Ik hoor alleen maar smoesjes, blablabla.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was grapje.maar dan moet je wel geluk hebben dat telefoonservice het doet en dat ik het optijd lees, daar heb ik namelijk wel moeite mee
The People versus Wolfdaysquote:
SNAP IKquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar smoesjes, blablabla.
krijg wat, kut
wd dekt zich alvast in zodat ze Vas kan ontlopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was grapje.maar dan moet je wel geluk hebben dat telefoonservice het doet en dat ik het optijd lees, daar heb ik namelijk wel moeite mee
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
wd is een arrogante trut en voelt zichzelf te goed daarom doet ze zo
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
wd is een arrogante trut en voelt zichzelf te goed daarom doet ze zo
Wou dat ik zo makkelijk kon denkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 1 zo'n hipster en 2 punky's
Ik zet gewoon mijn muziek volgas naast die beesten, en zij zo van: " Ik negeer deze shit gewoon"
ik niet meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef Anthropos het volgende:
Ik heb thuis nog een pet van Cavello liggen? Een van jullie ravechicks die hem gratis wil hebben?
Jij stinkt naar vis.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat die vissen eens voelen hoe een feestje aanvoelt jonguh. Kutvissen
Echt hequote:
Shit, is het zo erg dat het in groningen nog ruikbaar is?quote:
Jonge met mdma wil je alleen maar aan me boobies zittenquote:
Nee ik klem me altijd aan dezelfde en nooit bij andere doe ik dat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit, is het zo erg dat het in groningen nog ruikbaar is?
[..]
Jonge met mdma wil je alleen maar aan me boobies zitten
Vismarktquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit, is het zo erg dat het in groningen nog ruikbaar is?
[..]
Jonge met mdma wil je alleen maar aan me boobies zitten
so so simpel iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he![]()
Zou het leven best makkelijk maken
Oh je bent dus autistisch, ik begrijp hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik klem me altijd aan dezelfde en nooit bij andere doe ik dat.
Voor heel even kan ik dat wel, maar daarna kickt de realiteit gezellig weer even inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |