Stage hè. 20 weken de tijd voor 6 opdrachten en heb er al een zo goed als afquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je rustig aan kan doen, heb je niet genoeg opdrachten
Het was erg bevredigend, zeg maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Sorry als het antwoord niet bevredigend was voor jullie, maar het is gewoon true story.
Ik vind het goed van jou om niet alle hoop op 1 persoon te zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Sorry als het antwoord niet bevredigend was voor jullie, maar het is gewoon true story.
Maar vertel het dan zo dat wij het kunnen gebruiken voor de zelfbevrediging, zo is het gewoon een losse opmerkingquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:35 schreef Allure_ het volgende:
Links, ja. Rechts, nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes,
Margriet en Karlijn
Ja, snap ik, ik heb ook nog wel wat mensen achter de handquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik vind het goed van jou om niet alle hoop op 1 persoon te zetten.
Ook mijn voorkeur, maar ben niet zooooo streng wat dat betreft. Maar ik ben ook seksueel gefrustreerdquote:
Ik hou niet van blondines met bruine ogen. Daar knap ik gewoon echt op afquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook mijn voorkeur, maar ben niet zooooo streng wat dat betreft. Maar ik ben ook seksueel gefrustreerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef geen van beiden, zou me veel te bedreigd voelen in mijn vrouwelijkheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook mijn voorkeur, maar ben niet zooooo streng wat dat betreft. Maar ik ben ook seksueel gefrustreerd
Kan ik mij voorstellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef geen van beiden, zou me veel te bedreigd voelen in mijn vrouwelijkheid
Tenerifequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:41 schreef Allure_ het volgende:
ik wil een vakantie boeken voor ergens in november december of januari
wat zou leuk zijn? new york? zonvakantie?
Wil je weten hoe zijn vriendje mij heeft proberen te verleiden in een jacuzziquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar vertel het dan zo dat wij het kunnen gebruiken voor de zelfbevrediging, zo is het gewoon een losse opmerking
Ja dat zeker nu ik 2 weken gekapt ben met wiet, merk het nou al aan mn banksaldoquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nice, nu nog volhouden en dan zijn we binnenkort rijk.
Zo standaard, ik wil iets leukersquote:
Ja, doe maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je weten hoe zijn vriendje mij heeft proberen te verleiden in een jacuzzi. Walgelijk gedrag.
Oh daar heb je het al, en dan overstappen naar coke zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat zeker nu ik 2 weken gekapt ben met wiet, merk het nou al aan mn banksaldo
Cocktail blijf ik soms doen, dat weet ik nu al. Dat zijn de kosten echter niet bij mij. Aan normale peuken ben ik toch wel 15 tot 20 ek per week kwijt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat zeker nu ik 2 weken gekapt ben met wiet, merk het nou al aan mn banksaldo
Standaard of niet, daar is het leven heerlijk luiquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo standaard, ik wil iets leukers. Dan nog liever kaapverdie. Maar ik weet niet of ik city trip wil of gewoon op m'n luie reet liggen in de zon.
Nee crystal methquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh daar heb je het al, en dan overstappen naar coke zeker?
Zou mijn 2e keus zijn iddquote:
Een paar maanden is toch geen city trip meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Standaard of niet, daar is het leven heerlijk lui. Als je city trip gaat doen kun je beter naar Amerika, maar dan moet je wel echt een paar maanden vrij pakken wil je het goed doen.
Haha, nehquote:
Jawel man, gewoon 4 dagen per stad. Krijg je er ten minste ook nog iets van mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een paar maanden is toch geen city trip meer.
[..]
Haha, neh.
Jij snapt het idee van een citytrip niet helemaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Jawel man, gewoon 4 dagen per stad. Krijg je er ten minste ook nog iets van mee.
Omdat ik niet hetzelfde idee erop nahoud?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij snapt het idee van een citytrip niet helemaal
Jij hebt het over een rondreis, maar een citytrip is iets anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat ik niet hetzelfde idee erop nahoud?
Superveel drugs gebruiken in een stad, dat is een citytrip.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een rondreis, maar een citytrip is iets anders.
Citytrip staat gewoon voor het rondtrekken, maar het verblijf per plaats kun je zelf beslissen. Dat verandert niets aan de definitie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een rondreis, maar een citytrip is iets anders.
citytripquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat ik niet hetzelfde idee erop nahoud?
Heb wel iets voor jequote:
Als het maar smaakvol isquote:
Je zegt het zelf... EEN stad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:54 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Citytrip staat gewoon voor het rondtrekken, maar het verblijf per plaats kun je zelf beslissen. Dat verandert niets aan de definitie.
Een citytrip kan bestaan uit enkel de reis (per vliegtuig of trein) maar er zijn ook uitgebreide citytrips waarbij ook een programma wordt afgewerkt om alle bezienswaardigheden in een stad te bezichtigen.
Doe rustig, gek wijf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zegt het zelf... EEN stad.
Misschien denk je aan cityhoppen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:55 schreef Anthropos het volgende:
Oh ja, ik zit fout. Vraag me nu wel af waarom ik dat citytrippen noem.
Geen idee. Maar je kan het altijd op smaken makenquote:
Ik weet niet meer waar ik aan dachtquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien denk je aan cityhoppen?
Met chillivlokken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je kan het altijd op smaken maken
Oh nohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |