Valt wel mee hoor. Ik kan je zo foto's posten van chicks die ik dig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent wel wat kieskeurig he
quote:
Precies was Anthro zegt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar voor zo'n kalf interesseer ik mij dan ook niet.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik kan je zo foto's posten van chicks die ik dig.
Hi dushi, hoe was het? Ga ik mezelf haten als ik de verhalen hoor?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KutMaluku, je hebt een retegoed festival gemist.
Ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Link.quote:
Kalven zijn wankele wezens. Zij ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een kalf is overigens een jong dier he. Dat is zij niet.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ga er geen foto's van plaatsen. Ik dacht 'doen' op een andere manier.
Hard geworden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ga er geen foto's van plaatsen. Ik dacht 'doen' op een andere manier.
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hi dushi, hoe was het? Ga ik mezelf haten als ik de verhalen hoor?
Ja mooi, maar blijf wel realistischquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Oh dus dat is de reden.quote:
Ik wist het ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok, ik kom er nu pas achter dat Estelle een Cruijffje isx100
Er staat er eentje eerder in dit topic hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja mooi, maar blijf wel realistisch
Zij is 32 ofso? best jong. Ze lijkt op 43quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een kalf is overigens een jong dier he. Dat is zij niet.
Ik schrok ook toen ik hoorde dat ze pas zo jong was inderdaad, maar volgensmij heeft ze her en der al wat botox zitten en lippen opgespotenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is 32 ofso? best jong. Ze lijkt op 43
Ik denk ook dat er heel wat in haar lippen is gespotenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schrok ook toen ik hoorde dat ze pas zo jong was inderdaad, maar volgensmij heeft ze her en der al wat botox zitten en lippen opgespotenEn natuurlijk die neptetten nog.
LeLe, wat!?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja.
Sef, Twan vd Opposites, Geraldine, Vieze fur en Lele waren er, al heb ik alleen Gerrie en Sef gezien. Er was zelfs een kraampje van tattooshop Hanky Panky om je te laten tattoėrenSfeer was leuker dan die 16+ dubstepfeesten, dat sowieso. En sowieso zaten er echt een paar bangers van acts tussen
Heb me prima vermaakt, alhoewel ik Voltt toch leuker vond maar het was het geld waard
Ik vermoedt het ook ja. Zonde, want ze is best te doen denk ik zonder al die shit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schrok ook toen ik hoorde dat ze pas zo jong was inderdaad, maar volgensmij heeft ze her en der al wat botox zitten en lippen opgespotenEn natuurlijk die neptetten nog.
Klopt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Maar jij bent homo, en homo's interesseren zich niet voor voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |