Dit heb ik ooit bij een kip gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
My miiiiind is tellin me nooooo, but my boooodyyyyy
Zij is best wel mooiquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Doe mij deze maar. Splitten jullie die van jou maar.
[ afbeelding ]
Godverdomme, de crack era was in de jaren '80 hoor. Je bent te laat geborenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is echt, hij had ketamine, mdma, heeel veel pep en wiet op, en was al 4 dagen bezig dus die GHB sloeg helemaal verkeerd in, ogen ook bloeddoorlopen en shitDacht dat ie stuipen zou krijgen en vervolgens niet meer zou bewegen/wakker worden ofzo
en neuh ghb geeft juist euforie en krijg je energie van ofzo en lichtelijk dronken gevoel, troep
Sick.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit bij een kip gedaan![]()
Die kon het wel waarderen overigens.
Same.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
das dan ook wel wat veel van het goedequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is echt, hij had ketamine, mdma, heeel veel pep en wiet op, en was al 4 dagen bezig dus die GHB sloeg helemaal verkeerd in, ogen ook bloeddoorlopen en shitDacht dat ie stuipen zou krijgen en vervolgens niet meer zou bewegen/wakker worden ofzo
en neuh ghb geeft juist euforie en krijg je energie van ofzo en lichtelijk dronken gevoel, troep
Hahaha, hou je bek. Serieus?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pep met wiet/xtc kan ik me nog wel voorstellen. Maar ook nog keta en ghb. Dan ben je echt levensmoe.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, een dealer die niet met zijn eigen spul kan omgaan
don't get high on your own supplyquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, kippen eten gewoon zichzelfquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, hou je bek. Serieus?![]()
![]()
Kip voeren aan een kip?
![]()
![]()
Ik zal het even aanpassen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neptietenoke jij bent nu 4 punten gezakt.
TOch mooi, uit nieuwsgierigheid gedaan. Ik dacht die heeft een natuurlijke afkeur..quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
Kip voeren aan een kip?
![]()
![]()
Zegt BSE/gekkekoeienziekte jou iets?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
Kip voeren aan een kip?
![]()
![]()
haha 4/10 would not hitquote:
gebeurde dagelijks bij het restaurant waar ik werkte..quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kom hier soms. Ik ben ga.aguyim, aangenaam.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe jij hier? Stel je maar eerst voor.
Hartstikke bedankt, ik zeg het alsnog niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik kom hier soms. Ik ben ga.aguyim, aangenaam.
Ja inderdaad, maar die werd ook pas de volgende ochtend weer wakker hoor en er lag een hele plas in de tent toen omdat ie zó overhit was dat het gewoon een kraan leekquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pep met wiet/xtc kan ik me nog wel voorstellen. Maar ook nog keta en ghb. Dan ben je echt levensmoe.
but why notquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:58 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, ik zeg het alsnog niet.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi experiment welquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TOch mooi, uit nieuwsgierigheid gedaan. Ik dacht die heeft een natuurlijke afkeur..
Niks is minder waar.
Dat had toch te maken met rundervoer (of hoe zeg je dat) waarin koeienresten zaten? Da's toch wat andersquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt BSE/gekkekoeienziekte jou iets?
Ja die aten resten van andere koeien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Mooi experiment wel.
[..]
Dat had toch te maken met rundervoer (of hoe zeg je dat) waarin koeienresten zaten? Da's toch wat anders.
Toen ik nog een klein rebels meisje was. M'n buurvrouw had kippen die telkens ontsnapten en dan kwamen hinderen in onze tuin terwijl ik kankerbang was, dus heb ik ze vervolgens uit wraak kip gevoerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
Kip voeren aan een kip?
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |