Of nahja verdedigen... de waarheid hier neerzetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij moet zich hiertegen verdedigen? In this day 'n age.
kijk maar uit, straks wil hij ze datenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 die zijn bijna van jouw leeftijd
Je denkt dat een 11jarige zo op FOK! kan posten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk ik dan. Geen idee hoe oud je bent
en vanmiddag weerquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True that en opschieten ho maar
Succesquote:
Dat je hier leest hoe je dochter(s) uit elkaar getrokken zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks wil hij ze daten
Ik wel toen ik 11 wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je denkt dat een 11jarige zo op FOK! kan posten?
Bij ons zijn de vergaderingen altijd nogal hectisch en niet slaapverwekkend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True that en opschieten ho maar
Wat snap jij niet aan bijna?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je denkt dat een 11jarige zo op FOK! kan posten?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je hier leest hoe je dochter(s) uit elkaar getrokken zijn
Zelfs 10 jaar is nog niet bijna.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan bijna?
sorryquote:
Hey Chai, je bent ook weer terug.quote:
Ja, die zullen 21 zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2 die zijn bijna van jouw leeftijd
Ik typte op internetfora wel normaal met hoofdletters, interpunctie en dergelijke, want alleen de 'domme' mensen deden dat niet en daar wilde ik natuurlijk niet bij horen.quote:
Ik zei al, ik weet niet hoe oud hij is, als hij 16 is, vind ik dat mijn kinderen daar ook bijna zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfs 10 jaar is nog niet bijna.
Dit, lekker buitenspelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Anthropos het volgende:
Ik was altijd buiten toen ik 11 was.
In je herinnering ja. Dat is bij iedereen zo, daarom denken ze dat er vroeger veel meer buiten gespeeld werd dan nu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Anthropos het volgende:
Ik was altijd buiten toen ik 11 was.
Als jij 21 bent, heb ik me vergist, ik schatte je 16 ofzo.quote:
Ja ik doelde erop dat jouw oudste niet eens in de buurt komt van hem, 10 jaar verschil dus. Was verder ook geen sneer ik vond het gewoon een grappige aannamequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al, ik weet niet hoe oud hij is, als hij 16 is, vind ik dat mijn kinderen daar ook bijna zijn.
Nu snap ik dat jij dat anders ziet, aangezien jij jonger bent en de tijd dan langzamer gaat, maar ik ben inmiddels bijna bejaard en dan is vijf jaar zo om.
En ik snap dezepmerking niet, bedoel je tien jaar verschil?
hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al, ik weet niet hoe oud hij is, als hij 16 is, vind ik dat mijn kinderen daar ook bijna zijn.
Nu snap ik dat jij dat anders ziet, aangezien jij jonger bent en de tijd dan langzamer gaat, maar ik ben inmiddels bijna bejaard en dan is vijf jaar zo om.
En ik snap dezepmerking niet, bedoel je tien jaar verschil?
Haha nee manquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar bobby, even he... sorry maar ben je echt homo? ik zie het zovaak terug komen.
Is je Carly liefde nep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |