Begrijpelijk, op 14-jarigen zou ik ook afkomen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik deed dat ook altijd, maar dan andersom.
die mod.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die gestippelde weet ik wel, wie is de beer?
Nogmaals, dont carequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bang voor wat je gaat uitvinden ook, natuurlijk. Soms is het gewoon beter om de illusie in stand te houden.
te veel moeite.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerste keren misschien nog niet, maar gewoon even doorzetten en bijna dagelijks postten dan komt het vanzelf. Moet je wel af en toe zelf ook positief anderen pijpen.
Zo te zien wel, weet niet zeker.quote:
ik ben geen modquote:
Dat zijn de homo's waar ik niet tegen kan. Zo'n dickriders die echt naar de pik roepen zeg maar.quote:
Van die bobby'squote:Op maandag 27 augustus 2012 14:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat zijn de homo's waar ik niet tegen kan. Zo'n dickriders die echt naar de pik roepen zeg maar.
Bij 1 persoon wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
Nogmaals, dont care
Nou ja bij 1 persoon
nevermind.quote:
Net een vrouw hequote:
Vind ik ook. Dat veelbetekenend ge-jeweetwel maakt het er niet transparanter op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef Anthropos het volgende:
Waarom noemen jullie niet de namen? Dat is veel handiger.
Wel zwaar ja, broodje kaas voor iemand van 38kg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:48 schreef Zosk het volgende:
Ik ga zo kotsen, denk ik. Net twee broodjes met kaas op maar die vielen niet zo goed.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net een vrouw he
"HEY JONGENS ECHT IETS MEEGMAAKT!!!"
vertel meid
"OHNEEEE LAAT MAAR HIHI"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |