Toch ging je vergelijking mankquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die aten resten van andere koeien.
Die dieren zijn ook dom. Als het onherkenbaar is eten ze alles, geldt ook voor ei.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein rebels meisje was. M'n buurvrouw had kippen die telkens ontsnapte en dan kwamen hinderen in onze tuin terwijl ik kankerbang was, dus heb ik ze vervolgens uit wraak kip gevoerd.
Ze bleven het ook gewoon eten
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Mooi experiment wel.
[..]
Dat had toch te maken met rundervoer (of hoe zeg je dat) waarin koeienresten zaten? Da's toch wat anders.
Ik lach serieus hardop, ei voeren aan een kip. Tamelijk onschuldig, doch sadistischquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die dieren zijn ook dom. Als het onherkenbaar is eten ze alles, geldt ook voor ei.
Pic doet het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook gewoon gefascineert blijven kijken
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lach serieus hardop, ei voeren aan een kip. Tamelijk onschuldig, doch sadistisch.
Worden de nieuwe eieren die ze leggen harder van. No shit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lach serieus hardop, ei voeren aan een kip. Tamelijk onschuldig, doch sadistisch.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar ze heeft zo´n lief gezicht...
Geloof ik best, je kan ze toch ook schelpjes geven waardoor de eieren harder worden? Deze stadse boy weetquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:02 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Worden de nieuwe eieren die ze leggen harder van. No shit.
Kankerachterlijk zijn ze inderdaad. Dus het is ook gewoon terecht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Verbaast me niet eens van een kip, zijn toch kkdom
en kklekker met paneermiddel en hete shitquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Verbaast me niet eens van een kip, zijn toch kkdom
Ja, grit. Helaas is dat minder coolquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geloof ik best, je kan ze toch ook schelpjes geven waardoor de eieren harder worden? Deze stadse boy weet.

Of je even met eerbied wilt praten over de Gallus gallus domesticusquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kankerachterlijk zijn ze inderdaad. Dus het is ook gewoon terecht.
Ga ze lekker aanbidden in de kfc johquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je even met eerbied wilt praten over de Gallus gallus domesticus [ afbeelding ].
Ik zal er vanavond één met eerbied in de oven schuivenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je even met eerbied wilt praten over de Gallus gallus domesticus [ afbeelding ].
Dat sowieso.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, maar maakt niet uit er zijn betere vrouwen(?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |