Ik hoor alleen maar smoesjes, blablabla.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was grapje.maar dan moet je wel geluk hebben dat telefoonservice het doet en dat ik het optijd lees, daar heb ik namelijk wel moeite mee
The People versus Wolfdaysquote:
SNAP IKquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar smoesjes, blablabla.
krijg wat, kut
wd dekt zich alvast in zodat ze Vas kan ontlopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was grapje.maar dan moet je wel geluk hebben dat telefoonservice het doet en dat ik het optijd lees, daar heb ik namelijk wel moeite mee
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
wd is een arrogante trut en voelt zichzelf te goed daarom doet ze zo
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
wd is een arrogante trut en voelt zichzelf te goed daarom doet ze zo
Wou dat ik zo makkelijk kon denkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 1 zo'n hipster en 2 punky's
Ik zet gewoon mijn muziek volgas naast die beesten, en zij zo van: " Ik negeer deze shit gewoon"
ik niet meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef Anthropos het volgende:
Ik heb thuis nog een pet van Cavello liggen? Een van jullie ravechicks die hem gratis wil hebben?
Jij stinkt naar vis.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat die vissen eens voelen hoe een feestje aanvoelt jonguh. Kutvissen
Echt hequote:
Shit, is het zo erg dat het in groningen nog ruikbaar is?quote:
Jonge met mdma wil je alleen maar aan me boobies zittenquote:
Nee ik klem me altijd aan dezelfde en nooit bij andere doe ik dat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit, is het zo erg dat het in groningen nog ruikbaar is?
[..]
Jonge met mdma wil je alleen maar aan me boobies zitten
Vismarktquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit, is het zo erg dat het in groningen nog ruikbaar is?
[..]
Jonge met mdma wil je alleen maar aan me boobies zitten
so so simpel iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he![]()
Zou het leven best makkelijk maken
Oh je bent dus autistisch, ik begrijp hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik klem me altijd aan dezelfde en nooit bij andere doe ik dat.
Voor heel even kan ik dat wel, maar daarna kickt de realiteit gezellig weer even inquote:
realiteit ontvlucht ik vaak middels verdovende middelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor heel even kan ik dat wel, maar daarna kickt de realiteit gezellig weer even in
Deze manquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso support ik team Mouzur en PV to the fullest.
To. The. Motherfucking. Fullest.
Iedereen heeft zo zijn eigen manier jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
realiteit ontvlucht ik vaak middels verdovende middelen.
Ik gebruik geen mdma maar wil ze wel vasthouden. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bent dus autistisch, ik begrijp het
Nee. Xxxxquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bent dus autistisch, ik begrijp het
Jij met cavias?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn eigen manier ja
En jij hier maar doen alsof je koning drugs ben, zeker al vergeten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik gebruik geen mdma maar wil ze wel vasthouden. Zo ben ik dan wel weer.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik 2 ancistrus zie vechten maak ik mij gelijk zorgen
Aldoor die gold nugget inde gaten houden of die neit gepest word
Nee hoor, maar niet omdat ik zelf overal ervaring mee heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij hier maar doen alsof je koning drugs ben, zeker al vergeten?
Ahwwwwquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik 2 ancistrus zie vechten maak ik mij gelijk zorgen
Aldoor die gold nugget inde gaten houden of die neit gepest word
Die kan ik niet innemenquote:
Toen liep je anders aardig rond te bazuinen dat je alles gedaan hebt en dat je vaak neemt. Je valt door de mand. Doeiii.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee hoor, maar niet omdat ik zelf overal ervaring mee heb.
Ik vermoedt pokemonquote:
Haha, kanker op huismus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen liep je anders aardig rond te bazuinen dat je alles gedaan hebt en dat je vaak neemt. Je valt door de mand. Doeiii.
Ja maar jijquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik gebruik geen mdma maar wil ze wel vasthouden. Zo ben ik dan wel weer.
Jij bent er zo een die zn leven aan elkaar liegt.quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:quote:
ik heb tegenwoordig bijna alleen nog boeren petten, maar in het dagelijks leven heb ik dan ook nooit meer een pet op, alleen tijdens het beunenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik wel, maar past niet meer. Tevens heb ik nu stijlvolle petten.
Ja, zo ben ik dan wel weerquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die zn leven aan elkaar liegt.
Praktisch gezien wel. Skere boi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik dan wel weer. Eigenlijk ben ik Ynuhh.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Praktisch gezien wel. Skere boi.
Ik als m'n haren niet goed blijven zitten. Zet ik gewoon een donkerblauwe cap van RL op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig bijna alleen nog boeren petten, maar in het dagelijks leven heb ik dan ook nooit meer een pet op, alleen tijdens het beunen
Flikker op met je pokemon shit manquote:
mijn haar zit altijd goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:28 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik als m'n haren niet goed blijven zitten. Zet ik gewoon een donkerblauwe cap van RL op.
Heeft ook geen zin.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:29 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in. Zit niet in de aard van het beestje.
BEN JE JALOERS JA.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op donderdag 23 augustus 2012 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Leuke jongen, 8/10 zou geven.
:S
Van mij tot een bepaalde lengte, dan komt er krul in en weet ik niet meer wat ik ermee moet doen.quote:
quote:
Ik kan het niet hebben als je anderen naast mij complimentjes geeft nee.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben als je anderen naast mij complimentjes geeft nee.
Ik zou maar daar mee oppassen.
Hoe reken jij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Je bent nu 1 punt gezakt waardoor je op 7,5 zit.
Still a big +quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Echtquote:
Zat hij hoger dan mij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Mag ie zelf op antwoordenquote:
Trap er niet in boys. Bro's before hoes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik reken op een gevecht tussen Anthro en Noot nuOpwindend
Dat word geen gevechtquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind hem toch een sukkel dus winwinquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trap er niet in boys. Bro's before hoes.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat word geen gevechtmet alle respect voor PV.
Nou, geniet ervan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, wij zijn van een andere gewichtsklassequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat word geen gevechtmet alle respect voor PV.
Doe mee en trek met je negerschwanz ten strijdequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trap er niet in boys. Bro's before hoes.
Nah, zonnetje schijnt net weer lekker enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe mee en trek met je negerschwanz ten strijde
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nah, zonnetje schijnt net weer lekker enzo.
Jawel, maar dat interesseert je vast niks want het gaat niet over dronken in de goot liggen zoals bij allyquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
Helemaal niemand met weekend verhalen btw? Allure? hoeveel gaten ben jij genomen?
Probeer het gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, maar dat interesseert je vast niks want het gaat niet over dronken in de goot liggen zoals bij ally
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Net iemand hoer genoemd, binnen 1 minuut post weg en note erbij
singersongwriterquote:
ging het over Carly?quote:
Da's godverdomme een goed idee, mijn waerde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
maar he, als je dan plaatjes gaat spammen doe dan chickpics ofso :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |