Zie het probleem niet zo, als het een hoer is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Net iemand hoer genoemd, binnen 1 minuut post weg en note erbij
Jouw smaak is echt meesterlijk weet je datquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's godverdomme een goed idee, mijn waerde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was voor de SGP policyquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef MouzurX het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat de enige plaatjes die gepost werden jailbait waren?
Oh je was op die party? wat voro drugs en op wat voor manier loco? zie het hier nooit eigenlijk... ja op drankquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Veel mensen loco zien gaan op drugsOok wel een beetje dat het eng werd bij sommigen
Thanks, sommigen kunnen dat niet handelen en vallen me aan. Ik noem geen namenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw smaak is echt meesterlijk weet je dat
damn.
zzoks plsquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie het probleem niet zo, als het een hoer is.
Moeten ze hier meer hebben, zulkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks, sommigen kunnen dat niet handelen en vallen me aan. Ik noem geen namen.
Beste figuurtjes, vooral 3 is nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's godverdomme een goed idee, mijn waerde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was zaterdag bij Voltt Loves Summer en gister Lockdown ja. Nja sommigen denken dat het slim is om ghb te nemen als ze al fucking hard gaan op xtc en dan gaan die ogen echt gewoon kanker eng heen en weer, helemaal naar achter dat je alleen oogwit ziet enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je was op die party? wat voro drugs en op wat voor manier loco? zie het hier nooit eigenlijk... ja op drank
Die 3e is Zosk overheen geweest. Stel je de achterkant al druipend van Zosk's troost voor en bekijk die foto dan opnieuwquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Beste figuurtjes, vooral 3 is nice.
*note to self: geen ghb nemen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was zaterdag bij Voltt Loves Summer en gister Lockdown ja. Nja sommigen denken dat het slim is om ghb te nemen als ze al fucking hard gaan op xtc en dan gaan die ogen echt gewoon kanker eng heen en weer, helemaal naar achter dat je alleen oogwit ziet enzoEn schuimbekken en kokhalzen/kotsen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
ZOSK WAHRHEIT WACHT IN HET STEEGJE OP JE OM JE IN JE KONTJE TE NEMEN. Trap niet in zijn verhalen, niks sigaretje roken.
Ik weet niet hoe hij eruit ziet, dus kan me geen voorstelling maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die 3e is Zosk overheen geweest. Stel je de achterkant al druipend van Zosk's troost voor en bekijk die foto dan opnieuw
Wow :S sorry hoor maar zulke figuren verdienen het ook. Gelukkig ga ik nooit naar dat soort feestjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was zaterdag bij Voltt Loves Summer en gister Lockdown ja. Nja sommigen denken dat het slim is om ghb te nemen als ze al fucking hard gaan op xtc en dan gaan die ogen echt gewoon kanker eng heen en weer, helemaal naar achter dat je alleen oogwit ziet enzoEn schuimbekken en kokhalzen/kotsen
Ik zou best een keer ghb willen waarna ik door 2 chicks word verkracht. Dat is nog een fantasie van mijquote:
ik acht de kans vrij klein dat 2 vrouwen mij willen verkrachten. dus dan hoef ik die ghb ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou best een keer ghb willen waarna ik door 2 chicks word verkracht. Dat is nog een fantasie van mij
Lekker hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij eruit ziet, dus kan me geen voorstelling maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |