quote:
Dat zijn vaak de ergstequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Chai het volgende:
Ik dacht altijd dat Alison heel onschuldig was
Wat zeg jij nouquote:
die jonge hedde druksopquote:
Ik weet wel leukere dingen om te swaffelen... halloooquote:
Gooi het in de groep.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen om te swaffelen... hallooo
quote:
Alles behalve dat..quote:
quote:
quote:
Het is ook 9/10 keer zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zie nu pas jouw signature trouwens.![]()
Past wel bij je.![]()
![]()
quote:
4 en 9 zijn hetzelfde stuk, dus het is 16.quote:
quote:
Details.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
4 en 9 zijn hetzelfde stuk, dus het is 16.
alweer ?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze blijft mooi
Vraag het aan je ventquote:
Oh, was wel oké inderdaad, niet meer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
The cabin in the woods.
Wel ok
Bleh..quote:
dan wacht je ff hitsige tijgerquote:
Dat zei ik, maar hij leek dus heel kort.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, was wel oké inderdaad, niet meer.
Ja, ik weet het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik, maar hij leek dus heel kort.
awhquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef Chai het volgende:
[..]
ik ook, maar kga nu mezelf maar in slaap huilen
Succes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef Chai het volgende:
[..]
ik ook, maar kga nu mezelf maar in slaap huilen
quote:
Zoveel compassie.. ik word er warm van..quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoveel compassie.. ik word er warm van..
valt ook niks aan te snappen dus dat ken kloppenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap die plaatjes van jou gewoon niet
Ik ging er niet vanuit dat je serieus was eigenlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef Chai het volgende:
Bedankt Zosk. Ik bewaar het wel voor morgenavond, ben bang dat het dan harder nodig is.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
valt ook niks aan te snappen dus dat ken kloppen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef Juminelle het volgende:
Zosk die op elk random plaatje reageert met ""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Zosk het volgende:
[..]ZEG DAN NIKS VERDOMME.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Niks nieuwsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef Juminelle het volgende:
Zosk die op elk random plaatje reageert met ""
Koop een nieuwe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk zo'n tv waarbij het geluid ineens harder gaat..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, anders doet wd voor jan lul die moeite.![]()
![]()
NEEquote:
True dat welquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, anders doet wd voor jan lul die moeite.![]()
![]()
Er is geen ander woord voor te bedenken inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat wel![]()
Kankerlelijk, waarom wordt dit gefilmd?
quote:
zij is sowieso kkgaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat wel![]()
Kankerlelijk, waarom wordt dit gefilmd?
Ik vind haar zo vervelend. Hinderlijk glimmend hoofd.quote:
Nou standje 1 dan maar?quote:
die stem danquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind haar zo vervelend. Hinderlijk glimmend hoofd.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
deze kapper knipt alleen standje 69 [ afbeelding ]
quote:
geenquote:
doen he
Kedeng kedeng.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het maar wat dan had je nog wat
Toeettoeeet !quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Salatrel het volgende:
en bedankt nu zit ik met dat nummer in mijn hoofd
quote:
En dat had ik er nog niet echt uitgehaald..quote:
tja brabanders en de r hequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
En dat had ik er nog niet echt uitgehaald..
Kakballen gewoon.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef Salatrel het volgende:
gooinezen? hoe noemen ze die kakkers eigelijk?
Kommie vandaan dannnnnquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:03 schreef Salatrel het volgende:
ach niemand is perfect. kijk maar naar mijals ik in het oost'n van het land ben denken mijn collega's ook allemaal dat ik rotterdammer ben
quote:
Met niemand nog.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef Salatrel het volgende:
het duurde te lang voordat je kwam dus ik ben maar vast gelopen...
ik zat al te wachten jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn.. skype is vastgelopen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 04:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahaha Anthropos, ik zie nu pas je ondertekst![]()
Anders begrijpt de aanhang het niet natuurlijk.quote:
mij niet..quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:40 schreef Anthropos het volgende:
Dit komt mij wel heel erg bekend voor.
[ afbeelding ]
toen was ik bang voor liftenquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:45 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Toen ik jong was deed ik dat altijd.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:48 schreef Salatrel het volgende:
» 26/08 Nick Schilder voor tweede keer vader
» 26/08 Snooki bevallen van een zoon
nick van simon batste met snooki
ik zag laatst een interview met snooki over opvoedingquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:48 schreef Salatrel het volgende:
» 26/08 Nick Schilder voor tweede keer vader
» 26/08 Snooki bevallen van een zoon
nick van simon batste met snooki
quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag laatst een interview met snooki over opvoeding
geef dat kind bij voorbaat maar al een pleeggezin.
en met wie heeft nick geneukt? moet toch ook een volendam incest geval zijn?
Zal wel een juicehead worden. Voor zijn 1e verjaardag een setje blinkers voor in de oren en als hij 10 is mag hij een tat laten zettenquote:
Dat is nog vrij mild vergeleken met mijn verwachting.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:56 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Zal wel een juicehead worden. Voor zijn 1e verjaardag een setje blinkers voor in de oren en als hij 10 is mag hij een tat laten zetten.
Walgelijke mensen.quote:
Deel ze.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is nog vrij mild vergeleken met mijn verwachting.
Direct na de geboorte als de Jersey klederdracht, en die hele bende holbewoners die voor dat kind moeten opdraaien.quote:
Nee, want die van Barbie zal over 18 jaar geen woord Engels spreken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:58 schreef gianni61 het volgende:
snooki heeft een zoontje, barbie heeft donderdag een dochter gekregen.
die 2 moeten later wel goed bij elkaar passen..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Direct na de geboorte als de Jersey klederdracht, en die hele bende holbewoners die voor dat kind moeten opdraaien.Wat natuurlijk een goede invloed is. De rest laat zich raden.
Zoiets. Maar dan niet alleen met Halloween.quote:
kakhielquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:07 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Van wie zijn die ook alweer? Weet dat er effin' veel van zijn te vinden.
quote:
quote:
goede ochtend damesquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Waarom ben ik nu al wakker?![]()
Grrr
quote:
Die bovenstequote:
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:29 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie de meeste verzekeringen bij dezelfde verzekeraar?Ik heb nooit zin om iedere verzekeraar te gaan vergelijken als het om relatief kleine bedragen gaat =$
Interpolis, voor alles.
Dan doe je het niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:29 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie de meeste verzekeringen bij dezelfde verzekeraar?Ik heb nooit zin om iedere verzekeraar te gaan vergelijken als het om relatief kleine bedragen gaat =$
gewoon makkelijk gedaan en de 1e de beste gekozen voor allesquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:29 schreef Allure_ het volgende:
Ah oke, kan ook geen kwaad lijkt me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gewoon makkelijk gedaan en de 1e de beste gekozen voor alles
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:32 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag zulke lelijke kleding aan.![]()
[ afbeelding ]
Zoiets, maar de rok is dan iets smaller en heeft de bovenkant van een tuinbroek.![]()
![]()
Nee heb alles verschillend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:29 schreef Allure_ het volgende:
Nee, nog geen last mee gehad. Ben ook niet zo'n uitzoekertquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, kan ook geen kwaad lijkt me.
Is dat niet vervelend als je alles apart moet bijhouden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nog geen last mee gehad. Ben ook niet zo'n uitzoekert
Ik vind het serieus zielig voor d'r.quote:
Verdommequote:
watquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:34 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend als je alles apart moet bijhouden?
Dat ja. Interpolis, want dat had mijn vader ook. Daarom zit ik ook bij de Rabobank. Daarna nooit meer naar omkijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gewoon makkelijk gedaan en de 1e de beste gekozen voor alles
Oh volgens mij had je een keer in de sc gezegd dat ze niet zo goed tegen kritiek kon?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het serieus zielig voor d'r.en ik vind het ook zielig dat ik het zielig vind.
![]()
Alleen er iets van zeggen helpt sowieso niet. Behalve dat ze chagrijniger dan normaal wordt misschien.
Precies jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ja. Interpolis, want dat had mijn vader ook. Daarom zit ik ook bij de Rabobank. Daarna nooit meer naar omkijken.
Vervelend zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
'Angelina Jolie' verkracht taxichauffeur
Herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat ja. Interpolis, want dat had mijn vader ook. Daarom zit ik ook bij de Rabobank. Daarna nooit meer naar omkijken.
Ik zou haar doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
Laatst trouwens wel een heel goeie ervaring gehad met de helpdesk van Interpolis, dus heb niet het idee dat ik daar verkeerd zit.quote:
Ik vraag me dan altijd af hoe mannen in zo'n stressituatie kunnen presteren ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zij jou ook, 6 tussen de ribbenquote:
Wss ging ze gewoon op z'n gezicht zitten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe mannen in zo'n stressituatie kunnen presteren ?
Ik zou haar ook palen zonder dat mes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij jou ook, 6 tussen de ribben
Nee maar ziet er nice uit ja
Brute verkrachting hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wss ging ze gewoon op z'n gezicht zitten.
Ik zou het erg traumatiserend vinden andersquote:
Nou ja, van sommige mensen zou ik het ook niet echt leuk vinden als ze op mijn gezicht gingen zittenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het erg traumatiserend vinden anders
Ik las penetreren. Maar komt op hetzelfde neer jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe mannen in zo'n stressituatie kunnen presteren ?
Scheelt weer...quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laatst trouwens wel een heel goeie ervaring gehad met de helpdesk van Interpolis, dus heb niet het idee dat ik daar verkeerd zit.
Goeiemorgenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las penetreren. Maar komt op hetzelfde neer ja![]()
Hahaha ik moest lachen hieromquote:
zo rollen jullie in de achterhoek?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:32 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag zulke lelijke kleding aan.![]()
[ afbeelding ]
Zoiets, maar de rok is dan iets smaller en heeft de bovenkant van een tuinbroek.![]()
![]()
Eentje maar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vakantiesletje wat je na 10 dagen nooit meer ziet.
Ik woon niet in de achterhoek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo rollen jullie in de achterhoek?
Ik zei alleen dat je haar na de vakantie nooit meer ziet. Aantallen heb ik niet genoemd, zal ik ook nooit doen.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat je haar na de vakantie nooit meer ziet. Aantallen heb ik niet genoemd, zal ik ook nooit doen.
goeie instellingquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou dan ga ik de kamer maar schoonmaken, heb ik nog wat aan mijn dag
quote:
Gisteren aquarium gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb penseelalgquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren aquarium gedaan.
Mijn Pleco (L001) is al dik 20cm
En heb Gold nugget gekocht
Ja hequote:
Dat moet ik vanavond ook nog doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Penseelalg is kut. ook gehad. Had ik spul voor van lifetime ofso. algexitquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb penseelalg![]()
Golden Nuggets zijn tof btw![]()
Vroegah moest ik stage lopen bij een dierenwinkel en daar zat er eentje voor 45 euro
23 euro verschil, maar ik snap niet wat ze bij dat laatste anders gaan doen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:52 schreef Chai het volgende:
Zal ik het beeldscherm van mijn laptop functional laten repareren of functional&cosmetic?
quote:
cosmetisch... dus nog een kort pittig kapseltje en een botox lipjequote:Op maandag 27 augustus 2012 09:56 schreef Chai het volgende:
[..]
23 euro verschil, maar ik snap niet wat ze bij dat laatste anders gaan doen..
[..]
Dan verwijderen ze ook krassen e.d.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:56 schreef Chai het volgende:
[..]
23 euro verschil, maar ik snap niet wat ze bij dat laatste anders gaan doen..
[..]
Zulke acties zijn altijd wel tofquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Penseelalg is kut. ook gehad. Had ik spul voor van lifetime ofso. algexit
Ja klopt deze was ook 42,50maar gekocht met 32 graden bij een zaak waar je dan korting kreeg hoeveel graden het was.
Its nice.
Ja ik wil op zich best cosmetisch doen als het daardoor ook minder kwetsbaar bijv. wordt. Maar volgens mij ziet het er gewoon hetzelfde uit als het functional gemaakt is :S want het is alleen het beeldscherm.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cosmetisch... dus nog een kort pittig kapseltje en een botox lipje
Op andere plekken? of op het beeldscherm?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan verwijderen ze ook krassen e.d.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Op andere plekken? of op het beeldscherm?
Ik laat dat wel gewoon doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.Dat zou je even na moeten vragen. Heb ook wel eens een apparaat laten repareren en toen hadden ze alles hersteld, ook kleine krasjes.
Dat algexit hoef je maar 1 dopje per week van te doen, je ziet na 2 weken al dik verschil. Just sayin.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke acties zijn altijd wel tof![]()
Ik moet nodig eens tuinieren in mijn aqua![]()
Ja, heb nu ook wel plantenvoeding waar het mee wegging, maar dat vergeet ik soms nog dagelijks in de aqua te doen
stufi weer gestort zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik laat dat wel gewoon doen.Mijn vader neigt daar toch al naar en anders betaal ik die 23 euro zelf wel bij, ben toch weer rijk.
Hoezo zoeken naar taylor en neit naar carly? :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |