Trap er niet in boys. Bro's before hoes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik reken op een gevecht tussen Anthro en Noot nuOpwindend
Dat word geen gevechtquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind hem toch een sukkel dus winwinquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trap er niet in boys. Bro's before hoes.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat word geen gevechtmet alle respect voor PV.
Nou, geniet ervan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, wij zijn van een andere gewichtsklassequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat word geen gevechtmet alle respect voor PV.
Doe mee en trek met je negerschwanz ten strijdequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trap er niet in boys. Bro's before hoes.
Nah, zonnetje schijnt net weer lekker enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe mee en trek met je negerschwanz ten strijde
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nah, zonnetje schijnt net weer lekker enzo.
Jawel, maar dat interesseert je vast niks want het gaat niet over dronken in de goot liggen zoals bij allyquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Helemaal niemand met weekend verhalen btw? Allure? hoeveel gaten ben jij genomen?
Probeer het gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, maar dat interesseert je vast niks want het gaat niet over dronken in de goot liggen zoals bij ally
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Net iemand hoer genoemd, binnen 1 minuut post weg en note erbij
singersongwriterquote:
ging het over Carly?quote:
Da's godverdomme een goed idee, mijn waerde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
maar he, als je dan plaatjes gaat spammen doe dan chickpics ofso :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |