Indeed, en alles was overdekt dus dat was ook nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
LeLe, wat!?Mijn kutleven.
Wel tofMaar was ook wel te verwachten met die line-up.
Toen ik net in de klb sc zat en hem alleen kende van het sporadische posten in Fernandes dacht ik ook dat ie gay was iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar bobby, even he... sorry maar ben je echt homo? ik zie het zovaak terug komen.
Is je Carly liefde nep?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik net in de klb sc zat en hem alleen kende van het sporadische posten in Fernandes dacht ik ook dat ie gay was iddSorry Bobbert
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik net in de klb sc zat en hem alleen kende van het sporadische posten in Fernandes dacht ik ook dat ie gay was iddSorry Bobbert
Jezus... Ik dacht dat ze minimaal tien jaar ouder was dan ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is 32 ofso? best jong. Ze lijkt op 43
Neeeeee, jij lijkt ook veel jongerquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jezus... Ik dacht dat ze minimaal tien jaar ouder was dan ik
Jij bent ook nog een strakke poes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jezus... Ik dacht dat ze minimaal tien jaar ouder was dan ik
Ik ben 32 hequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een strakke poes.
Begrijp ik wel. Nergens voor nodig hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, vandaar mijn verwarring
e.quote:
Een beetje gay is okay.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:26 schreef Anthropos het volgende:
Bob is niet echt homo dacht ik, maar gedraagt zich wel zo.
denk ik nu nog steeds.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iknowrightquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vergaderingen zijn slaapverwekkend
Hij moet zich hiertegen verdedigen? In this day 'n age.quote:
True that en opschieten ho maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vergaderingen zijn slaapverwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |