Jij moet sowieso uitkijken, Vaska.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik net in de klb sc zat en hem alleen kende van het sporadische posten in Fernandes dacht ik ook dat ie gay was iddSorry Bobbert
Ik dacht dus dat ie 16 was ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik doelde erop dat jouw oudste niet eens in de buurt komt van hem, 10 jaar verschil dus. Was verder ook geen sneer ik vond het gewoon een grappige aanname
Okequote:
Maar ik vind homo's leuk, tenzij ze het de hele tijd over Taylor Swift hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet sowieso uitkijken, Vaska.
oh wowquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik vind homo's leuk, tenzij ze het de hele tijd over Taylor Swift hebben.
Ik ben in veel dingen gewoon te vrouwelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Anthropos het volgende:
Bob is niet echt homo dacht ik, maar gedraagt zich wel zo.
Kun je goed schoonmaken ook?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben in veel dingen gewoon te vrouwelijk.
Gaan we gezellig samen shoppen schat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben in veel dingen gewoon te vrouwelijk.
Boeit mij ook niet. Al denkt iedereen dat ik homo ben mogen ze dat prima denken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Okenah ik denk vraag toch maar ff... niet dat het boeit hoe forummensen over je denken ofso lol
Ok dan hou ik die gedachte nog even vast. Komt geloofwaardiger over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet. Al denkt iedereen dat ik homo ben mogen ze dat prima denken.
Ik vind shoppen alleen maar leuk met een beetje vaart erin en het echte winkels in en uitgaan moet ook niet langer dan 2 uur duren. :$quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaan we gezellig samen shoppen schat?
Neequote:
Ja dat wil je alleen vanwege mijn geld zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaan we gezellig samen shoppen schat?
Datleg ik net uit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zijn ze in mijn beleving nog lang geen 16
Als een echte ventquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind shoppen alleen maar leuk met een beetje vaart erin en het echte winkels in en uitgaan moet ook niet langer dan 2 uur duren. :$
Ik kan er ook niet tegen om met iemand anders te gaan shoppen, heel soms met m'n moeder maar die wilt ook elke schoenenwinkel in en uitquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind shoppen alleen maar leuk met een beetje vaart erin en het echte winkels in en uitgaan moet ook niet langer dan 2 uur duren. :$
Dat doe ik heul niet, alleen denkt iedereen hier blijkbaar dat ik het de hele dag luister en mijn (zolder)kamer vol heb hangen met posters.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik vind homo's leuk, tenzij ze het de hele tijd over Taylor Swift hebben.
eens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze wel tot hun 16e wachten met die ongein zoals jongens, drank en weet ik veel watquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Datleg ik net uit.
Voor mijn gevoel zijn ze zo 16, gaat allemaal veel te snel [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |