Wat deze gay zegtquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochters gewoon opsluiten tot hun 21e. Mijn zonen zouden overigens wel de dochtertjes van anderen mogen doen.
Over 6 jaar vind je gebruikte condooms als je de prullenbak op hun kamer leegt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 16. Ok, natuurlijk wel wat gerotzoid voor die tijd, maar dat mogen ze van mij ook wel wat eerder.
Hoewel ik het wel moeilijk vind, want ze zijn gewoon mijn kleine meisjes
Dat moet je ze sowieso gewoon allemaal zelf laten doen vanaf hun 12e. De wasmand zet je voor hun kamer neer, kleding leggen ze zelf in de kast en ze maken zelf hun hele kamer schoon en alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Over 6 jaar vind je gebruikte condooms als je de prullenbak op hun kamer leegt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochters gewoon opsluiten tot hun 21e. Mijn zonen zouden overigens wel de dochtertjes van anderen mogen doen.
Klinkt herkenbaar. Alleen de prullenbak legen doe ik niet zelf, want lui.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet je ze sowieso gewoon allemaal zelf laten doen vanaf hun 12e. De wasmand zet je voor hun kamer neer, kleding leggen ze zelf in de kast en ze maken zelf hun hele kamer schoon en alles.
Ze mogen doen wie ze willen, als ik het maar niet te horen krijgquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ventquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Alleen de prullenbak legen doe ik niet zelf, want lui.
herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet je ze sowieso gewoon allemaal zelf laten doen vanaf hun 12e. De wasmand zet je voor hun kamer neer, kleding leggen ze zelf in de kast en ze maken zelf hun hele kamer schoon en alles.
Dus jouw kamer is een vuilnisbelt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Alleen de prullenbak legen doe ik niet zelf, want lui.
quote:
Nee, als die van mij vol is gooi ik al het overige in de prullenbak op een andere slaapkamer. Daar kan mijn moeder niet tegen en dan maakt ze die van mij ook direct leegquote:
Al 7 jaar niet meer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie van degenen die nog thuiswonen hier krijgt nogsteeds commentaar over troep in zijn/haar kamer?
Ik, omdat er overal een dikke laag stof ligtquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie van degenen die nog thuiswonen hier krijgt nogsteeds commentaar over troep in zijn/haar kamer?
lolquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen ik nog thuis woonde legde mijn moeder mijn kleren altijd demonstratief op de computerstoeltoen heb ik er op een gegeven moment een 2e stoel naast gezet
Dat is toch logisch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
"ma, er ligt een dikke laag stof op mijn kamer... doe je het huishouden niet meer ofzo?"quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik, omdat er overal een dikke laag stof ligt.
Haha, die van mij werden altijd op mijn kussen neergelegd, zodat ik ze eigenlijk in de kast moest leggen voordat ik kon slapen. Gooide alles gewoon op mijn bureau en daar bleef het 2 weken liggen tot ze met serieuzere dingen ging dreigenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen ik nog thuis woonde legde mijn moeder mijn kleren altijd demonstratief op de computerstoeltoen heb ik er op een gegeven moment een 2e stoel naast gezet
heel herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Salatrel het volgende:
toen ik thuis woonde hoorde ik dat dagelijksquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
En wie hoort er geregeld "Het is hier geen hotel!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft je zus al kinderen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel herkenbaar
[..]
toen ik thuis woonde hoorde ik dat dagelijks
nu ik mn eigen huisje heb hoor ik vaker dat het een stuk beter in orde is dan bij mn zus, die vroeger altijd de nettere was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |