Tsss, heb je niet nagewreven met een droge stoffen doek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vloeren drogen ook niet op snel zeg
Ja, ik vind het wel goed zoquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Tsss, heb je niet nagewreven met een droge stoffen doek.
Ik ben trots..quote:
Nooit te nat dweilen. Oh en daarna altijd even alles tegen elkaar openzetten... gaat het heel snelquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vloeren drogen ook niet op snel zeg
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Nooit te nat dweilen. Oh en daarna altijd even alles tegen elkaar openzetten... gaat het heel snel
tips van assepoester
cavias kanje daarna wel weer opwarmen via magnetronquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Keep them coming
Ik kan hier alleen niets tegen elkaar open zetten, want dan vatten de cavia's kou![]()
Kutcavia's. Blijf je je hele leven cavia's als huisdier houden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Keep them coming
Ik kan hier alleen niets tegen elkaar open zetten, want dan vatten de cavia's kou![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cavias kanje daarna wel weer opwarmen via magnetron
laptop op hun kooi zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Keep them coming
Neequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kutcavia's. Blijf je je hele leven cavia's als huisdier houden?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, of gewoon als Swiffer gebruiken.
Hier 20, maar het is meer de tocht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laptop op hun kooi zetten.
en tis 25 graden..
Laten we het hopen. Is er dan plaats voor een man in je leven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NeeIk denk dat er ooit wel een einde aan komt.
gvdquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kutcavia's. Blijf je je hele leven cavia's als huisdier houden?
Ja, 1 zo'n hipster en 2 punky'squote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]van die langharigen kan zeker wel..toch
Hoeveel heb jij?
Ik heb btw vaak dat ik mijn muziek niet hard durf te zetten vanwege trillingen met aquarium.
Nee, ik blijf altijd alleen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Is er dan plaats voor een man in je leven.
aquarium op je subwoofer zettenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Hoeveel heb jij?
Ik heb btw vaak dat ik mijn muziek niet hard durf te zetten vanwege trillingen met aquarium.
Laat die vissen eens voelen hoe een feestje aanvoelt jonguh. Kutvissenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Hoeveel heb jij?
ging jij nou naar thrillogy? (zoiets las ik hier volgens mij toen ik de onzin van dwc aan het nalezen was )quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat die vissen eens voelen hoe een feestje aanvoelt jonguh. Kutvissen
Wil je dat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik blijf altijd alleen.
Zoals Sahir S. had voorspeld
Ik wil wel, maar wd wilt mij niet meeten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ging jij nou naar thrillogy? (zoiets las ik hier volgens mij toen ik de onzin van dwc aan het nalezen was )
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
My miiiiind is tellin me nooooo, but my boooodyyyyy
nou en? kun je toch erheen gaan..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar wd wilt mij niet meeten.
Ik ben te waus om je te herkennen danquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar wd wilt mij niet meeten.
Pillenchicksquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben te waus om je te herkennen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |