Nja laatste festival waar ik was ook hoor, stond een gast helemaal strak maar was ook fucking boos omdat ie iets kwijt was, nam ie (te) veel ghb en nadat ie op de tent gesprongen had en panisch aan het schreeuwen was kwam er stoom van zijn hele lichaam afquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow :S sorry hoor maar zulke figuren verdienen het ook. Gelukkig ga ik nooit naar dat soort feestjes.
Soms een overdosis suiker van alle koekjes bij de thee maar dan speel ike ven met de hond en ben ik weer in orde
Wat is dit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
ZOSK WAHRHEIT WACHT IN HET STEEGJE OP JE OM JE IN JE KONTJE TE NEMEN. Trap niet in zijn verhalen, niks sigaretje roken.
Oh same hier hoor. Maar dromen mag!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik acht de kans vrij klein dat 2 vrouwen mij willen verkrachten. dus dan hoef ik die ghb ook niet.
een beetje xtc op zo'n feest kan wel leuk zijn
Die 2e is sws mijn droomvrouw.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
BUT WAIT. There's moar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
BUT WAIT. There's moar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk, ik heb mijn poepertje dicht getaped.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu extra awkward tussen jullie word in de rookpauze.
Groetjes van Vaseline_
Vaseline kunnen ze wel gebruiken dan in de rookpauzesquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu extra awkward tussen jullie word in de rookpauze.
Groetjes van Vaseline_
wow is dit echt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja laatste festival waar ik was ook hoor, stond een gast helemaal strak maar was ook fucking boos omdat ie iets kwijt was, nam ie (te) veel ghb en nadat ie op de tent gesprongen had en panisch aan het schreeuwen was kwam er stoom van zijn hele lichaam af. En toen knock out, ja dan vraag je erom
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vaseline kunnen ze wel gebruiken dan in de rookpauzes
[..]
quote:
quote:
Van 3 kan ik het gezicht niet zien, maar lijkt me ook wel een lief meisje. En anders 5 inderdaad.quote:
[..]
Als beste vriendinquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van 3 kan ik het gezicht niet zien, maar lijkt me ook wel een lief meisje. En anders 5 inderdaad.
Ja is echt, hij had ketamine, mdma, heeel veel pep en wiet op, en was al 4 dagen bezig dus die GHB sloeg helemaal verkeerd in, ogen ook bloeddoorlopen en shitquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow is dit echt?ziekie. Snap sws niet waarom ghb bij een hard feest? word je toch altijd duf enzo van?
shopmaatje iddquote:
wie is dat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Doe mij deze maar. Splitten jullie die van jou maar.
[ afbeelding ]
Uiteraard. Wat moet je er anders mee? Seks hebben?quote:
Kut junk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is echt, hij had ketamine, mdma, heeel veel pep en wiet op, en was al 4 dagen bezig dus die GHB sloeg helemaal verkeerd in, ogen ook bloeddoorlopen en shitDacht dat ie stuipen zou krijgen en vervolgens niet meer zou bewegen/wakker worden ofzo
en neuh ghb geeft juist euforie en krijg je energie van ofzo en lichtelijk dronken gevoel, troep
Neptietenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Doe mij deze maar. Splitten jullie die van jou maar.
[ afbeelding ]
Jezus dan spoor je ook echt duidelijk nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is echt, hij had ketamine, mdma, heeel veel pep en wiet op, en was al 4 dagen bezig dus die GHB sloeg helemaal verkeerd in, ogen ook bloeddoorlopen en shitDacht dat ie stuipen zou krijgen en vervolgens niet meer zou bewegen/wakker worden ofzo
en neuh ghb geeft juist euforie en krijg je energie van ofzo en lichtelijk dronken gevoel, troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |