Oh je bent dus autistisch, ik begrijp hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik klem me altijd aan dezelfde en nooit bij andere doe ik dat.
Voor heel even kan ik dat wel, maar daarna kickt de realiteit gezellig weer even inquote:
realiteit ontvlucht ik vaak middels verdovende middelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor heel even kan ik dat wel, maar daarna kickt de realiteit gezellig weer even in
Deze manquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso support ik team Mouzur en PV to the fullest.
To. The. Motherfucking. Fullest.
Iedereen heeft zo zijn eigen manier jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
realiteit ontvlucht ik vaak middels verdovende middelen.
Ik gebruik geen mdma maar wil ze wel vasthouden. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bent dus autistisch, ik begrijp het
Nee. Xxxxquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bent dus autistisch, ik begrijp het
Jij met cavias?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn eigen manier ja
En jij hier maar doen alsof je koning drugs ben, zeker al vergeten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik gebruik geen mdma maar wil ze wel vasthouden. Zo ben ik dan wel weer.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik 2 ancistrus zie vechten maak ik mij gelijk zorgen
Aldoor die gold nugget inde gaten houden of die neit gepest word
Nee hoor, maar niet omdat ik zelf overal ervaring mee heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij hier maar doen alsof je koning drugs ben, zeker al vergeten?
Ahwwwwquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik 2 ancistrus zie vechten maak ik mij gelijk zorgen
Aldoor die gold nugget inde gaten houden of die neit gepest word
Die kan ik niet innemenquote:
Toen liep je anders aardig rond te bazuinen dat je alles gedaan hebt en dat je vaak neemt. Je valt door de mand. Doeiii.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee hoor, maar niet omdat ik zelf overal ervaring mee heb.
Ik vermoedt pokemonquote:
Haha, kanker op huismus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen liep je anders aardig rond te bazuinen dat je alles gedaan hebt en dat je vaak neemt. Je valt door de mand. Doeiii.
Ja maar jijquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik gebruik geen mdma maar wil ze wel vasthouden. Zo ben ik dan wel weer.
Jij bent er zo een die zn leven aan elkaar liegt.quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:quote:
ik heb tegenwoordig bijna alleen nog boeren petten, maar in het dagelijks leven heb ik dan ook nooit meer een pet op, alleen tijdens het beunenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik wel, maar past niet meer. Tevens heb ik nu stijlvolle petten.
Ja, zo ben ik dan wel weerquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die zn leven aan elkaar liegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |