om jou te klotenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is mijn kapper op maandag dicht?
Dat zou nou juist de perfecte dag zijn ..
Ik zal ze eens slopen.quote:
WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOO schavuitquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nooit geld gestolen, alleen maar snoepjes bij iemand en niet uit de winkel.
Ja, was het lekker?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOO schavuit
Ik ging eens groentes stelen op de markt![]()
wejooquote:
Wise-styloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Er zaten geen druiven bij, maar het was een optie geweestquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was het lekker?
Je gestolen groente?![]()
Je lijkt wel wat op die druivensteler, waar niemand dat van gezien had!
Ik zal jou eens stelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zaten geen druiven bij, maar het was een optie geweest
En het smaakte nog beter daardoor
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef gianni61 het volgende:
ik ga jullie eens uitzetten.
tot morgen
Ik heb hem nog niet eensquote:
Ik voelde een vleugje sis-romantiek in deze post :$quote:
Dat ligt aan je postbodequote:
for real?quote:
Ja zoiets als bromance, maar dan andersom.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde een vleugje sis-romantiek in deze post :$
quote:
YOU AND ME COULD HAVE A BAD SISMANCE LALALLAAquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zoiets als bromance, maar dan andersom.
ik wil je haar wel knippen. Ben toch vrij morgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is mijn kapper op maandag dicht?
Dat zou nou juist de perfecte dag zijn ..
Raaaa raaaa raaaaquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
YOU AND ME COULD HAVE A BAD SISMANCE LALALLAA
Ja, met de tondeuse zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wil je haar wel knippen. Ben toch vrij morgen
Ff soppen, nolesboquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raaaa raaaa raaaa
* Klauwen van handen maakt.
Dit gesprek niet neequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik had ook een fout gemaakt,
maar dit gesprek heeft nooit plaatsgevonden.
So-le-bo.quote:
Ja, die fouten blijven.quote:
Buurvrouw Laqueesha op een scootmobiel :$quote:
Alleen als het oranje is en dan heb ik het niet over de scootmobiel :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Buurvrouw Laqueesha op een scootmobiel :$
Laqueesha is toch niet oranje gekkie xDquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als het oranje is en dan heb ik het niet over de scootmobiel :$
Ik heb zin om alle Harry Potter afleveringen achter elkaar te zien
Oke, doeiquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga naar een andere SC wellicht tot morgen.. doei vriendjes
Nja apart, heb nog niks gehadquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die fouten blijven.
Dat is een beetje jammer.
Gewoon tot 10 uur in de ochtend opblijvenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laqueesha is toch niet oranje gekkie xD
EN DOE HET!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan daar ook niets aan doen.quote:
T is dat ik me net bedenk dat ik morgen nog heeeeeel ff naar de stad zou, cadeautje voor m'n broer kopen, maar anders had ik dat ook gedaan.. Als het me zou lukken iig, want ik ben keimoequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon tot 10 uur in de ochtend opblijven![]()
![]()
Gisteren wel 23 uur achter elkaar opgebleven, het was fantastisch en ik kan het iedereen aanbevelen
Niet ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niets aan doen.
Ik sta ook op het punt van instorten en het is pas 10 uurquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is dat ik me net bedenk dat ik morgen nog heeeeeel ff naar de stad zou, cadeautje voor m'n broer kopen, maar anders had ik dat ook gedaan.. Als het me zou lukken iig, want ik ben keimoe
Haha netjes![]()
Stiekem wel.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga naar een andere SC wellicht tot morgen.. doei vriendjes
Oke, wacht ik nog ffquote:
Nou ik denk een nieuw shirt ofzo.. Weet t anders ook niet wat die jongen wilquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta ook op het punt van instorten en het is pas 10 uur_
En wat ga je kopen?![]()
Een derde motorboot of is het die andere ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |