Omdat Ynuhh altijd zo ontzettend elitair liep te doen terwijl ze in haar history echt een bagger user was, en de traces leverde gewoon geen doorslaggevend bewijs.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom tracen als je er geen heisa van wilt maken
Wow, dat zou episch zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gaan we samenskaff alladay en dan 's avonds bij chriz2k crashen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"HAW HAW HAW Járenlang heb ik al die lui iets laten geloven wat niet waard was, ik weet namelijk niks van muziek of bandjes en ga nooit naar concerten!!! WHAA-HARHARHAR"
Maar dat was ook omdat ze die nooit gepost had, maar stonden alleen op d'r photobucket toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had wel gebacktraced, maar had geen zin er een heisa van te maken. Die MySpace foto en die foto van dat blog toen.
En ik dacht dat iemand ooit meer foto's had gezien en haar op hyves of facebook had dus dacht het zal wel
Huh, heb haar nooit anders dan lief zien postenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat Ynuhh altijd zo ontzettend elitair liep te doen terwijl ze in haar history echt een bagger user was, en de traces leverde gewoon geen doorslaggevend bewijs.
Ja daar zie ik de lol dus ook niet van in.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"HAW HAW HAW Járenlang heb ik al die lui iets laten geloven wat niet waard was, ik weet namelijk niks van muziek of bandjes en ga nooit naar concerten!!! WHAA-HARHARHAR"
Ik vind het wel een beetje eng, ze ging ongeveer naar dezelfde feesten, stel dat hij/zij daar wel daadwerkelijk heenging en me nu kan stalkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wie wil jou nou stalkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje eng, ze ging ongeveer naar dezelfde feesten, stel dat hij/zij daar wel daadwerkelijk heenging en me nu kan stalken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me best voorstellen dat het lollig is om anderen wat wijs te maken (iets van machtswellust of zo) maar dat zo lang volhouden, daar kan ik nooit zo bij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar zie ik de lol dus ook niet van in.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
Vraag me serieus af wat de psychologische verklaring achter dat faken is. Het verloopt ook bijna altijd via een vast patroon. De faker druipt altijd na de onthulling in stilte af bijvoorbeeld.
Idd voor een dagjequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat het lollig is om anderen wat wijs te maken (iets van machtswellust of zo) maar dat zo lang volhouden, daar kan ik nooit zo bij..
Aandacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Damn wat een mensen zoals die krentenbol... komt maar 1 ding constant op in mijn hoofd:
WAAROM!?
monkyyy niet, die bleef gewoon..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
Vraag me serieus af wat de psychologische verklaring achter dat faken is. Het verloopt ook bijna altijd via een vast patroon. De faker druipt altijd na de onthulling in stilte af bijvoorbeeld.
monkyyy niet. Die bleef gewoon. See if I care, zei hij nog.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
ZOVEEL FUCKING MOEITE?quote:
Ik moet soms gewoon lachen om jou. Sauwryquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt het antwoord? jij bent ook een faker? Licht toe.
Positieve aandacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ZOVEEL FUCKING MOEITE?ga dan in je blote lul langs de middelbare school ofso.
de echte monkyyy was ook een zij..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
monkyyy niet. Die bleef gewoon. See if I care, zei hij nog.
Nee ze had ook pics in haar Fobo. Ik heb maar 1 pic op photobucket gezien en dat was op een boot ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat was ook omdat ze die nooit gepost had, maar stonden alleen op d'r photobucket toch.
Ik heb het dus over de fakers die faken volgens dat vaste patroon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
monkyyy niet, die bleef gewoon..
yeah yeah, sure surequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de echte monkyyy was ook een zij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |