ik weet niet wanneer die isquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze hebben ook lekkere parfum, die ik wil voor mijn verjaardag
ja, maar je bent vast niet de enigequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben ik oppervlakkig als ik zeg dat ik die winkel alleen bezoek door hun zwoele blikken?
Ja, dat vind ik echt niet kunnen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben ik oppervlakkig als ik zeg dat ik die winkel alleen bezoek door hun zwoele blikken?
Ze zijn van karton he, dat weet je toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ongetwijfeldquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net zo slecht als de film op net 5?
quote:
ja, maar geertquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef Chai het volgende:
Geert die serieus terug wil naar de gulden.
Verstandig.quote:
Ik zou hun zaad uit een glas drinken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zijn van karton he, dat weet je toch?
Toch nog iemand hier!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou hun zaad uit een glas drinken.
Wat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou hun zaad uit een glas drinken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
Stelletjes met een gezamenlijk facebookaccount die voor elke post de naam zetten van diegene die het post
"Jan zegt:..."
quote:
IRRITANTquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
Stelletjes met een gezamenlijk facebookaccount die voor elke post de naam zetten van diegene die het post
Stelletjes met een gezamenlijk facebookaccount
hij heeft ook wel goede punten erbij, maar met hem als persoon is gewoon niet samen te werkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daarmee wint hij blijkbaar nog kiezers ook. Wtf.
Hij had Simon moeten heten...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
Ja en wat voor kiezers. Mensen die gewoon niet verder nadenkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daarmee wint hij blijkbaar nog kiezers ook. Wtf.
eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en wat voor kiezers. Mensen die gewoon niet verder nadenken
Al zou ik ook wel terug naar de gulden willen, al was het dan alleen maar omdat de briefjes mooier waren.
Kan ik me niet herinneren. Grootste geld wat ik zelf had waren rijksdaalders volgens mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al zou ik ook wel terug naar de gulden willen, al was het dan alleen maar omdat de briefjes mooier waren.
Ja ik wil ook wel terug, maar alleen omdat ik er nog genoeg van heb liggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral dat nieuwe tientje vond ik erg mooiDie heb ik dan ook nog bewaard
nostalgiequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een duizendje bewaard, die vond ik mooi!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een duizendje bewaard, die vond ik mooi!
Ik ook niet :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |