Nou, ik vind wel dat het een beetje netjes mag blijven. Ze moeten het ook leren voor als ze zelf t huis uit zijn, zelfde reden als dat ze eens in de twee weken moeten koken hier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang er geen muizen zijn en je de stank niet al op de gang ruikt.
Oh damn, ik dacht even dat dat een naam was van iemand.quote:
Ja maar mijn moeder is ermee opgehouden, al levert ze soms nog weleens commentaar over niet complete sokkenparen in de wasmachine en over vanalles en nogwat, maar ze heeft er vrede mee gesloten dat dit mijn domein is en het opruim wanneer ik wilquote:
Moeders die dat tegen hun kind zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wie hoort er geregeld "Het is hier geen hotel!!"
Destijds wel jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar mijn moeder is ermee opgehouden, al levert ze soms nog weleens commentaar over niet complete sokkenparen in de wasmachine en over vanalles en nogwat, maar ze heeft er vrede mee gesloten dat dit mijn domein is en het opruim wanneer ik wil
deze vrouw begrijpt hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeders die dat tegen hun kind zeggen.Dat is dan je eigen fucking schuld, domme doos.
![]()
JIJ kookt voor dat kind, JIJ doet zijn was, JIJ vraagt geen kostgeld aan die uitzuiger.
Nee, ik moet die zelf eigenlijk elke week even stoffen en stofzuigen. Alleen omdat ik zo lui ben doe ik het bijna nooit. Gisteren kreeg ik ook weer een preek. 'Morgen moet je je kamer maar eens poetsen, want je kunt er amper ademen.' Heb ik ook zo droog geantwoord met 'Lucht genoeg, ik leef nog.'quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"ma, er ligt een dikke laag stof op mijn kamer... doe je het huishouden niet meer ofzo?"
Vaak zat gehoord ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh damn, ik dacht even dat dat een naam was van iemand..
Vaak is het een reactie op de vervreemde relatie tussen ouder en kind, waardoor kind alleen thuis nog eet en slaapt en niet meer participeert in het gezin. Vaak als reactie op onbegrip van de ouders, die hem of haar een hoop verbieden terwijl die puber juist een hoop wil ontdekken, denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeders die dat tegen hun kind zeggen.Dat is dan je eigen fucking schuld, domme doos.
![]()
JIJ kookt voor dat kind, JIJ doet zijn was, JIJ vraagt geen kostgeld aan die uitzuiger.
Heb ik wel eens gehoord. Voornamelijk in vakantieperiodes als ik alleen thuis was om te eten en te slapenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wow, baar mijn kinderenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Ik sowieso niet, ik doe heel vaak vrijwillig de was en vraag of er nog kleren van haar bijmoeten, ophangen, koken doe ik zelfs meer dan m'n moeder en dan nog die shit met de katten, voeren en kattenbak verschonen ofzo. Ik red 't wel prima op kamers iigquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jawel, de naam moet blijven leven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Garisson72 het volgende:
Begin gewoon niet aan kinderen, scheelt een hoop.
volgens mij is moeraskat nog op zoek naar een nieuwe baanquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Anthropos het volgende:
Ik maak mij niet zo druk om dat soort onderwerpen. Als ik op mijzelf ga wonen heb ik een vrouw en ben ik rijk. Dus als mijn vrouw het dan niet wil dan huur ik wel een poetsvrouw.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Anthropos het volgende:
Ik maak mij niet zo druk om dat soort onderwerpen. Als ik op mijzelf ga wonen heb ik een vrouw en ben ik rijk. Dus als mijn vrouw het dan niet wil dan huur ik wel een poetsvrouw.
Dan moet jij het eens tegen je moeder roepen, for shits 'n giggles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sowieso niet, ik doe heel vaak vrijwillig de was en vraag of er nog kleren van haar bijmoeten, ophangen, koken doe ik zelfs meer dan m'n moeder en dan nog die shit met de katten, voeren en kattenbak verschonen ofzo. Ik red 't wel prima op kamers iig
Maar als je dat kind 1 dag in de week laat koken bijv., of dat nou voor zichzelf is of voor iedereen, dan zal hij/zij sowieso wel met zijn moeder gaan praten van kan ik dit/dat gebruiken of heb jij dat al ergens voor nodig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vaak is het een reactie op de vervreemde relatie tussen ouder en kind, waardoor kind alleen thuis nog eet en slaapt en niet meer participeert in het gezin. Vaak als reactie op onbegrip van de ouders, die hem of haar een hoop verbieden terwijl die puber juist een hoop wil ontdekken, denk ik.
dat is wel de planningquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Garisson72 het volgende:
Begin gewoon niet aan kinderen, scheelt een hoop.
dream onquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Anthropos het volgende:
Nee hoor, love my mommyquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan moet jij het eens tegen je moeder roepen, for shits 'n giggles.
De vrouw zal poetsen. Ik zal zelf ook wel een helpende hand bijdragen hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Begin dan maar alvast met vrouwen te versieren, Don Juan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |