Je had er geen smily bij gepostquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was vrij rustig hoor![]()
Je leest het denk ik andrs dan ik het typte
Las vegas.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:59 schreef Anthropos het volgende:
Ally, even over je citytrip. Dan zou ik naar Milaan gaan.
Nee hoor. Heerlijke maandag ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die spreekt iedereen aan denk ik. Maandag, kankerdag. Dat is mijn levensmotto.
Dat ga ik ook doen over 2 jaar, maar niet alleen. Met 2 of 3 man lijkt me wel chill.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon na je studie een jaar vrij nemen en gaan backpacken/rondreizen AllyVoordat het niet meer kan
![]()
Dat heb ik al gedaan. Ik wil gewoon ffkes chilling vakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon na je studie een jaar vrij nemen en gaan backpacken/rondreizen AllyVoordat het niet meer kan
![]()
KutMaluku, je hebt een retegoed festival gemist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor. Heerlijke maandag dit
Net wakker worden gemaakt en een ontbijt op bed krijgen. Zulks een zwaar leven.
Hele weekend een kind van 3 jaar en een baby om mij heen gehad. Amper slaap gehad, vanmorgen eerder moeten beginnen dan normaal en ik moet mijn kamer nog poetsen vanavond. Ruilen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor. Heerlijke maandag dit
Net wakker worden gemaakt en een ontbijt op bed krijgen. Zulks een zwaar leven.
Waarom zo boos tegen mij!?quote:
Ok, ik kom er nu pas achter dat Estelle een Cruijffje isquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
Estelle Cruijff in tranen door reacties
"MAAR IK WIL HEM ZO GRAAG HELPEN, HIJ WIL ECHT VERANDER-N ECHT!! JONG0NS!!"
Jah, las het...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
Estelle Cruijff in tranen door reacties
"MAAR IK WIL HEM ZO GRAAG HELPEN, HIJ WIL ECHT VERANDER-N ECHT!! JONG0NS!!"
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok, ik kom er nu pas achter dat Estelle een Cruijffje isx100
Nieuws lezenquote:
Bij jou niet zo raarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar voor zo'n kalf interesseer ik mij dan ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Je bent wel wat kieskeurig hequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar voor zo'n kalf interesseer ik mij dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |