quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo zoeken naar taylor en neit naar carly? :S
Ik zal eens kijken of ik dat online kan bestellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat algexit hoef je maar 1 dopje per week van te doen, je ziet na 2 weken al dik verschil. Just sayin.
Np. Wel prijzig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik dat online kan bestellen
Thx voor de tip
Neequote:
quote:
quote:
Nee ze is het volgens mij ook nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Filmpje helemaal gezien btw... en volgens mij is dat haar ook echt nietandere mond, andere ogen... kleinere tieten volgens mij zelfs.
Niets bijzonders, instellen van automatische incasso. Ik was nog steeds die acceptgiro's aan het invoeren.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niets bijzonders, instellen van automatische incasso. Ik was nog steeds die acceptgiro's aan het invoeren..
Maar daarna nam ze uitgebreid de tijd om vragen te beantwoorden, en heeft wel drie keer gezegd met wie ik gesproken heb, met naam en toenaam. Dat was overduidelijk een instructie..
Wat een opluchtingquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ze is het volgens mij ook niet
Nee, ik bedoel dat zij overduidelijk een instructie had gekregen om die naam duidelijk te noemen, in het kader van klantvriendelijkheid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
acceptgiro's nog? hahaha.
Wat heb je met die instructie gedaan?
Ohzo. Ze hielt zich dus goed aan haar script.. of ze is net begonnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat zij overduidelijk een instructie had gekregen om die naam duidelijk te noemen, in het kader van klantvriendelijkheid.
4ebe is net weg, anders kon ze jou ook nog even fuckingquote:
krediets naar jezelfquote:
Ja verdomme alles weer beginnen, waarom leven we toch deze levens, die tegen onze zin zijn. Ik pleit voor een beter leven zonder maandagen of werk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die spreekt iedereen aan denk ik. Maandag, kankerdag. Dat is mijn levensmotto.
dan moet je SP stemmenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik pleit voor een beter leven zonder maandagen of werk.
Als je genoeg geld hebt kan dat. Heb nog niets gedaan m.b.t. werk vandaagquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja verdomme alles weer beginnen, waarom leven we toch deze levens, die tegen onze zin zijn. Ik pleit voor een beter leven zonder maandagen of werk.
quote:
Wil ik ook. Maja ik moet zo weer naar de lesquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt kan dat. Heb nog niets gedaan m.b.t. werk vandaag.
Hoezo? jij ziet het als verlengde van je weekend ofso? rarequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar toch, monday funday.
Wat doe je dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar toch, monday funday.
dat bedoel ik niet als positief ietsquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Wil ik ook. Maja ik moet zo weer naar de les![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet als positief iets
Ik vind iedere dag mooiquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? jij ziet het als verlengde van je weekend ofso? rare
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind iedere dag mooi. Behalve vrijdag.
Good boyquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Anthropos het volgende:
Ik ben trouwens echt trots op mezelf. Heb gisteren mijn pakje sigaretten maar in de container gegooid, want ik had echt het gevoel dat ik dood ging.
Hij mag mijn puni wel likken, maar ik heb meer te doen dan alleen hem =$quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]? hebje seks gehad met je prisonboy?
Je kunt ook overdrijven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nice, nu nog volhouden en dan zijn we binnenkort rijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Good boyik heb dit weekend zelfs de sigaretten die me werden aangeboden vuil aangekeken
Dat klinkt niet zo geil als je het zo zegt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij mag mijn puni wel likken, maar ik heb meer te doen dan alleen hem =$
Wat een responsquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrijdag is ook goedquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind iedere dag mooi. Behalve vrijdag.
Vrijdagenquote:
Daarom heb ik vrij vandaag ^^quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Is ook overdreven, maar ik echt totaal geen zin om iets te voeren.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, vind ik soms gewoon alle dagen goed en op andere momenten geen enkele eigenlijkquote:
Als ik mijn opdrachten maar af krijg is hier alles prima, dus ik kan rustig aan doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom heb ik vrij vandaag ^^
Als je rustig aan kan doen, heb je niet genoeg opdrachtenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:34 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Als ik mijn opdrachten maar af krijg is hier alles prima, dus ik kan rustig aan doen.
Stage hè. 20 weken de tijd voor 6 opdrachten en heb er al een zo goed als afquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je rustig aan kan doen, heb je niet genoeg opdrachten
Het was erg bevredigend, zeg maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Sorry als het antwoord niet bevredigend was voor jullie, maar het is gewoon true story.
Ik vind het goed van jou om niet alle hoop op 1 persoon te zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Sorry als het antwoord niet bevredigend was voor jullie, maar het is gewoon true story.
Maar vertel het dan zo dat wij het kunnen gebruiken voor de zelfbevrediging, zo is het gewoon een losse opmerkingquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Links, ja. Rechts, nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes,
Margriet en Karlijn
Ja, snap ik, ik heb ook nog wel wat mensen achter de handquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik vind het goed van jou om niet alle hoop op 1 persoon te zetten.
Ook mijn voorkeur, maar ben niet zooooo streng wat dat betreft. Maar ik ben ook seksueel gefrustreerdquote:
Ik hou niet van blondines met bruine ogen. Daar knap ik gewoon echt op afquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook mijn voorkeur, maar ben niet zooooo streng wat dat betreft. Maar ik ben ook seksueel gefrustreerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef geen van beiden, zou me veel te bedreigd voelen in mijn vrouwelijkheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook mijn voorkeur, maar ben niet zooooo streng wat dat betreft. Maar ik ben ook seksueel gefrustreerd
Kan ik mij voorstellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef geen van beiden, zou me veel te bedreigd voelen in mijn vrouwelijkheid
Tenerifequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:41 schreef Allure_ het volgende:
ik wil een vakantie boeken voor ergens in november december of januari
wat zou leuk zijn? new york? zonvakantie?
Wil je weten hoe zijn vriendje mij heeft proberen te verleiden in een jacuzziquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar vertel het dan zo dat wij het kunnen gebruiken voor de zelfbevrediging, zo is het gewoon een losse opmerking
Ja dat zeker nu ik 2 weken gekapt ben met wiet, merk het nou al aan mn banksaldoquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nice, nu nog volhouden en dan zijn we binnenkort rijk.
Zo standaard, ik wil iets leukersquote:
Ja, doe maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je weten hoe zijn vriendje mij heeft proberen te verleiden in een jacuzzi. Walgelijk gedrag.
Oh daar heb je het al, en dan overstappen naar coke zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat zeker nu ik 2 weken gekapt ben met wiet, merk het nou al aan mn banksaldo
Cocktail blijf ik soms doen, dat weet ik nu al. Dat zijn de kosten echter niet bij mij. Aan normale peuken ben ik toch wel 15 tot 20 ek per week kwijt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat zeker nu ik 2 weken gekapt ben met wiet, merk het nou al aan mn banksaldo
Standaard of niet, daar is het leven heerlijk luiquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo standaard, ik wil iets leukers. Dan nog liever kaapverdie. Maar ik weet niet of ik city trip wil of gewoon op m'n luie reet liggen in de zon.
Nee crystal methquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh daar heb je het al, en dan overstappen naar coke zeker?
Zou mijn 2e keus zijn iddquote:
Een paar maanden is toch geen city trip meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Standaard of niet, daar is het leven heerlijk lui. Als je city trip gaat doen kun je beter naar Amerika, maar dan moet je wel echt een paar maanden vrij pakken wil je het goed doen.
Haha, nehquote:
Jawel man, gewoon 4 dagen per stad. Krijg je er ten minste ook nog iets van mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een paar maanden is toch geen city trip meer.
[..]
Haha, neh.
Jij snapt het idee van een citytrip niet helemaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Jawel man, gewoon 4 dagen per stad. Krijg je er ten minste ook nog iets van mee.
Omdat ik niet hetzelfde idee erop nahoud?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij snapt het idee van een citytrip niet helemaal
Jij hebt het over een rondreis, maar een citytrip is iets anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat ik niet hetzelfde idee erop nahoud?
Superveel drugs gebruiken in een stad, dat is een citytrip.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een rondreis, maar een citytrip is iets anders.
Citytrip staat gewoon voor het rondtrekken, maar het verblijf per plaats kun je zelf beslissen. Dat verandert niets aan de definitie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een rondreis, maar een citytrip is iets anders.
citytripquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat ik niet hetzelfde idee erop nahoud?
Heb wel iets voor jequote:
Als het maar smaakvol isquote:
Je zegt het zelf... EEN stad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:54 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Citytrip staat gewoon voor het rondtrekken, maar het verblijf per plaats kun je zelf beslissen. Dat verandert niets aan de definitie.
Een citytrip kan bestaan uit enkel de reis (per vliegtuig of trein) maar er zijn ook uitgebreide citytrips waarbij ook een programma wordt afgewerkt om alle bezienswaardigheden in een stad te bezichtigen.
Doe rustig, gek wijf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zegt het zelf... EEN stad.
Misschien denk je aan cityhoppen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:55 schreef Anthropos het volgende:
Oh ja, ik zit fout. Vraag me nu wel af waarom ik dat citytrippen noem.
Geen idee. Maar je kan het altijd op smaken makenquote:
Ik weet niet meer waar ik aan dachtquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien denk je aan cityhoppen?
Met chillivlokken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je kan het altijd op smaken maken
Oh nohquote:
Je had er geen smily bij gepostquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was vrij rustig hoor![]()
Je leest het denk ik andrs dan ik het typte
Las vegas.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:59 schreef Anthropos het volgende:
Ally, even over je citytrip. Dan zou ik naar Milaan gaan.
Nee hoor. Heerlijke maandag ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen over 2 jaar, maar niet alleen. Met 2 of 3 man lijkt me wel chill.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon na je studie een jaar vrij nemen en gaan backpacken/rondreizen AllyVoordat het niet meer kan
![]()
Dat heb ik al gedaan. Ik wil gewoon ffkes chilling vakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon na je studie een jaar vrij nemen en gaan backpacken/rondreizen AllyVoordat het niet meer kan
![]()
KutMaluku, je hebt een retegoed festival gemist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor. Heerlijke maandag dit
Net wakker worden gemaakt en een ontbijt op bed krijgen. Zulks een zwaar leven.
Hele weekend een kind van 3 jaar en een baby om mij heen gehad. Amper slaap gehad, vanmorgen eerder moeten beginnen dan normaal en ik moet mijn kamer nog poetsen vanavond. Ruilen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor. Heerlijke maandag dit
Net wakker worden gemaakt en een ontbijt op bed krijgen. Zulks een zwaar leven.
Waarom zo boos tegen mij!?quote:
Ok, ik kom er nu pas achter dat Estelle een Cruijffje isquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
Estelle Cruijff in tranen door reacties
"MAAR IK WIL HEM ZO GRAAG HELPEN, HIJ WIL ECHT VERANDER-N ECHT!! JONG0NS!!"
Jah, las het...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
Estelle Cruijff in tranen door reacties
"MAAR IK WIL HEM ZO GRAAG HELPEN, HIJ WIL ECHT VERANDER-N ECHT!! JONG0NS!!"
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok, ik kom er nu pas achter dat Estelle een Cruijffje isx100
Nieuws lezenquote:
Bij jou niet zo raarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar voor zo'n kalf interesseer ik mij dan ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Je bent wel wat kieskeurig hequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar voor zo'n kalf interesseer ik mij dan ook niet.
Valt wel mee hoor. Ik kan je zo foto's posten van chicks die ik dig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent wel wat kieskeurig he
quote:
Precies was Anthro zegt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar voor zo'n kalf interesseer ik mij dan ook niet.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik kan je zo foto's posten van chicks die ik dig.
Hi dushi, hoe was het? Ga ik mezelf haten als ik de verhalen hoor?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KutMaluku, je hebt een retegoed festival gemist.
Ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Link.quote:
Kalven zijn wankele wezens. Zij ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een kalf is overigens een jong dier he. Dat is zij niet.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ga er geen foto's van plaatsen. Ik dacht 'doen' op een andere manier.
Hard geworden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ga er geen foto's van plaatsen. Ik dacht 'doen' op een andere manier.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hi dushi, hoe was het? Ga ik mezelf haten als ik de verhalen hoor?
Ja mooi, maar blijf wel realistischquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Oh dus dat is de reden.quote:
Ik wist het ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er staat er eentje eerder in dit topic hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja mooi, maar blijf wel realistisch
Zij is 32 ofso? best jong. Ze lijkt op 43quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een kalf is overigens een jong dier he. Dat is zij niet.
Ik schrok ook toen ik hoorde dat ze pas zo jong was inderdaad, maar volgensmij heeft ze her en der al wat botox zitten en lippen opgespotenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is 32 ofso? best jong. Ze lijkt op 43
Ik denk ook dat er heel wat in haar lippen is gespotenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schrok ook toen ik hoorde dat ze pas zo jong was inderdaad, maar volgensmij heeft ze her en der al wat botox zitten en lippen opgespotenEn natuurlijk die neptetten nog.
LeLe, wat!?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja.
Sef, Twan vd Opposites, Geraldine, Vieze fur en Lele waren er, al heb ik alleen Gerrie en Sef gezien. Er was zelfs een kraampje van tattooshop Hanky Panky om je te laten tattoërenSfeer was leuker dan die 16+ dubstepfeesten, dat sowieso. En sowieso zaten er echt een paar bangers van acts tussen
Heb me prima vermaakt, alhoewel ik Voltt toch leuker vond maar het was het geld waard
Ik vermoedt het ook ja. Zonde, want ze is best te doen denk ik zonder al die shit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schrok ook toen ik hoorde dat ze pas zo jong was inderdaad, maar volgensmij heeft ze her en der al wat botox zitten en lippen opgespotenEn natuurlijk die neptetten nog.
Klopt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Maar jij bent homo, en homo's interesseren zich niet voor voetbal.
Maar bobby, even he... sorry maar ben je echt homo? ik zie het zovaak terug komen.quote:
Indeed, en alles was overdekt dus dat was ook nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
LeLe, wat!?Mijn kutleven.
Wel tofMaar was ook wel te verwachten met die line-up.
Toen ik net in de klb sc zat en hem alleen kende van het sporadische posten in Fernandes dacht ik ook dat ie gay was iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar bobby, even he... sorry maar ben je echt homo? ik zie het zovaak terug komen.
Is je Carly liefde nep?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik net in de klb sc zat en hem alleen kende van het sporadische posten in Fernandes dacht ik ook dat ie gay was iddSorry Bobbert
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik net in de klb sc zat en hem alleen kende van het sporadische posten in Fernandes dacht ik ook dat ie gay was iddSorry Bobbert
Jezus... Ik dacht dat ze minimaal tien jaar ouder was dan ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is 32 ofso? best jong. Ze lijkt op 43
Neeeeee, jij lijkt ook veel jongerquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jezus... Ik dacht dat ze minimaal tien jaar ouder was dan ik
Jij bent ook nog een strakke poes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jezus... Ik dacht dat ze minimaal tien jaar ouder was dan ik
Ik ben 32 hequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een strakke poes.
Begrijp ik wel. Nergens voor nodig hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, vandaar mijn verwarring
e.quote:
Een beetje gay is okay.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Anthropos het volgende:
Bob is niet echt homo dacht ik, maar gedraagt zich wel zo.
denk ik nu nog steeds.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iknowrightquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vergaderingen zijn slaapverwekkend
Hij moet zich hiertegen verdedigen? In this day 'n age.quote:
True that en opschieten ho maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vergaderingen zijn slaapverwekkend
Of nahja verdedigen... de waarheid hier neerzetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij moet zich hiertegen verdedigen? In this day 'n age.
kijk maar uit, straks wil hij ze datenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 die zijn bijna van jouw leeftijd
Je denkt dat een 11jarige zo op FOK! kan posten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk ik dan. Geen idee hoe oud je bent
en vanmiddag weerquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True that en opschieten ho maar
Succesquote:
Dat je hier leest hoe je dochter(s) uit elkaar getrokken zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks wil hij ze daten
Ik wel toen ik 11 wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je denkt dat een 11jarige zo op FOK! kan posten?
Bij ons zijn de vergaderingen altijd nogal hectisch en niet slaapverwekkend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True that en opschieten ho maar
Wat snap jij niet aan bijna?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je denkt dat een 11jarige zo op FOK! kan posten?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je hier leest hoe je dochter(s) uit elkaar getrokken zijn
Zelfs 10 jaar is nog niet bijna.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan bijna?
sorryquote:
Hey Chai, je bent ook weer terug.quote:
Ja, die zullen 21 zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 die zijn bijna van jouw leeftijd
Ik typte op internetfora wel normaal met hoofdletters, interpunctie en dergelijke, want alleen de 'domme' mensen deden dat niet en daar wilde ik natuurlijk niet bij horen.quote:
Ik zei al, ik weet niet hoe oud hij is, als hij 16 is, vind ik dat mijn kinderen daar ook bijna zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfs 10 jaar is nog niet bijna.
Dit, lekker buitenspelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Anthropos het volgende:
Ik was altijd buiten toen ik 11 was.
In je herinnering ja. Dat is bij iedereen zo, daarom denken ze dat er vroeger veel meer buiten gespeeld werd dan nu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Anthropos het volgende:
Ik was altijd buiten toen ik 11 was.
Als jij 21 bent, heb ik me vergist, ik schatte je 16 ofzo.quote:
Ja ik doelde erop dat jouw oudste niet eens in de buurt komt van hem, 10 jaar verschil dus. Was verder ook geen sneer ik vond het gewoon een grappige aannamequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al, ik weet niet hoe oud hij is, als hij 16 is, vind ik dat mijn kinderen daar ook bijna zijn.
Nu snap ik dat jij dat anders ziet, aangezien jij jonger bent en de tijd dan langzamer gaat, maar ik ben inmiddels bijna bejaard en dan is vijf jaar zo om.
En ik snap dezepmerking niet, bedoel je tien jaar verschil?
hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al, ik weet niet hoe oud hij is, als hij 16 is, vind ik dat mijn kinderen daar ook bijna zijn.
Nu snap ik dat jij dat anders ziet, aangezien jij jonger bent en de tijd dan langzamer gaat, maar ik ben inmiddels bijna bejaard en dan is vijf jaar zo om.
En ik snap dezepmerking niet, bedoel je tien jaar verschil?
Haha nee manquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar bobby, even he... sorry maar ben je echt homo? ik zie het zovaak terug komen.
Is je Carly liefde nep?
Jij moet sowieso uitkijken, Vaska.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat ie 16 was ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik doelde erop dat jouw oudste niet eens in de buurt komt van hem, 10 jaar verschil dus. Was verder ook geen sneer ik vond het gewoon een grappige aanname
Okequote:
Maar ik vind homo's leuk, tenzij ze het de hele tijd over Taylor Swift hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet sowieso uitkijken, Vaska.
oh wowquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik vind homo's leuk, tenzij ze het de hele tijd over Taylor Swift hebben.
Ik ben in veel dingen gewoon te vrouwelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Anthropos het volgende:
Bob is niet echt homo dacht ik, maar gedraagt zich wel zo.
Kun je goed schoonmaken ook?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben in veel dingen gewoon te vrouwelijk.
Gaan we gezellig samen shoppen schat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet. Al denkt iedereen dat ik homo ben mogen ze dat prima denken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Okenah ik denk vraag toch maar ff... niet dat het boeit hoe forummensen over je denken ofso lol
Ok dan hou ik die gedachte nog even vast. Komt geloofwaardiger over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet. Al denkt iedereen dat ik homo ben mogen ze dat prima denken.
Ik vind shoppen alleen maar leuk met een beetje vaart erin en het echte winkels in en uitgaan moet ook niet langer dan 2 uur duren. :$quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaan we gezellig samen shoppen schat?
Neequote:
Ja dat wil je alleen vanwege mijn geld zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaan we gezellig samen shoppen schat?
Datleg ik net uit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zijn ze in mijn beleving nog lang geen 16
Als een echte ventquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind shoppen alleen maar leuk met een beetje vaart erin en het echte winkels in en uitgaan moet ook niet langer dan 2 uur duren. :$
Ik kan er ook niet tegen om met iemand anders te gaan shoppen, heel soms met m'n moeder maar die wilt ook elke schoenenwinkel in en uitquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind shoppen alleen maar leuk met een beetje vaart erin en het echte winkels in en uitgaan moet ook niet langer dan 2 uur duren. :$
Dat doe ik heul niet, alleen denkt iedereen hier blijkbaar dat ik het de hele dag luister en mijn (zolder)kamer vol heb hangen met posters.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik vind homo's leuk, tenzij ze het de hele tijd over Taylor Swift hebben.
eens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze wel tot hun 16e wachten met die ongein zoals jongens, drank en weet ik veel watquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Datleg ik net uit.
Voor mijn gevoel zijn ze zo 16, gaat allemaal veel te snel [ afbeelding ]
Nee, dat niet.quote:
Een week per maand extra onmogelijk gedrag vertonen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bij tli bood je het ook aan dus als je het bij vas niet doet is dat discriminatiequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat wil je alleen vanwege mijn geld zeker
Echt he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen om met iemand anders te gaan shoppen, heel soms met m'n moeder maar die wilt ook elke schoenenwinkel in en uit, sowieso lopen mensen in slakkentempo door de winkelstraat, ik wil snelsnelsnel erlangs, met die kut kinderwagens
wacht maar tot ze echt 16 zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Datleg ik net uit.
Voor mijn gevoel zijn ze zo 16, gaat allemaal veel te snel [ afbeelding ]
so so hypocrietquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze wel tot hun 16e wachten met die ongein zoals jongens, drank en weet ik veel watkan me voorstellen dat het snel gaat, zegt mijn moeder ook elke keer
Shoppen vind ik niet echt vervelend tenzij we echt alleen kledingwinkels zien. Wil dan ook wel naar de Media Markt of Free Record Shop ofzo. En het mag niet langer dan 2 uur duren want dan wordt ik zenuwachtigquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
De hele dag![]()
Als een echte vrouw
Dat heeft dan ook niets met shoppen te makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eens.
zaterdag waren ook allemaal van die fanatiekelingen van SP en VVD in de stad.
fijn omheen lopen, daar ga ik geen tijd aan verdoen
Dat langzame gedoe kan ik ook niet handelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he.En waarom ze ook allemaal zooo traag lopen, van dat geslof krijg je van die pijnlijke poten.
Dat doe ik tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een week per maand extra onmogelijk gedrag vertonen.
Nee, dan had ik Lego en K'nex.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
In je herinnering ja. Dat is bij iedereen zo, daarom denken ze dat er vroeger veel meer buiten gespeeld werd dan nu.
En als het stortregende (zoals je weleens hebt in NL) was ik sowieso niet buiten.
Ik hoop t ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze wel tot hun 16e wachten met die ongein zoals jongens, drank en weet ik veel watkan me voorstellen dat het snel gaat, zegt mijn moeder ook elke keer
Ja wat is nodig hebben... Nodig is bij kleding heel relatief. Ik zou ook gewoon 5 verschillende setjes voor verschillende weertypen kunnen hebben en dan elk setje in 3-voud. Dus dan draag je afhankelijk van het weer, gewoon altijd hetzelfde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hele dag winkel in, winkel uit, zonder iets nodig te hebben gewoon een beetje rondkijken en uiteindelijk met twee paar sokken en een garde naar huis gaan
Moet je me nu verraden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij tli bood je het ook aan dus als je het bij vas niet doet is dat discriminatie
Klinkt raar he, inderdaadquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt raar he, inderdaadIk ben nu blijkbaar op een leeftijd dat ik hoofdschuddend naar 14jarigen kijk die dronken door de stad lopen. Ik word oud
Ik was zelf ook 16. Ok, natuurlijk wel wat gerotzoid voor die tijd, maar dat mogen ze van mij ook wel wat eerder.quote:
Maar misschien komt dat wel een beetje op hetzelfde neer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt raar he, inderdaadIk ben nu blijkbaar op een leeftijd dat ik hoofdschuddend naar 14jarigen kijk die dronken door de stad lopen. Ik word oud hypocriet
nee, maar dat snappen die mensen schijnbaar niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook niets met shoppen te maken
Sorry ik kan niet zo goed hier tegen. Kleine meisjes spelen met poppen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 16. Ok, natuurlijk wel wat gerotzoid voor die tijd, maar dat mogen ze van mij ook wel wat eerder.
Hoewel ik het wel moeilijk vind, want ze zijn gewoon mijn kleine meisjes
Ik zou mijn dochters gewoon opsluiten tot hun 21e. Mijn zonen zouden overigens wel de dochtertjes van anderen mogen doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 16. Ok, natuurlijk wel wat gerotzoid voor die tijd, maar dat mogen ze van mij ook wel wat eerder.
Precies, zelfde situatie bij m'n moeder en mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar misschien komt dat wel een beetje op hetzelfde neer.
Nou ja, met een doel dan, dus dat je zegt: ik wil een broek, een setje en een dikke trui ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is nodig hebben... Nodig is bij kleding heel relatief. Ik zou ook gewoon 5 verschillende setjes voor verschillende weertypen kunnen hebben en dan elk setje in 3-voud. Dus dan draag je afhankelijk van het weer, gewoon altijd hetzelfde.
Wat deze gay zegtquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochters gewoon opsluiten tot hun 21e. Mijn zonen zouden overigens wel de dochtertjes van anderen mogen doen.
Over 6 jaar vind je gebruikte condooms als je de prullenbak op hun kamer leegt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je ze sowieso gewoon allemaal zelf laten doen vanaf hun 12e. De wasmand zet je voor hun kamer neer, kleding leggen ze zelf in de kast en ze maken zelf hun hele kamer schoon en alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Over 6 jaar vind je gebruikte condooms als je de prullenbak op hun kamer leegt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochters gewoon opsluiten tot hun 21e. Mijn zonen zouden overigens wel de dochtertjes van anderen mogen doen.
Klinkt herkenbaar. Alleen de prullenbak legen doe ik niet zelf, want lui.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet je ze sowieso gewoon allemaal zelf laten doen vanaf hun 12e. De wasmand zet je voor hun kamer neer, kleding leggen ze zelf in de kast en ze maken zelf hun hele kamer schoon en alles.
Ze mogen doen wie ze willen, als ik het maar niet te horen krijgquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ventquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Alleen de prullenbak legen doe ik niet zelf, want lui.
herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet je ze sowieso gewoon allemaal zelf laten doen vanaf hun 12e. De wasmand zet je voor hun kamer neer, kleding leggen ze zelf in de kast en ze maken zelf hun hele kamer schoon en alles.
Dus jouw kamer is een vuilnisbelt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Alleen de prullenbak legen doe ik niet zelf, want lui.
quote:
Nee, als die van mij vol is gooi ik al het overige in de prullenbak op een andere slaapkamer. Daar kan mijn moeder niet tegen en dan maakt ze die van mij ook direct leegquote:
Al 7 jaar niet meer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie van degenen die nog thuiswonen hier krijgt nogsteeds commentaar over troep in zijn/haar kamer?
Ik, omdat er overal een dikke laag stof ligtquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie van degenen die nog thuiswonen hier krijgt nogsteeds commentaar over troep in zijn/haar kamer?
lolquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen ik nog thuis woonde legde mijn moeder mijn kleren altijd demonstratief op de computerstoeltoen heb ik er op een gegeven moment een 2e stoel naast gezet
Dat is toch logisch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
"ma, er ligt een dikke laag stof op mijn kamer... doe je het huishouden niet meer ofzo?"quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik, omdat er overal een dikke laag stof ligt.
Haha, die van mij werden altijd op mijn kussen neergelegd, zodat ik ze eigenlijk in de kast moest leggen voordat ik kon slapen. Gooide alles gewoon op mijn bureau en daar bleef het 2 weken liggen tot ze met serieuzere dingen ging dreigenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen ik nog thuis woonde legde mijn moeder mijn kleren altijd demonstratief op de computerstoeltoen heb ik er op een gegeven moment een 2e stoel naast gezet
heel herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Salatrel het volgende:
toen ik thuis woonde hoorde ik dat dagelijksquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
En wie hoort er geregeld "Het is hier geen hotel!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft je zus al kinderen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel herkenbaar
[..]
toen ik thuis woonde hoorde ik dat dagelijks
nu ik mn eigen huisje heb hoor ik vaker dat het een stuk beter in orde is dan bij mn zus, die vroeger altijd de nettere was
Nou, ik vind wel dat het een beetje netjes mag blijven. Ze moeten het ook leren voor als ze zelf t huis uit zijn, zelfde reden als dat ze eens in de twee weken moeten koken hier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang er geen muizen zijn en je de stank niet al op de gang ruikt.
Oh damn, ik dacht even dat dat een naam was van iemand.quote:
Ja maar mijn moeder is ermee opgehouden, al levert ze soms nog weleens commentaar over niet complete sokkenparen in de wasmachine en over vanalles en nogwat, maar ze heeft er vrede mee gesloten dat dit mijn domein is en het opruim wanneer ik wilquote:
Moeders die dat tegen hun kind zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wie hoort er geregeld "Het is hier geen hotel!!"
Destijds wel jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar mijn moeder is ermee opgehouden, al levert ze soms nog weleens commentaar over niet complete sokkenparen in de wasmachine en over vanalles en nogwat, maar ze heeft er vrede mee gesloten dat dit mijn domein is en het opruim wanneer ik wil
deze vrouw begrijpt hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeders die dat tegen hun kind zeggen.Dat is dan je eigen fucking schuld, domme doos.
![]()
JIJ kookt voor dat kind, JIJ doet zijn was, JIJ vraagt geen kostgeld aan die uitzuiger.
Nee, ik moet die zelf eigenlijk elke week even stoffen en stofzuigen. Alleen omdat ik zo lui ben doe ik het bijna nooit. Gisteren kreeg ik ook weer een preek. 'Morgen moet je je kamer maar eens poetsen, want je kunt er amper ademen.' Heb ik ook zo droog geantwoord met 'Lucht genoeg, ik leef nog.'quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"ma, er ligt een dikke laag stof op mijn kamer... doe je het huishouden niet meer ofzo?"
Vaak zat gehoord ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh damn, ik dacht even dat dat een naam was van iemand..
Vaak is het een reactie op de vervreemde relatie tussen ouder en kind, waardoor kind alleen thuis nog eet en slaapt en niet meer participeert in het gezin. Vaak als reactie op onbegrip van de ouders, die hem of haar een hoop verbieden terwijl die puber juist een hoop wil ontdekken, denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeders die dat tegen hun kind zeggen.Dat is dan je eigen fucking schuld, domme doos.
![]()
JIJ kookt voor dat kind, JIJ doet zijn was, JIJ vraagt geen kostgeld aan die uitzuiger.
Heb ik wel eens gehoord. Voornamelijk in vakantieperiodes als ik alleen thuis was om te eten en te slapenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wow, baar mijn kinderenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Ik sowieso niet, ik doe heel vaak vrijwillig de was en vraag of er nog kleren van haar bijmoeten, ophangen, koken doe ik zelfs meer dan m'n moeder en dan nog die shit met de katten, voeren en kattenbak verschonen ofzo. Ik red 't wel prima op kamers iigquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jawel, de naam moet blijven leven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Garisson72 het volgende:
Begin gewoon niet aan kinderen, scheelt een hoop.
volgens mij is moeraskat nog op zoek naar een nieuwe baanquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Anthropos het volgende:
Ik maak mij niet zo druk om dat soort onderwerpen. Als ik op mijzelf ga wonen heb ik een vrouw en ben ik rijk. Dus als mijn vrouw het dan niet wil dan huur ik wel een poetsvrouw.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Anthropos het volgende:
Ik maak mij niet zo druk om dat soort onderwerpen. Als ik op mijzelf ga wonen heb ik een vrouw en ben ik rijk. Dus als mijn vrouw het dan niet wil dan huur ik wel een poetsvrouw.
Dan moet jij het eens tegen je moeder roepen, for shits 'n giggles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sowieso niet, ik doe heel vaak vrijwillig de was en vraag of er nog kleren van haar bijmoeten, ophangen, koken doe ik zelfs meer dan m'n moeder en dan nog die shit met de katten, voeren en kattenbak verschonen ofzo. Ik red 't wel prima op kamers iig
Maar als je dat kind 1 dag in de week laat koken bijv., of dat nou voor zichzelf is of voor iedereen, dan zal hij/zij sowieso wel met zijn moeder gaan praten van kan ik dit/dat gebruiken of heb jij dat al ergens voor nodig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vaak is het een reactie op de vervreemde relatie tussen ouder en kind, waardoor kind alleen thuis nog eet en slaapt en niet meer participeert in het gezin. Vaak als reactie op onbegrip van de ouders, die hem of haar een hoop verbieden terwijl die puber juist een hoop wil ontdekken, denk ik.
dat is wel de planningquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Garisson72 het volgende:
Begin gewoon niet aan kinderen, scheelt een hoop.
dream onquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Anthropos het volgende:
Nee hoor, love my mommyquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan moet jij het eens tegen je moeder roepen, for shits 'n giggles.
De vrouw zal poetsen. Ik zal zelf ook wel een helpende hand bijdragen hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Begin dan maar alvast met vrouwen te versieren, Don Juan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |