Een paar maanden is toch geen city trip meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Standaard of niet, daar is het leven heerlijk lui. Als je city trip gaat doen kun je beter naar Amerika, maar dan moet je wel echt een paar maanden vrij pakken wil je het goed doen.
Haha, nehquote:
Jawel man, gewoon 4 dagen per stad. Krijg je er ten minste ook nog iets van mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een paar maanden is toch geen city trip meer.
[..]
Haha, neh.
Jij snapt het idee van een citytrip niet helemaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Jawel man, gewoon 4 dagen per stad. Krijg je er ten minste ook nog iets van mee.
Omdat ik niet hetzelfde idee erop nahoud?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij snapt het idee van een citytrip niet helemaal
Jij hebt het over een rondreis, maar een citytrip is iets anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat ik niet hetzelfde idee erop nahoud?
Superveel drugs gebruiken in een stad, dat is een citytrip.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een rondreis, maar een citytrip is iets anders.
Citytrip staat gewoon voor het rondtrekken, maar het verblijf per plaats kun je zelf beslissen. Dat verandert niets aan de definitie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een rondreis, maar een citytrip is iets anders.
citytripquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Omdat ik niet hetzelfde idee erop nahoud?
Heb wel iets voor jequote:
Als het maar smaakvol isquote:
Je zegt het zelf... EEN stad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:54 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Citytrip staat gewoon voor het rondtrekken, maar het verblijf per plaats kun je zelf beslissen. Dat verandert niets aan de definitie.
Een citytrip kan bestaan uit enkel de reis (per vliegtuig of trein) maar er zijn ook uitgebreide citytrips waarbij ook een programma wordt afgewerkt om alle bezienswaardigheden in een stad te bezichtigen.
Doe rustig, gek wijf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zegt het zelf... EEN stad.
Misschien denk je aan cityhoppen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:55 schreef Anthropos het volgende:
Oh ja, ik zit fout. Vraag me nu wel af waarom ik dat citytrippen noem.
Geen idee. Maar je kan het altijd op smaken makenquote:
Ik weet niet meer waar ik aan dachtquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien denk je aan cityhoppen?
Met chillivlokken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je kan het altijd op smaken maken
Oh nohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |