daar is die burka dan wel weer handig voor..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoofddoek met knoflookadem.
wat zeg je? ik versta geen limburgsquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Pleur dat verhaal gewoon hier neer. Wil jij weer special one zijn.
wait, wut? Nou dát weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef BobbyB het volgende:
Ik weet niet meer dan wat Chai net verteld, dat ynuhh fake is. Wie erachter zit weet ik dus ook niet.
Wel met ingebouwd gasmasker aub.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar is die burka dan wel weer handig voor..
Hoi ik ben Ynuhhquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef Allure_ het volgende:
Sowieso wil ik met ynuhh naar appelsap.O f het nou man vrouw onzijdig oud of jong is
.
Bij deze shoutout =$
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat zeg je? ik versta geen limburgs
Ja gewoon weinig foto's en veel geluk gehad dat niemand eerder was gaan backtracen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wait, wut? Nou dát weer.
Heeftie nog behoorlijk lang volgehouden dan.
En wie is krentebol?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik denk dat Ynuhh gewoon Krentenbol. is.
Wie heeft haar onderzocht dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon weinig foto's en veel geluk gehad dat niemand eerder was gaan backtracen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat zeg je? ik versta geen limburgs
Mooi dit. Hoe is dit aan het licht gekomen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon weinig foto's en veel geluk gehad dat niemand eerder was gaan backtracen.
Ik had wel gebacktraced, maar had geen zin er een heisa van te maken. Die MySpace foto en die foto van dat blog toen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
link naar desbetreffende hiergenoemde onthulling?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Vraag me af of Yvonne nu weleens lurkt hier om te kijken of er over hem/haar gepraat word na die onthulling
Die zit met een semi harde pener dan wel opgezwolle clit te spytoolen op haar naamquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Vraag me af of Yvonne nu weleens lurkt hier om te kijken of er over hem/haar gepraat word na die onthulling
Waarom tracen als je er geen heisa van wilt makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had wel gebacktraced, maar had geen zin er een heisa van te maken. Die MySpace foto en die foto van dat blog toen.
En ik dacht dat iemand ooit meer foto's had gezien en haar op hyves of facebook had dus dacht het zal wel
Ene Maxime uit Belgiequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou leuk voor degene van wie de foto's zijn gebruikt voor dat fake fobo dan![]()
!
Ohhh wat ergquote:
"HAW HAW HAW Járenlang heb ik al die lui iets laten geloven wat niet waard was, ik weet namelijk niks van muziek of bandjes en ga nooit naar concerten!!! WHAA-HARHARHARquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zit met een semi harde pener dan wel opgezwolle clit te spytoolen op haar naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |