ik weet niet wanneer die isquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze hebben ook lekkere parfum, die ik wil voor mijn verjaardag
ja, maar je bent vast niet de enigequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben ik oppervlakkig als ik zeg dat ik die winkel alleen bezoek door hun zwoele blikken?
Ja, dat vind ik echt niet kunnen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben ik oppervlakkig als ik zeg dat ik die winkel alleen bezoek door hun zwoele blikken?
Ze zijn van karton he, dat weet je toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ongetwijfeldquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net zo slecht als de film op net 5?
quote:
ja, maar geertquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef Chai het volgende:
Geert die serieus terug wil naar de gulden.
Verstandig.quote:
Ik zou hun zaad uit een glas drinken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zijn van karton he, dat weet je toch?
Toch nog iemand hier!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou hun zaad uit een glas drinken.
Wat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou hun zaad uit een glas drinken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
Stelletjes met een gezamenlijk facebookaccount die voor elke post de naam zetten van diegene die het post
"Jan zegt:..."
quote:
IRRITANTquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
Stelletjes met een gezamenlijk facebookaccount die voor elke post de naam zetten van diegene die het post
Stelletjes met een gezamenlijk facebookaccount
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |