heb jij?
Ik heb btw vaak dat ik mijn muziek niet hard durf te zetten vanwege trillingen met aquarium.
Nee, ik blijf altijd alleen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Is er dan plaats voor een man in je leven.
aquarium op je subwoofer zettenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Hoeveel heb jij?
Ik heb btw vaak dat ik mijn muziek niet hard durf te zetten vanwege trillingen met aquarium.
Laat die vissen eens voelen hoe een feestje aanvoelt jonguh. Kutvissenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Hoeveel heb jij?
ging jij nou naar thrillogy? (zoiets las ik hier volgens mij toen ik de onzin van dwc aan het nalezen was )quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat die vissen eens voelen hoe een feestje aanvoelt jonguh. Kutvissen
Wil je dat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik blijf altijd alleen.
Zoals Sahir S. had voorspeld
Ik wil wel, maar wd wilt mij niet meeten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ging jij nou naar thrillogy? (zoiets las ik hier volgens mij toen ik de onzin van dwc aan het nalezen was )
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
My miiiiind is tellin me nooooo, but my boooodyyyyy
nou en? kun je toch erheen gaan..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar wd wilt mij niet meeten.
Ik ben te waus om je te herkennen danquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar wd wilt mij niet meeten.
Pillenchicksquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben te waus om je te herkennen dan
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:05 schreef wolvendagen het volgende:
Daarnaast, potloodsvis, maakt het mijn geen kanker uit wat jij vindt daarvan. Schuif maar in die harige aars van je. Xoxox
[ afbeelding ]
Direct furious. Kunt het ook gewoon bij die fout laten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:05 schreef wolvendagen het volgende:
Daarnaast, potloodsvis, maakt het mijn geen kanker uit wat jij vindt daarvan. Schuif maar in die harige aars van je. Xoxox
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Direct furious. Kunt het ook gewoon bij die fout laten.
Oh ik niet, zelfs zaterdag kon ik nog de broer van iemand herkennen terwijl ik die broer nooit eerder gezien hadquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben te waus om je te herkennen dan
Was grapje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik niet, zelfs zaterdag kon ik nog de broer van iemand herkennen terwijl ik die broer nooit eerder gezien had
Ik hoor alleen maar smoesjes, blablabla.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was grapje.maar dan moet je wel geluk hebben dat telefoonservice het doet en dat ik het optijd lees, daar heb ik namelijk wel moeite mee
The People versus Wolfdaysquote:
SNAP IKquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar smoesjes, blablabla.
krijg wat, kut
wd dekt zich alvast in zodat ze Vas kan ontlopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was grapje.maar dan moet je wel geluk hebben dat telefoonservice het doet en dat ik het optijd lees, daar heb ik namelijk wel moeite mee
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
wd is een arrogante trut en voelt zichzelf te goed daarom doet ze zo
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
wd is een arrogante trut en voelt zichzelf te goed daarom doet ze zo
Wou dat ik zo makkelijk kon denkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 1 zo'n hipster en 2 punky's
Ik zet gewoon mijn muziek volgas naast die beesten, en zij zo van: " Ik negeer deze shit gewoon"
ik niet meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef Anthropos het volgende:
Ik heb thuis nog een pet van Cavello liggen? Een van jullie ravechicks die hem gratis wil hebben?
Jij stinkt naar vis.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat die vissen eens voelen hoe een feestje aanvoelt jonguh. Kutvissen
Echt hequote:
Shit, is het zo erg dat het in groningen nog ruikbaar is?quote:
Jonge met mdma wil je alleen maar aan me boobies zittenquote:
Nee ik klem me altijd aan dezelfde en nooit bij andere doe ik dat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit, is het zo erg dat het in groningen nog ruikbaar is?
[..]
Jonge met mdma wil je alleen maar aan me boobies zitten
Vismarktquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit, is het zo erg dat het in groningen nog ruikbaar is?
[..]
Jonge met mdma wil je alleen maar aan me boobies zitten
so so simpel iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he![]()
Zou het leven best makkelijk maken
Oh je bent dus autistisch, ik begrijp hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik klem me altijd aan dezelfde en nooit bij andere doe ik dat.
Voor heel even kan ik dat wel, maar daarna kickt de realiteit gezellig weer even inquote:
realiteit ontvlucht ik vaak middels verdovende middelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor heel even kan ik dat wel, maar daarna kickt de realiteit gezellig weer even in
Deze manquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso support ik team Mouzur en PV to the fullest.
To. The. Motherfucking. Fullest.
Iedereen heeft zo zijn eigen manier jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
realiteit ontvlucht ik vaak middels verdovende middelen.
Ik gebruik geen mdma maar wil ze wel vasthouden. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bent dus autistisch, ik begrijp het
Nee. Xxxxquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bent dus autistisch, ik begrijp het
Jij met cavias?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn eigen manier ja
En jij hier maar doen alsof je koning drugs ben, zeker al vergeten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik gebruik geen mdma maar wil ze wel vasthouden. Zo ben ik dan wel weer.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik 2 ancistrus zie vechten maak ik mij gelijk zorgen
Aldoor die gold nugget inde gaten houden of die neit gepest word
Nee hoor, maar niet omdat ik zelf overal ervaring mee heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij hier maar doen alsof je koning drugs ben, zeker al vergeten?
Ahwwwwquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik 2 ancistrus zie vechten maak ik mij gelijk zorgen
Aldoor die gold nugget inde gaten houden of die neit gepest word
Die kan ik niet innemenquote:
Toen liep je anders aardig rond te bazuinen dat je alles gedaan hebt en dat je vaak neemt. Je valt door de mand. Doeiii.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee hoor, maar niet omdat ik zelf overal ervaring mee heb.
Ik vermoedt pokemonquote:
Haha, kanker op huismus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen liep je anders aardig rond te bazuinen dat je alles gedaan hebt en dat je vaak neemt. Je valt door de mand. Doeiii.
Ja maar jijquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik gebruik geen mdma maar wil ze wel vasthouden. Zo ben ik dan wel weer.
Jij bent er zo een die zn leven aan elkaar liegt.quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:quote:
ik heb tegenwoordig bijna alleen nog boeren petten, maar in het dagelijks leven heb ik dan ook nooit meer een pet op, alleen tijdens het beunenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik wel, maar past niet meer. Tevens heb ik nu stijlvolle petten.
Ja, zo ben ik dan wel weerquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die zn leven aan elkaar liegt.
Praktisch gezien wel. Skere boi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik dan wel weer. Eigenlijk ben ik Ynuhh.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Praktisch gezien wel. Skere boi.
Ik als m'n haren niet goed blijven zitten. Zet ik gewoon een donkerblauwe cap van RL op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig bijna alleen nog boeren petten, maar in het dagelijks leven heb ik dan ook nooit meer een pet op, alleen tijdens het beunen
Flikker op met je pokemon shit manquote:
mijn haar zit altijd goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:28 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik als m'n haren niet goed blijven zitten. Zet ik gewoon een donkerblauwe cap van RL op.
Heeft ook geen zin.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:29 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in. Zit niet in de aard van het beestje.
BEN JE JALOERS JA.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op donderdag 23 augustus 2012 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Leuke jongen, 8/10 zou geven.
:S
Van mij tot een bepaalde lengte, dan komt er krul in en weet ik niet meer wat ik ermee moet doen.quote:
quote:
Ik kan het niet hebben als je anderen naast mij complimentjes geeft nee.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben als je anderen naast mij complimentjes geeft nee.
Ik zou maar daar mee oppassen.
Hoe reken jij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Je bent nu 1 punt gezakt waardoor je op 7,5 zit.
Still a big +quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Echtquote:
Zat hij hoger dan mij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Mag ie zelf op antwoordenquote:
Trap er niet in boys. Bro's before hoes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik reken op een gevecht tussen Anthro en Noot nuOpwindend
Dat word geen gevechtquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind hem toch een sukkel dus winwinquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trap er niet in boys. Bro's before hoes.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat word geen gevechtmet alle respect voor PV.
Nou, geniet ervan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, wij zijn van een andere gewichtsklassequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat word geen gevechtmet alle respect voor PV.
Doe mee en trek met je negerschwanz ten strijdequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trap er niet in boys. Bro's before hoes.
Nah, zonnetje schijnt net weer lekker enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe mee en trek met je negerschwanz ten strijde
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nah, zonnetje schijnt net weer lekker enzo.
Jawel, maar dat interesseert je vast niks want het gaat niet over dronken in de goot liggen zoals bij allyquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Helemaal niemand met weekend verhalen btw? Allure? hoeveel gaten ben jij genomen?
Probeer het gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, maar dat interesseert je vast niks want het gaat niet over dronken in de goot liggen zoals bij ally
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Net iemand hoer genoemd, binnen 1 minuut post weg en note erbij
singersongwriterquote:
ging het over Carly?quote:
Da's godverdomme een goed idee, mijn waerde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
maar he, als je dan plaatjes gaat spammen doe dan chickpics ofso :S
Zie het probleem niet zo, als het een hoer is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Net iemand hoer genoemd, binnen 1 minuut post weg en note erbij
Jouw smaak is echt meesterlijk weet je datquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's godverdomme een goed idee, mijn waerde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was voor de SGP policyquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef MouzurX het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat de enige plaatjes die gepost werden jailbait waren?
Oh je was op die party? wat voro drugs en op wat voor manier loco? zie het hier nooit eigenlijk... ja op drankquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Veel mensen loco zien gaan op drugsOok wel een beetje dat het eng werd bij sommigen
Thanks, sommigen kunnen dat niet handelen en vallen me aan. Ik noem geen namenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw smaak is echt meesterlijk weet je dat
damn.
zzoks plsquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie het probleem niet zo, als het een hoer is.
Moeten ze hier meer hebben, zulkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks, sommigen kunnen dat niet handelen en vallen me aan. Ik noem geen namen.
Beste figuurtjes, vooral 3 is nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's godverdomme een goed idee, mijn waerde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was zaterdag bij Voltt Loves Summer en gister Lockdown ja. Nja sommigen denken dat het slim is om ghb te nemen als ze al fucking hard gaan op xtc en dan gaan die ogen echt gewoon kanker eng heen en weer, helemaal naar achter dat je alleen oogwit ziet enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je was op die party? wat voro drugs en op wat voor manier loco? zie het hier nooit eigenlijk... ja op drank
Die 3e is Zosk overheen geweest. Stel je de achterkant al druipend van Zosk's troost voor en bekijk die foto dan opnieuwquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Beste figuurtjes, vooral 3 is nice.
*note to self: geen ghb nemen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was zaterdag bij Voltt Loves Summer en gister Lockdown ja. Nja sommigen denken dat het slim is om ghb te nemen als ze al fucking hard gaan op xtc en dan gaan die ogen echt gewoon kanker eng heen en weer, helemaal naar achter dat je alleen oogwit ziet enzoEn schuimbekken en kokhalzen/kotsen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
ZOSK WAHRHEIT WACHT IN HET STEEGJE OP JE OM JE IN JE KONTJE TE NEMEN. Trap niet in zijn verhalen, niks sigaretje roken.
Ik weet niet hoe hij eruit ziet, dus kan me geen voorstelling maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die 3e is Zosk overheen geweest. Stel je de achterkant al druipend van Zosk's troost voor en bekijk die foto dan opnieuw
Wow :S sorry hoor maar zulke figuren verdienen het ook. Gelukkig ga ik nooit naar dat soort feestjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was zaterdag bij Voltt Loves Summer en gister Lockdown ja. Nja sommigen denken dat het slim is om ghb te nemen als ze al fucking hard gaan op xtc en dan gaan die ogen echt gewoon kanker eng heen en weer, helemaal naar achter dat je alleen oogwit ziet enzoEn schuimbekken en kokhalzen/kotsen
Ik zou best een keer ghb willen waarna ik door 2 chicks word verkracht. Dat is nog een fantasie van mijquote:
ik acht de kans vrij klein dat 2 vrouwen mij willen verkrachten. dus dan hoef ik die ghb ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou best een keer ghb willen waarna ik door 2 chicks word verkracht. Dat is nog een fantasie van mij
Lekker hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij eruit ziet, dus kan me geen voorstelling maken.
Nja laatste festival waar ik was ook hoor, stond een gast helemaal strak maar was ook fucking boos omdat ie iets kwijt was, nam ie (te) veel ghb en nadat ie op de tent gesprongen had en panisch aan het schreeuwen was kwam er stoom van zijn hele lichaam afquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow :S sorry hoor maar zulke figuren verdienen het ook. Gelukkig ga ik nooit naar dat soort feestjes.
Soms een overdosis suiker van alle koekjes bij de thee maar dan speel ike ven met de hond en ben ik weer in orde
Wat is dit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
ZOSK WAHRHEIT WACHT IN HET STEEGJE OP JE OM JE IN JE KONTJE TE NEMEN. Trap niet in zijn verhalen, niks sigaretje roken.
Oh same hier hoor. Maar dromen mag!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik acht de kans vrij klein dat 2 vrouwen mij willen verkrachten. dus dan hoef ik die ghb ook niet.
een beetje xtc op zo'n feest kan wel leuk zijn
Die 2e is sws mijn droomvrouw.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
BUT WAIT. There's moar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
BUT WAIT. There's moar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk, ik heb mijn poepertje dicht getaped.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu extra awkward tussen jullie word in de rookpauze.
Groetjes van Vaseline_
Vaseline kunnen ze wel gebruiken dan in de rookpauzesquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu extra awkward tussen jullie word in de rookpauze.
Groetjes van Vaseline_
wow is dit echt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja laatste festival waar ik was ook hoor, stond een gast helemaal strak maar was ook fucking boos omdat ie iets kwijt was, nam ie (te) veel ghb en nadat ie op de tent gesprongen had en panisch aan het schreeuwen was kwam er stoom van zijn hele lichaam af. En toen knock out, ja dan vraag je erom
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vaseline kunnen ze wel gebruiken dan in de rookpauzes
[..]
quote:
quote:
Van 3 kan ik het gezicht niet zien, maar lijkt me ook wel een lief meisje. En anders 5 inderdaad.quote:
[..]
Als beste vriendinquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van 3 kan ik het gezicht niet zien, maar lijkt me ook wel een lief meisje. En anders 5 inderdaad.
Ja is echt, hij had ketamine, mdma, heeel veel pep en wiet op, en was al 4 dagen bezig dus die GHB sloeg helemaal verkeerd in, ogen ook bloeddoorlopen en shitquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow is dit echt?ziekie. Snap sws niet waarom ghb bij een hard feest? word je toch altijd duf enzo van?
shopmaatje iddquote:
wie is dat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Doe mij deze maar. Splitten jullie die van jou maar.
[ afbeelding ]
Uiteraard. Wat moet je er anders mee? Seks hebben?quote:
Kut junk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is echt, hij had ketamine, mdma, heeel veel pep en wiet op, en was al 4 dagen bezig dus die GHB sloeg helemaal verkeerd in, ogen ook bloeddoorlopen en shitDacht dat ie stuipen zou krijgen en vervolgens niet meer zou bewegen/wakker worden ofzo
en neuh ghb geeft juist euforie en krijg je energie van ofzo en lichtelijk dronken gevoel, troep
Neptietenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef Anthropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus dan spoor je ook echt duidelijk nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is echt, hij had ketamine, mdma, heeel veel pep en wiet op, en was al 4 dagen bezig dus die GHB sloeg helemaal verkeerd in, ogen ook bloeddoorlopen en shitDacht dat ie stuipen zou krijgen en vervolgens niet meer zou bewegen/wakker worden ofzo
en neuh ghb geeft juist euforie en krijg je energie van ofzo en lichtelijk dronken gevoel, troep
Dit heb ik ooit bij een kip gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
My miiiiind is tellin me nooooo, but my boooodyyyyy
Zij is best wel mooiquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef Anthropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverdomme, de crack era was in de jaren '80 hoor. Je bent te laat geborenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sick.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit bij een kip gedaan![]()
Die kon het wel waarderen overigens.
Same.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
das dan ook wel wat veel van het goedequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, hou je bek. Serieus?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pep met wiet/xtc kan ik me nog wel voorstellen. Maar ook nog keta en ghb. Dan ben je echt levensmoe.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, een dealer die niet met zijn eigen spul kan omgaan
don't get high on your own supplyquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, kippen eten gewoon zichzelfquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, hou je bek. Serieus?![]()
![]()
Kip voeren aan een kip?
![]()
![]()
Ik zal het even aanpassen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neptietenoke jij bent nu 4 punten gezakt.
TOch mooi, uit nieuwsgierigheid gedaan. Ik dacht die heeft een natuurlijke afkeur..quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
Kip voeren aan een kip?
![]()
![]()
Zegt BSE/gekkekoeienziekte jou iets?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
Kip voeren aan een kip?
![]()
![]()
haha 4/10 would not hitquote:
gebeurde dagelijks bij het restaurant waar ik werkte..quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kom hier soms. Ik ben ga.aguyim, aangenaam.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe jij hier? Stel je maar eerst voor.
Hartstikke bedankt, ik zeg het alsnog niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik kom hier soms. Ik ben ga.aguyim, aangenaam.
Ja inderdaad, maar die werd ook pas de volgende ochtend weer wakker hoor en er lag een hele plas in de tent toen omdat ie zó overhit was dat het gewoon een kraan leekquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pep met wiet/xtc kan ik me nog wel voorstellen. Maar ook nog keta en ghb. Dan ben je echt levensmoe.
but why notquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:58 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, ik zeg het alsnog niet.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi experiment welquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TOch mooi, uit nieuwsgierigheid gedaan. Ik dacht die heeft een natuurlijke afkeur..
Niks is minder waar.
Dat had toch te maken met rundervoer (of hoe zeg je dat) waarin koeienresten zaten? Da's toch wat andersquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt BSE/gekkekoeienziekte jou iets?
Ja die aten resten van andere koeien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Mooi experiment wel.
[..]
Dat had toch te maken met rundervoer (of hoe zeg je dat) waarin koeienresten zaten? Da's toch wat anders.
Toen ik nog een klein rebels meisje was. M'n buurvrouw had kippen die telkens ontsnapten en dan kwamen hinderen in onze tuin terwijl ik kankerbang was, dus heb ik ze vervolgens uit wraak kip gevoerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
Kip voeren aan een kip?
![]()
![]()
Toch ging je vergelijking mankquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die aten resten van andere koeien.
Die dieren zijn ook dom. Als het onherkenbaar is eten ze alles, geldt ook voor ei.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein rebels meisje was. M'n buurvrouw had kippen die telkens ontsnapte en dan kwamen hinderen in onze tuin terwijl ik kankerbang was, dus heb ik ze vervolgens uit wraak kip gevoerd.
Ze bleven het ook gewoon eten
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Mooi experiment wel.
[..]
Dat had toch te maken met rundervoer (of hoe zeg je dat) waarin koeienresten zaten? Da's toch wat anders.
Ik lach serieus hardop, ei voeren aan een kip. Tamelijk onschuldig, doch sadistischquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die dieren zijn ook dom. Als het onherkenbaar is eten ze alles, geldt ook voor ei.
Pic doet het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook gewoon gefascineert blijven kijken
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lach serieus hardop, ei voeren aan een kip. Tamelijk onschuldig, doch sadistisch.
Worden de nieuwe eieren die ze leggen harder van. No shit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lach serieus hardop, ei voeren aan een kip. Tamelijk onschuldig, doch sadistisch.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar ze heeft zo´n lief gezicht...
Geloof ik best, je kan ze toch ook schelpjes geven waardoor de eieren harder worden? Deze stadse boy weetquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:02 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Worden de nieuwe eieren die ze leggen harder van. No shit.
Kankerachterlijk zijn ze inderdaad. Dus het is ook gewoon terecht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Verbaast me niet eens van een kip, zijn toch kkdom
en kklekker met paneermiddel en hete shitquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Verbaast me niet eens van een kip, zijn toch kkdom
Ja, grit. Helaas is dat minder coolquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geloof ik best, je kan ze toch ook schelpjes geven waardoor de eieren harder worden? Deze stadse boy weet.

Of je even met eerbied wilt praten over de Gallus gallus domesticusquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kankerachterlijk zijn ze inderdaad. Dus het is ook gewoon terecht.
Ga ze lekker aanbidden in de kfc johquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je even met eerbied wilt praten over de Gallus gallus domesticus [ afbeelding ].
Ik zal er vanavond één met eerbied in de oven schuivenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je even met eerbied wilt praten over de Gallus gallus domesticus [ afbeelding ].
Dat sowieso.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, maar maakt niet uit er zijn betere vrouwen(?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |