de schreef de afkorting voor de vriendelijke groeten in verkeerde volgordequote:
Die is gewoon door de hele SC gegaan via PM en DM.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel begrepenvolgens mij zat ik 4 jaar geleden nog te geilen op hem
Benieuwd wat ie heeft gedaan met mijn penis foto.
quote:
Heilig ..quote:
een echtequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse ben ik
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
de schreef de afkorting voor de vriendelijke groeten in verkeerde volgorde
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is gewoon door de hele SC gegaan via PM en DM.
Is het een 'hem'quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel begrepenvolgens mij zat ik 4 jaar geleden nog te geilen op hem
Benieuwd wat ie heeft gedaan met mijn penis foto.
en al je broers, zussen, neven en nichten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse ben ik
Dat kan niemand handelen hier.quote:
Dat begreep ik wel jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is het een 'hem'?!
[ afbeelding ]
Ja, we komen met veelquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en al je broers, zussen, neven en nichten?
Oh ik dacht dat ik de enige was die jou nog nooit had gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan niemand handelen hier.
Ik zou er wel even op sabbelen ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Wat vond je er van bobby? gay mening telt dubbel voor mij.
mompelt iets over turkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, we komen met veel
En met snor.
Geen idee. Heb het idee dat zo iemand dan meer fake foto's had verzameld, omdat dat soort personen graag willen dat er ergens op gegeild wordt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is het een 'hem'?!
[ afbeelding ]
egoboost +40quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou er wel even op sabbelen ja.
4ebe is het best bewaarde geheim van fokquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de enige was die jou nog nooit had gezien
Ik geloof niet dat jij de enige bent.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de enige was die jou nog nooit had gezien
Pleur dat verhaal gewoon hier neer. Wil jij weer special one zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef Allure_ het volgende:
bobby jongen geef eens het verhaal via pm dan en niet allemaal ghetto doen hier omdat jij weer info hebt die wij niet hebben
Hoofddoek met knoflookadem.quote:
Wat nou weerquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef Allure_ het volgende:
bobby jongen geef eens het verhaal via pm dan en niet allemaal ghetto doen hier omdat jij weer info hebt die wij niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |