Nee, dat niet.quote:
Een week per maand extra onmogelijk gedrag vertonen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben in veel dingen gewoon te vrouwelijk.
bij tli bood je het ook aan dus als je het bij vas niet doet is dat discriminatiequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat wil je alleen vanwege mijn geld zeker
Echt he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen om met iemand anders te gaan shoppen, heel soms met m'n moeder maar die wilt ook elke schoenenwinkel in en uit, sowieso lopen mensen in slakkentempo door de winkelstraat, ik wil snelsnelsnel erlangs, met die kut kinderwagens
wacht maar tot ze echt 16 zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Datleg ik net uit.
Voor mijn gevoel zijn ze zo 16, gaat allemaal veel te snel [ afbeelding ]
so so hypocrietquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze wel tot hun 16e wachten met die ongein zoals jongens, drank en weet ik veel watkan me voorstellen dat het snel gaat, zegt mijn moeder ook elke keer
Shoppen vind ik niet echt vervelend tenzij we echt alleen kledingwinkels zien. Wil dan ook wel naar de Media Markt of Free Record Shop ofzo. En het mag niet langer dan 2 uur duren want dan wordt ik zenuwachtigquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
De hele dag![]()
Als een echte vrouw
Dat heeft dan ook niets met shoppen te makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eens.
zaterdag waren ook allemaal van die fanatiekelingen van SP en VVD in de stad.
fijn omheen lopen, daar ga ik geen tijd aan verdoen
Dat langzame gedoe kan ik ook niet handelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he.En waarom ze ook allemaal zooo traag lopen, van dat geslof krijg je van die pijnlijke poten.
Dat doe ik tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een week per maand extra onmogelijk gedrag vertonen.
Nee, dan had ik Lego en K'nex.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
In je herinnering ja. Dat is bij iedereen zo, daarom denken ze dat er vroeger veel meer buiten gespeeld werd dan nu.
En als het stortregende (zoals je weleens hebt in NL) was ik sowieso niet buiten.
Ik hoop t ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze wel tot hun 16e wachten met die ongein zoals jongens, drank en weet ik veel watkan me voorstellen dat het snel gaat, zegt mijn moeder ook elke keer
Ja wat is nodig hebben... Nodig is bij kleding heel relatief. Ik zou ook gewoon 5 verschillende setjes voor verschillende weertypen kunnen hebben en dan elk setje in 3-voud. Dus dan draag je afhankelijk van het weer, gewoon altijd hetzelfde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hele dag winkel in, winkel uit, zonder iets nodig te hebben gewoon een beetje rondkijken en uiteindelijk met twee paar sokken en een garde naar huis gaan
Moet je me nu verraden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij tli bood je het ook aan dus als je het bij vas niet doet is dat discriminatie
Klinkt raar he, inderdaadquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt raar he, inderdaadIk ben nu blijkbaar op een leeftijd dat ik hoofdschuddend naar 14jarigen kijk die dronken door de stad lopen. Ik word oud
Ik was zelf ook 16. Ok, natuurlijk wel wat gerotzoid voor die tijd, maar dat mogen ze van mij ook wel wat eerder.quote:
Maar misschien komt dat wel een beetje op hetzelfde neer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt raar he, inderdaadIk ben nu blijkbaar op een leeftijd dat ik hoofdschuddend naar 14jarigen kijk die dronken door de stad lopen. Ik word oud hypocriet
nee, maar dat snappen die mensen schijnbaar niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook niets met shoppen te maken
Sorry ik kan niet zo goed hier tegen. Kleine meisjes spelen met poppen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 16. Ok, natuurlijk wel wat gerotzoid voor die tijd, maar dat mogen ze van mij ook wel wat eerder.
Hoewel ik het wel moeilijk vind, want ze zijn gewoon mijn kleine meisjes
Ik zou mijn dochters gewoon opsluiten tot hun 21e. Mijn zonen zouden overigens wel de dochtertjes van anderen mogen doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 16. Ok, natuurlijk wel wat gerotzoid voor die tijd, maar dat mogen ze van mij ook wel wat eerder.
Hoewel ik het wel moeilijk vind, want ze zijn gewoon mijn kleine meisjes
Precies, zelfde situatie bij m'n moeder en mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar misschien komt dat wel een beetje op hetzelfde neer.
Nou ja, met een doel dan, dus dat je zegt: ik wil een broek, een setje en een dikke trui ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is nodig hebben... Nodig is bij kleding heel relatief. Ik zou ook gewoon 5 verschillende setjes voor verschillende weertypen kunnen hebben en dan elk setje in 3-voud. Dus dan draag je afhankelijk van het weer, gewoon altijd hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |